Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Pazur88

Użytkownik
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

918 profile views
  1. Ententa: 1. Meister/Strzelec/Kozak - Iona Władelecow 2. Gregorius/Strzelec/Kozak - Grigorij Andriejewicz Filipow 3. Lolek/Saper - Kirił Rybakow 4. Arkusz/Strzelec/Piechota - Artiom Sidorowicz 5. Mękar/Oficer/Piechota - Michaił Andriejewicz Mekarow 6. Cortes/Sierżant/Piechota - Gieorgij Kortezow 7. Pit/Sanitariusz - zgłaszam broń główną: strzelba 8. Mickiewicz/Strzelec/Piechota 9. PolishPartizan/Opołczenie - Ilja Miroszniczenko 10. Octan.inc/Opołczenie - Isem Morocić 11. Bullet/Strzelec/Kozak - Dimitrij Tarasow 12. Sikor/Strzelec/Piechota - Pawło Sikorski Centra
  2. Ale dylemat. Na którą listę się zapisać jeszcze nie wiem. Kuba będę na trasie to chętnie się zabiorę.
  3. Jestem ciekaw Waszych pomysłów na poprawienie jakości gier ww1. Co byście chcieli zobaczyć na grze a czego raczej nie? Wydaje mi się, ze trzeba będzie kupować granaty dymne o lepszej jakości. Ale ograniczyć ataki gazowe do jednego dla danej strony. Myślę, że można by wpuścić ckm-y ale nie jako pełnoprawne repliki a jako coś w rodzaju misji. Czyli czasowy udział w grze z surowym ograniczeniem amunicji oraz ciekawym systemem zacinania się. Pozdrawiam Pazur
  4. Tylko oficer ma prawo do posiadania pistoletu. Medyk jak najbardziej może działać jako zwykły strzelec. Kto ma taką możliwość niech zabierze torby medyczne z opatrunkami.
  5. Jeżeli ktoś potrzebuje repliki to jedną mam w zapasie. Proszę tylko zgłosić zapotrzebowanie na forum. P. S Kolejna partia granatów w przygotowaniu.
  6. Ahoj Gra już nie długo. Od tej pory każda nieobecność zostaje uznana za dezercję. Skutkuje ona hańbą oraz utratą wpisowego i czymś jeszcze. Pamiętajmy o okularach, maskach ochronnych oraz maskach p.gaz (nawet w formie obsikanej gazy na twarz). Rękawiczki również polecam zabrać. Kto ma możliwość niech zabierze zapalniczki do odpalania granatów lontowych. Pozdrawiam Pazur
  7. Panowie Zgadzam się. Biały/szary zasłona. Inne kolory- gaz bojowy. Kto ma dymy jakiekolwiek niech zabiera. Granaty odłamkowe też. Pamiętajmy też o swoich kulkach. Śmiało zabierajmy strzelby. W tym gronie nikt nie będzie polował na fragi. Nikt nie będzie sprawdzał ilości kulek w magazynkach ani mocy replik. Wracamy do korzeni honorowej gry. Pozdrawiam Pazur
  8. Serdecznie zapraszam na grę w klimacie Wielkiej Wojny. Obiecuję, szybką ofensywę i powrót do domu na święta.... może nie każdego i nie wiem na które święta. Organizator: ZHIS Termin: 10 grudzień 2022 (sobota) Miejsce: Szaniec koło Buska Zdroju, województwo Świętokrzyskie. 50.529370, 20.690472 Wpisowe: BRAK Wiek: powyżej 18 lat Rozkład jazdy: 8:00 - Zbiórka 9:00 – Start Brak przerwy. Proponuje się by każdy miał wszystko co potrzebne przy sobie. Oficer Ci powie kiedy masz jeść, pić i odpoczywać. Oznacza to kategoryczny zakaz zdejmowania okularów
  9. Ahoj. 10.12.2022 sobota 50.529300,20.690109 Kamieniołom za miejscowością Szaniec. Koło Buska Zdroju. Odbędzie się gra ASH w klimacie Wielkiej Wojny. Ogranizatorzy ZHIS Więcej informacji wkrótce. Pozdrawiam Pazur
  10. Ahoj. Zakładam nowy temat bo nie znalazłem odpowiedniego (chyba, że przeoczyłem). Szukam alternatywy dla granatów wypełnionych mąką. Zazwyczaj są wykorzystywane do niszczenia pojazdów. Chciałbym jednak zrezygnować z "zabawy" jedzeniem. Czy Koledzy mają jakiś pomysł na alternatywne wypełnienie? Pozdrawiam Pazur
  11. Nie. Ale przedystutujemy temat oznakowania miejsc niebezpiecznych, misji nocnych, doboru obuwia, wyboru miejsc na starcia. Jeśli dopiero na grze dowiadujesz się, że Twoja replika nie mieści się w limicie to znaczy iż nie przeczytałeś zasad. Świadczyć to może o szacunku do organizatora i innych graczy. I Wojna to nie jakiś démon czy chłopiec do bicia. Wątek z zasadami tych gier nie jest zamknięty, śmiało można rzucać propozycje ulepszenia/zmiany. Postaram się już nigdy, czy to na forum czy w rozmowach w domowym zaciszu, nie narzekać na frekwencję gier ash. 10 o
  12. Ahoj. Wiem, że wcięło mnie na jakiś czas. Ale pod koniec roku będę wracał trochę Wam dokuczyć (może nawet jakąś grą okopową). Propozycja podziału: 350fps, kulki 0,25 - naboj pistoletowy 450fps, kulki 0,3 - naboj karabinowy Kulki, a co za tym idzie limity amunicji od organizatora. Wszystkie funkcje i skuteczność jak KM czy snajperzy powinny wynikać z umiejętności i taktyki danego oddziału, tak jak to było w rzeczywistości. Czy karabin dla snajpera musi być historycznym wzorem? W mojej ocenie nie powinien. Wypadki będą się zdarzać ale może
  13. Czołem W imieniu ZHIS chciałem podziękować za grę. W pierwszej kolejności tym graczom którzy nie dali rady zjawić się po stronie niemieckiej. Dzięki Wam Pazur i Lee dostali powołanie do WH na dzień przed grą. Trafiliśmy do dobrej ekipy i mogliśmy bawić się jako najzwyklejsi żołnierze z poboru. Miło było słuchać (po grze) jak inni "męczą" się z zadaniami specjalnymi zaś nasze postacie wykonywały jedynie podstawowe rozkazy. Na szybko wymyśliliśmy, że jesteśmy Niemcami (ja w 50%) walczącymi ze wspomnieniami Wielkiej Wojny. Zwykli ludzie z terenów przygranicznych. Znający język polski na tyl
  14. Wniosek formalny: Gdy pistolet jest repliką główną limit amunicji powinien wynosić 50 lub 100 kulek(standardowa ilość wydzielana ze skrzynki). Umotywowanie: 20 kulek to w asg niewiele. Jeżeli ktoś posiada pistolet jako replikę główną to znaczy, że jest funkcyjnym (oficer, medyk, radiooperator, saper) warto by było promować te postacie bonusami. Tym bardziej, że muszą działać na froncie a nie biegać na resp po doładowanie się.
  15. Pojedynek czy normalna walka oba przypadki mają takie same zasady czyli do pierwszego trafienia i ranny. Kwestia uproszczenia. Chyba, że chcemy coś zmienić. Jestem otwarty na pomysły. Może być np do 3 trafień.
×
×
  • Create New...