Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CARAMORN

Użytkownik
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podbijam. Problemem jest fakt, że większość ludzi siedzi na facebookowych grupach. Sam znalazłem topic przez przypadek. Zainteresowani są, natomiast większość wie zbyt mało żeby móc się swobodnie udzielać i w dalszym ciągu jest to wąska grupa.
  2. AVS za te pieniądze to najlepsze dostępne repro. Nie zgadza się kilka taśm, które powinny być w Coyote Tan, a są w MultiCam. Cała reszta super. Nie ma co liczyć na krawców przy takiej konstrukcji ( Cała rodzina CPC/NCPC/AVS ) Paczka z UK dotarła w 5 dni roboczych. wszystkie poucze super quality jak za swoją cenę. Polecam.
  3. Cześć wszystkim, chciałbym odświeżyć temat. Pytanie na początek. Ostatnio wyszła nowa generacja z układem MOSFET. Ktoś coś? Prócz ceny i tego wątłego dodatku są jakieś poprawy? Zewnętrzne, wewnętrzne? Obecnie stoi po 2600-3000, co trochę mnie zaszokowało i przyznam się, że nie za bardzo pasuje mi kupowanie niedopracowanego HK z gb do wymiany. Jakieś sugestie, rady?
  4. Jeśli są osoby, które potrzebują jakiś informacji to chętnie pomogę. Temat odgrzewany, więc nie wiem jak to wygląda. Dodam tyle, że: -Pasują standardowe zębatki. Ja mam helikalne 100:200 SHS'a i chodzą bardzo ładnie -Z tego co ja zauważyłem to do wymienienia gumki HU należy jedynie wyjąć gearbox z korpusu. -Śruby są jak najbardziej ze stali, tak samo kołki, jednak po 3 latach zdążyły się niektóre wyrobić. -Problem z podawaniem kulek to standard, należy albo owinąć magi taśmą np izolacyjną ( zważając głównie na tył ) lub tak jak napisał kolega poxylina. -ZnAlowy bezpiecznik lubi się łamać ( z lewej strony ), ze względu na jego odchudzenie wewnątrz. -GB wytrzyma SP170, jednak po co to komu? Osobiście mam SP130 Guardera i to mi w pełni wystarcza. -Silnik Guardera świetnie się spisuje i na obecnej konfiguracji daje przyjemny ROF ok 25 k/s -ZnAlowy przerywacz to jedna z największych wad repliki, jak z resztą wszytko co w niej ZnAlowe *. Gdy się wytrze tracimy semi i mamy na nim początkowo burst od czasu do czasu, a potem auto. Jestem w trakcie sprowadzania go od ARESa, dzięki uprzejmości specshopu. Koszt to 100 zł, tak - 100 zł. Chciałem zamówić 2x przerywacz, sprężynę od maga, kilka śrubek, bo moje są poniszczone, blokadę suwadła (w środku to metalowe), zatyczkę od chwytu i, część od przeziernika, prawą blokadę spustu, żeby tej nie kleić już i za całość skasowali mnie na 900 zł !!! :sciana:Tak samo jak Piotrek z Mountebank Customs mam prawo ich za to hejtować, bo to jest żałosne oszustwo. Za 1400 zł mam nowego, a oni 900 za śrubki wołają. *Choć np. lufa zewnętrzna, tłumik płomienia czy też chwyt z przeziernikiem nie są ze zwykłego gównolitu jak blokada spustowa czy też spust. -Głowica tłoka Modify, czarna wentylowana daje wzorową szczelność, niestety z dyszą już tak dobrze nie ma, bo jest niestandardowa. Próbowałem wsadzić od G36 aluminiową SHS'a, lecz uchwyt popychacza jest szerszy. Co nie oznacza, że nie jest to do zrobienia. -Generalnie mniejsze FPSy to wina tego, że w gb spring ma 2 cm więcej oraz nieszczelność, która do tego dochodzi i ciężko dobrać części. Generalnie części jakie mam wsadzone to: -Precka Prometheus 509mm -HU Zielona G&G -Tłok fioletowy SHS z wypiłowanym ostatnim zębem -Głowica tłoka Modify wentylowana -Wzmocniona listwa popychacza ARES -Zębatki SHS Helikalne 100:200 idealnie spodkładkowane -Łożyska SHS 4x ślizgowe i 2x kulkowe -Okablownie niskooporowe 1,5mm^2 + T-connect -Silnik Guarder Infinite Torqe-up -Li-Po 11,1v 1400 mAh 15-25C Turnigy ( max co da się upchnąć pod konwersją Daniel Defense ) Mimo wielu wad replikę polecam. Jest bardzo dobrze wykonana ( choć jest za dużo ZnAlu ), jednak trzeba ją dopieścić, żeby było wszystko jak należy. Pozdrawiam, Havoc.
  5. Myślę, że najlepiej będzie odczekać i na spokojnie podjąć decyzję, "bo jak się człowiek spieszy, to się fiskus cieszy" :teethh: No nic, dzięki za rozwiązanie kilku moich "problemów". Jak co się ruszy to się odezwę. Pozdrawiam, Havoc.
  6. Dzięki za odpowiedź :) Jedyne co mi bardzo nie odpowiada w TM to plastikowe zamki. Mimo tego, że replika strzela miodzio, szafa gra, a komoda tańczy, to brak metalowego zamka wydaje mi się niedorzeczny, szczególnie, że trzeba za nią solidnie zapłacić. Wiem, że to takie pitolenie tego co sam nie miał, a już wie, że mu się nie podoba. Jestem szturmowcem i sytuacji, w których użyję tego boczniaka nie ma zbyt wiele, jednak co jakiś czas się one powtarzają. I zostaje: "Po strzale i schodzimy obaj?". Potrzebuję czegoś co przyda się raz na jakiś czas, a przynajmniej zastępczo, aż nie kupię czegoś lepszego, bądź posłuży jako baza pod zrobienie w miarę dobrego boczniaka. Serwisuję repliki od jakiegoś czasu ( raczej w teamie, bo ogółem za serwisanta żadnego się nie uważam ) i przydało by mi się więcej doświadczenia z GBB'kami. Btw.. I nie, nie kupię żadnego cymoglocka, czy innej STTi :icon_biggrin: Cenię sobie realizm i cofać się w rozwoju też nie zamierzam. No i fala kolejnych pytań: 1. Jakiej marki metalowe lufy zewnętrzne w systemie TM podejdą do Armijca, bo podobno Guarder nie pasuje? 2. Jakie gumki polecacie do tej repliki? Firmy, twardość. 3. Wymiana tłoczka, cylinderka, dyszy. Jakich firm produktów szukać? 4. Czy są jakieś elementy, które można przypiłować z marszu, czy tylko, jeśli powodują problemy? 5. Ktoś z Was próbował montować kolimator w klamce na zamku? Od razu przeproszę, jeśli spytałem o coś, co już się pojawiło, moje niedopatrzenie.
  7. Witam, dostałem niedawno klocka ARMY do zrobienia. Która to generacja? Już sam się w tym pogubiłem, ale jest kopia Zero Hammer, oznaczenia są ( prawie pełne, bo na stopce ARMY ). Tworzywo się nie błyszczy, a blokada spustu w postaci blaszki działa. Teraz czas na pytania z mojej strony. Czy sprawdzał ktoś kompatybilność szczęk WE do magazynków ARMY? Jak w końcu jest z zaworami od Nineballa? To, że gaz potrafi pryskać na boki i uszczelka z zapalniczki załatwia problem, wiem. Wg mnie wydają się porządne,a przynajmniej zdecydowanie lepsze niż Armowski. Bo dłuższych oględzinach i przeczytaniu tematu sam pomyślałem o kupnie Armijca, ze względu na jego cenę. Potrzebuję boczniaka, a nie dysponuję zbyt zasobnym portfelem na daną chwilę. Wiem, że klocek ten ma wiele losowych wad oraz wymaga poświęcenia czasu jak i nakładu pieniężnego. Warto poświęcić 230 zł na podstawę do zbudowania w miarę fajnej klamki, czy lepiej dozbierać odpowiednią kwotę i kupić Starka, bądź używanego marujca?
  8. Ja miałem kiedyś podobny problem w M9 WE. Wiadomo, pierwszy GBB, nie znałem się, nie czytałem aż tak wmasg, a że była promocja to wziąłem. Replika przemieliła może 2000 bb i zaczęło się sypać. U mnie blokował się cylinderek w wysuniętej pozycji i zamek się zacinał w połowie od czasu do czasu. Myślałem, że to przez podwinięty O-ring na cylindrze, ale jak w końcu rozebrałem na części pierwsze to okazało się, że sam cylinder jest pęknięty. Skleiłem i działało, po tym sprzedałem ten syf. Tak jak wspominałem poprzednio. Powinieneś rozebrać klocka i dokładnie obejrzeć wszystkie części. Prawdopodobnie problemu nie rozwiążesz z ściągając tylko zamek. Jeśli chodzi o doradzanie w sprawie Twojej 17-stki, to ja Ci zbyt wiele nie pomogę, natomiast na grupie Stark Arms, którą wcześniej podlinkowałem znajdziesz bardziej obeznane osoby,a być może i ten sam problem. Pozdrawiam.
  9. Rozbierałeś dokładnie replikę? Jeśli nie to możliwe, że jakiś element jest uszkodzony, a z zewnątrz tego nie widać i w nim tkwi cały problem. Myślę, że airsoft armory zrobiło by to jak trzeba, bo są dystrybutorem starka, a opinie mają bardzo pozytywne. Możesz jeszcze poruszyć temat na grupie informacyjnej Stark Armsa na Fb ( https://www.facebook.com/groups/358820500969347/?ref=bookmarks ). Prócz tego na wgc jest tyle części, że złożysz z nich od podstaw Starka, więc w razie czego części są ;)
  10. Dzięki. Mam jeszcze czas, więc na spokojnie dokonam ostatecznego wybory i być może airsoftarmory uzupełni wtedy stan klocków SA.
  11. W porządku. Jako, że Elka ma szybkostrzelność 23k/sek to nie potrzeba mi auto w klocku, lecz chodzi mi bardziej o aspekty wizualne. Tak jak wspominałem poprzednio. Potrzebuję repliki na dobicie, ew bliski kontakt, brak amunicji etc. 18stka użytkowana w trybie semi jest równie bezawaryjna co 17, czy nie ma tak dobrze? Jeśli ma się coś sypać po pół roku używania sporadycznie na weekendowych strzelankach to wezmę 17stkę, lecz G18C jest dla mnie piękniejsze.
  12. Witam, pragnę dołączyć się do tematu i tym samym potrzebuję pewnej pomocy. Mianowicie zastanawiam się nad wyborem repliki bocznej. Jako, że posiadam od dość dawna M9 WE i katowane jest magami na CO2, to nieustannie coś się sypie i ją serwisuję. Osiągi w stocku są.. To po prostu brak osiągów. Przeszkadza mi również waga ( 1 kg dość ciąży na pasie ). Ostatecznie wychodzi najczęściej, że biegam jedynie z główną. Dwie opcje, które najbardziej mi przypasowały ( choć bardzo odmienne ) to: 1.Dan Wesson 715 ASG. Dlaczego? Ponieważ lubię mało spotykane repliki, oznaczenia palnej, niską awaryjność i tutaj zaletą są niskie koszty eksploatacji. Tak, 6 kulek w łuskach i 1,2 kg to dla mnie to co sprawia, że nie jestem pewien zakupu. 2.Glocki 18, z których najbardziej wpadły mi Starki, a dokładniej Taiwan SA, chociażby ze względu na oznaczenia. Do rzeczy. Chciałbym znać Wasze zdanie i byłbym bardzo wdzięczny za doradzenie mi w wyborze. Oczywiście w grę wchodzą inne glocki ale zależy mi jednak na pewnej bezawaryjności i dobrym wykonaniu. Replika nie będzie katowana, a jedynie używana jako ostatnia szansa, bądź ostrzał z bliskiej odległości, kiedy użycie L85A2 z 480 FPS będzie niebezpieczne. Żebym tego nie musiał pisać później. Nie jestem przekonany do TM z plastikowym zamkiem, bo za te pieniądze dla mnie to kpina. Będę bardzo wdzięczny za zainteresowanie i pomoc bardziej doświadczonych graczy, a najlepiej takich, którzy mogą dużo powiedzieć na temat klocków ;)
  13. Odkopię temat. Również przy wymianie wtyczki doszło do zwarcia w pakiecie Turnigy 3S Li-Po. Tak, order "serwisanta-elektryka" już wysłany kurierem. Trwało tak jak powyżej przez ułamek sekundy. W tym przypadku możliwa będzie naprawa pakietu? Replika nie reagowała po podpięciu. Nie było przepływu prądu podejrzewam.
  14. Miałem tak w HK przy strzelaniu w zimę zeszłego roku. Osobiście mogę doradzić wymianę sprężynki spustowej. Wtedy mi pomogło. Mając Elkę osobiście nie używałbym pojedynczego w miarę możliwości. Chyba wszystkie Ele tego nie lubią. Jeśli jest inaczej proszę sprostować ;)
×
×
  • Create New...