Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Mekar

Użytkownik
  • Content Count

    192
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ograniczenia FPS są takie jak na grach pierwszowojennych. Jest to umotywowane nie tylko bezpieczeństwem graczy, które jest ważne i skoro planujemy grać na bardzo krótkim dystansie, praktycznie wręcz, to mniejsza moc replik jest wskazana. Drugi argument to kultura graczy: Otóż zauważyłem, że gracze na ash bardzo rzadko grają na krótkim dystansie, albo "piffpafują" albo poddają/ uznają że dostali nawet gdy tego trafienia nie otrzymali. W momencie gdy gra opiera się na walce krótko dystansowej, każdy gracz, który "nie będzie strzelał, bo jest zbyt blisko" zepsuje rozgrywkę pomimo szczerych intenc
  2. Aktualizacja kalendarza: 2024: Za nami: 1. "Zduńska Wola 1914" - Kromolin Stary k. Zduńskiej Woli, 2 marca (sobota). 2. "Market-Garden" - Ścinawa n./ Odrą, 20 kwietnia (sobota); Przed nami: 1. "Market-Garden" - Kuty (Słowacja), 10-12 maja (piątek-niedziela); 2. BPW: "Kresy w Czerwieni" - Góra k. Nowego Dworu Maz., 25/26 maja (sobota/niedziela); 3. "Pacyfik! Tarawa!" - Brody k. Zduńskiej Woli, 8 czerwca (sobota); 4 . "Szlakiem Ho Chi Minha"- Niegoszowice k. Krakowa 21-23 czerwca (gra w sobotę 22 VI); 5. "Bad Land" - Chojne/Borzewisko k. Sieradza
  3. W imieniu swoim i Mickiewicza zapraszam grę na froncie pacyficznym. Co będzie? Walka i szturmy na bliskim dystansie, zasadzki umocnienia, desant, ciekawe misje, troszeczkę inne zasady niż zwykle, ale przede wszystkim najlepsza ASHowa zabawa w najlepszym towarzystwie. Czas i miejsce gry: · 8 czerwca (sobota) Brody k. Zduńskiej Woli · Harmonogram wydarzenia · 12:00-15:00- przygotowanie terenu (gracze obu stron są zaproszeni), · 15:00-20:00- gra terenowa, Z doświadczeń z „Krety” i „Misji Arado” gra terenowa będzie
  4. Wszystko zależy czy Dominik postrzegasz gaz tak samo jak latające kulki i grochgranaty czy jest to element zmieniający mechanikę (tymczasowe zasady) gry. Jeżeli gaz ma działać na zasadzie kulek czyli trafienie eliminuje gracza, a maska zapewnia nieśmiertelność no to masz to co było na "Zduńskiej Woli 1914". Użyliśmy naraz wszystkiego co mieliśmy i zrobiliśmy małą chmurkę powidziałbym nie wiekszą niż pole 5m na 20m. Jak dla mnie to nie ma w ogóle sensu, bo saper pewnie więcej by zrobił ośmioma kulkami z karabinu. Co oznacza ten twój "Gamechanger"? Bo to w tej sprawie nic nie wyjaśnia i każ
  5. Ententa: 1. Meister/Strzelec/Kozak - Iona Władelecow 2. Gregorius/Strzelec/Kozak - Grigorij Andriejewicz Filipow 3. Lolek/Saper - Kirił Rybakow 4. Arkusz/Strzelec/Piechota - Artiom Sidorowicz 5. Mękar/Oficer/Piechota - Michaił Andriejewicz Mekarow 6. Cortes/Sierżant/Piechota 7. Pit/Sanitariusz - zgłaszam broń główną: strzelba 8. Mickiewicz/Strzelec/Piechota 9. PolishPartizan/Opołczenie - Ilja Miroszniczenko 10. Octan.inc/Opołczenie - Isem Morocić 11. Bullet/Strzelec/Kozak - Dimitrij Tarasow 12. Sikor/Strzelec/Piechota - Pawło Sikorski Centralni: 1. Kuba/Of
  6. @Domin007 dałoby radę grę przesunąć na choćby tydzień później 16go marca? W weekend 9-11 są warsztaty, w których część potencjalnych graczy pierwszowojennych chce wziąć udział jak Pazur czy Kuba Józefek.
  7. Na ostatniej grze- Bzurze, został taki mundur dopuszczony. Powiedzmy szczerze, niewiele się róźni od przedwojennego drelichu.
  8. @Domin007 Czy mógłbyś napisać czy zrobić listę osób, których już widzisz w jakiejś roli, bo szczerze nie wiem czy mam czekać na twoje wezwanie czy mam kminić na własną rękę. I zanim napiszesz, że się dostosujesz czy coś w tym stylu, ja piszę pierwszy, że się dostosuję czy coś w tym stylu. Pozdrawiam!
  9. Snow Wolf mauser 98k: Jak poprawić zacinający się bezpiecznik oraz jak wyeliminować luzy na rączce przeładowania: https://youtu.be/qJ1DqSQcfTo
  10. Z szacunku do tych co napisali wcześniej jak między innymi Kurt @Mridge z którym się zgadzam w 100%- nie będę powtarzał tego co już było. Zaznaczę tylko najważniejsze rzeczy i chciałem rozwinąć dlaczego ta gra z Company of Heroes nie miała nic wspólnego- powiem więcej, jeśli mechanika byłaby wierna grze PC nie byłaby tak zepsuta. W myśl zasady "Don't hate the players- hate the game" gratuluje aliantom zwycięstwa. Nie ma w tym cienia ironii. Były zasady i cele, i elegancko je zrealizowaliście. Czytając posty wyżej z waszej perspektywy brawa należą się Hiszpanowi jako skutecznemu taktykowi.
  11. No jak dla mnie to rola dowódcy poddodziału jakiegoś sierżanta czy podoficera a nie sapera. Nie rozumiem dawania zadań saperowi nie związanych z fachem sapera.
  12. Czyli saper ma siedzieć w bazie i wyjmować fanty z skrzynki (bo tylko on może to robić) i dawać je swym kolegom. Nie ma sensu, żeby biegał po polu bo minę może każdy postawić. Ewentualnie, żeby mu się nie nudziło za mocno może zrobić sobie przerwę od wydawania amunicji graczom rozmontowując wrogie pole minowe.
  13. Nie widzę wielkiej różnicy pomiędzy drutem, a sznurkiem. Nie wydaje mi się, żeby dało się zerwać nogą sznurek, podczas wbiegnięcia. Problem leży gdzie indziej. Na Modlinie zasieki musiały być "dwupoziomowe" co oprócz różnic w mechanice sprawiało że zasieki były lepiej widoczne i nie były przede wszystkim pojedynczą "potykaczką". Tyczki są, czemu nie są na nich by nie zrobić drutu w np 4 liniach? Wtedy wbiegnięcia skutkowałoby złapaniem w taką siatkę a nie wnyki. Armata to wielka frajda dla mnie, broń zespołowa jest najfajniejsza, a jak jeszcze jest przydatna i skuteczna w poparzony
  14. Tak jest! Tęskniłem za grą na ktorej nikt nie będzie na mnie krzyczał że nie przyznaję się do trafień. Do zobaczenia za 2 tygodnie
×
×
  • Create New...