Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest Rengi

Silnik PJ vs ?

Recommended Posts

Guest Rengi

Cześć.

Chciałbym zwiekszyć RoFa w mojej replice, stockowo jest zamontowany silnik PJ co przy konfiguracji zęby 13:1(SHS) , sprężyna 130, LiPo 11,1 20C 2200mah daje 18-19k/s.Jako ,że w obecnych czasach 460fps w karabinie wsparcia to ewidentnie za mało (mam na myśli szturmowców z 500fps),chciałbym włożyć sprężyne 150 nie pogarszając RoFa.Jaki silnik byście polecili?

Edited by Rengi

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może zamiast iść w wyścig na FPS, to polepszyć skupienie i zasięg repliki? Wtedy taki szturmowiec z 500FPS ale słabym zasięgiem będzie walił do Ciebie 50 kulek i Cię nie ubije, a Ty strzelisz 3 serie po 3 kulki i go prawdopodobnie trafisz.

Co do ROFA, możesz spróbować załadować jakiś silnik o większym momencie(np. SHS, Hornbill) i będzie trochę lepiej od stocka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troszkę mnie przeraża , że kiedyś 450 fps w super 9 to było dużo za dużo a teraz 460 przy dobrym rofie to mało ;/

Silnik Elementa ITU , precrurka i dobra komora HU + gumka .

Najlepiej napisz jaką replikę chcesz upgradować :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

M150 do zębów 13:1 O_o ??

 

Mi się wydaje, że troche za bardzo będzie ten silnik obciążony i się będzie grzał... ale głowy nie dam.

 

Więc jak ktoś wie lepiej i testował proszę o poprawienie ;)

 

Pzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odświeżę.

 

Mam dość istotne pytanie - czy silniki neodymowe z niebieskimi dupkami CYMY, A&K/PJ i JG czymkolwiek się od siebie różnią, czy to może jedno i to samo z różnymi naklejkami?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłem sobie kiedyś porównanie, właśnie niebieskodupny P&J i JG (aka Golden Eagle). P&J był nieco wolniejszy i silniki różniły się nieco od siebie. Zawsze stawiałem JG o oczko wyżej niż P&J.

 

Test był robiony jakieś 2 lata temu, więc od tamtego czasu coś mogło się zmienić... Także obecnie może to być mało miarodajne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W chwili obecnej miałem już porównanie między A&K i JG. Silniki zdecydowanie mają różne magnesy - A&K można przekręcić dość lekko (choć i tak ciężej, niż zwykłe silniki), natomiast JG w tej kwestii bliżej do potworów w stylu Elementa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie i tego co ja dotykam na serwisie, są to te same silniki, czy to PJ, Cyma, A&K, Krytac, Golden Eagle, Power coś tam.

Różnice wynikają chyba z serii produkcyjnej i to jakie podzespoły im się trafią do złożenia takiego silnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×