Turek2
Użytkownik-
Content Count
41 -
Joined
-
Last visited
-
Wszystko fajnie tylko szkoda, że nie w Kłominie :(
-
Słuchajcie mam taki problem, że nie mogę (nawet na siłę) wybić tych łożysk. Kupiłem sobie FTK. Jak cisnę z całej siły to Gearbox aż się wygina w U :D Mam ICS'a z dwudzielnym Gearboxem ver2. Zestaw to Infinite FTK M150 Guarder'a. Wszystko pasuje tylko nie mogę wyjąć starych (zniszczonych łożysk). Jakieś patenty?
-
Poproś mame to ci przetłumaczy
-
Pamiętaj że dobry dowódca potrafi wykorzystywać zdolności swoich ludzi i chętnie korzysta z ekspertów. Musisz wydawać rozkazy elastyczne do tego komu je wydajesz i jaki efekt chcesz osiągnąć. (mowa o snajperach i operatorach karabinów maszynowych). Generalnie ciężki temat.
-
US Army pewnie stwierdziło że teraz wojny będą toczyć się na pustyni bądź w miastach....
-
Jeżeli chodzi o mocniejsze sprężyny to zawsze stosowałem wyciszoną głowicę tłoka [systema] do przedłużania żywota takiej maszynki. (nawet przy sprężynach 400PDI). Z drugiej strony... wszystko sie zużywa i robiąc taki tuning trzeba się liczyć, że co jakiś czas przyjdzie nam wymienić zębatkę bądź tłok.
-
Ja w swoim ICS zrobiłem tak: - kupiłem tuningowany górny gearbox - zestaw za 200zł - wsadziłem sprężyne 210PDI chodzi dobrze juz pare ładnych miesięcy przy hardcorowym użytkowaniu w przyszłości planuje jeszcze bore up'a zrobic, wyciszoną głowicę i 250PDI albo coś w tym stylu. [ Dodano: Wto Sie 01, 2006 6:29 pm ] jak mi SPR na sprzezynie 300PDI tak stukał to dałem wyciszoną głowice tłoka systemy i spałem spokojnie...
-
sprzedaj tą emke kup coś co można "łatwiej" ztuningowac :)
-
mogły ci się zębatki zawiesić na "wspomaganych" zębach. Pożycz baterie o 2,4 V mocniejsza od kogoś i przepchnij...
-
Może to nie to ale sprawdź: 1. Na głowicy cylindra często osadza się "syf" - wyczyścić. (miałem tak). 2. Jeżeli kupiłeś dyszę gazoszczelną bądź innej firmy, może być za szeroka do twojego hop upu (miałem tak).
-
Ja jak zabieram sie za naprawde "niereagującego" karabinu zaczynam od voltomierza.. Jest wiele przyczyn najczęstsze to: - spalony silnik (Kiedyś mi sie spalił najlepszy silnik Hammer) - przepalone kable (mialem tak w SPRe firmy G&P) - przepalone styki (w wielu miejscach jednak najczęściej w gearboxie przy spuście - naprawialem replike SRC kolegi i to mial) tyle by było o najczęstszych usterkach okablowania, te styki w gearboxie są miedziane wiec często zachodzą czarnym nalotem, trzeba zeskrobać śrubokrętem (najlepiej płaskim..) Jeżeli nadal nie wiesz co to bedziemy sie zabierać za gea
-
ZŁY KARABIN DO TUNINGU KUPIŁEŚ STARY :D
-
jezeli nie chcesz wymieniac obudowy gb to spróbuj zamontować wyciszoną głowicę tłoka... ale lepiej wymień wszystko ;]
-
chłopaki jak zrobicie impreze integracyjną dzień przed zlotem to na drugi dzień nikt nie bedzie miał głowy do strzelania, ja to bym zalał pałe po strzelance....
-
Sry źle się wyraziłem, miałem na mysli ze mozna osiągnąc te same fps'y za mniejszą kase.