Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Pazur88

Użytkownik
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

345 profile views
  1. Myślę, że organizatorzy nie wyrzucą gracza ;) Mogą jedynie nie dopuścić danej repliki do gry albo narzucić inne obostrzenia. Jeszcze przedyskutujemy daną kwestię ale jeżeli ktoś w zakupowej rozpisce na następny sezon nie ma w planach czterotaktu a już posiada strzelbę to dostanie niższy limit kulek w magazynku. Prawdopodobnie będą to 4 kulki ale to jeszcze nic pewnego. Jeżeli ktoś nie ma ani czterotakta ani strzelby to tu bym radził odczekać dłużej i zaopatrzyć się w replikę docelową na Wielką Wojnę czyli czterotakt. Różnica w kwotach nie jest wkońcu aż tak wielka (mówię tu o wartościach procentowych). Osoba która chce brać udział w grze a nie ma repliki może otrzymać inną rolę niż strzelec. Pamiętajmy, że ktoś powinien być medykiem, to kluczowe zadanie. Saper też będzie miał co robić. Siostra miłosierdzia mówiąca jedynie po francusku to niełatwa rola. Czy kapłan podnoszący morale w pruskich okopach. Jest mnóstwo opcji do wyboru. Tak było sporo dziwnej broni. Sam chętnie wybrałbym się na front z dubeltówką. Ale narzućmy sobie w miarę możliwości rygor unifikacji uzbrojenia. Wydaje mi się, że ta trudna droga zawiedzie nas do ciekawego celu. "Koszerność"? To chyba słowo zabronione w ASH ;)
  2. Tak. 1915 ale też 1914. Tu można złapać sznurek do artykułu jaki zainspirował tę imprezę http://phw.org.pl/neuve-chapelle-1914-zapomniany-epizod-wielkiej-wojny/ Bitwa z 1915 też by pasowała nie tylko z uwagi na starcie brytyjsko-pruskie ale i termin samej gry czyli połowę marca. Chcieliśmy jednak zacząć w 1914. Ma to pewną symbolikę. Ponadto jeżeli wszystko się uda to kto wie czy w 2021 roku w połowie marca nie zdarzy się starcie na tym samym terenie a odnoszące się do wydarzeń z 1915. Numeru konta ani kwoty nie podajemy bo jeszcze nie znamy dokładnego kosztorysu. Ani liczby zapisanych graczy. Edmundzie słowo się rzekło musisz w takim razie zaopatrzyć się w podręcznego Baldricka. To nie żart bo gra będzie nosić znamiona larp-u.
  3. Wielka Wojna.1914 Neuve Chapelle. 14.03.2020 Rogów Czołem. Zapraszamy na imprezę pierwszo wojenną. Wzorujemy się na wydarzeniach z jesieni 1914 roku w okolicach Neuve Chapelle. Z uwagi na to iż jest to pierwsza impreza w tym klimacie część zasad może ulegać delikatnym zmianom. Organizator: ZHIS Termin: 14 marzec 2020 rok. Wpisowe: Będzie. Wiek: powyżej 18 lat Rozkład jazdy: 8:00 - Zbiórka 9:00 – Start Brak przerwy. Proponuje się by każdy miał wszystko co potrzebne przy sobie. Oficer Ci powie kiedy masz jeść, pić i odpoczywać. 16:00 - Zakończenie Miejsce: województwo świętokrzyskie. Rogów niedaleko Końskich. 51.203258,20.451515 Podział mundurowy: Państwa Centralne Prusy(preferowana opcja stylizacyjna), pozostali sprzymierzeńcy. Ententa Brytyjczycy(preferowana opcja stylizacyjna), Francuzi, brytyjskie zamorskie oddziały sprzymierzone, pozostali sojusznicy. Limit fps: 350 fps. (max 370 fps) Repliki: Karabiny czterotaktowe jako broń podstawowa dla każdego. Mile widziane repliki historyczne. Strzelby jedynie jako broń awaryjna po wcześniejszym zgłoszeniu. Pistolety jedynie dla oficerów. Repliki bezpiecznej broni białej. Będzie bezlitośnie testowana na właścicielu. Granaty certyfikowane oraz samoróbki na bazie petard max k 206. Mile widziana stylizacja historyczna. Limity amunicji: Każdy może mieć przy sobie 300 kulek łącznie w magazynkach i szybkoładowarkach. Karabin czterotaktowy 8 kulek w magazynku. Strzelba 4 kulki w magazynku. Pistolety pojemność z ostrych odpowiedników. Zasady: Granaty 3 m trup, 5 m ranny. Jeżeli stałeś poza promieniem rażenia a mimo to oberwałeś to będąc honorowym graczem zgłaszasz, że jesteś ranny. Brak deklaracji "dostałeś". Broń biała: Każde trafienie oznacza, że jesteś ranny i potrzebujesz medyka. Liczymy na honorowe przyznania się do wyraźnych trafień. Trafiamy w całą sylwetkę poza głową, szyją i kroczem. Trafienie w palce dłoni się liczy, trafienie w ładownice się liczy, trafienie w plecak musi być odczuwalne dla oponenta i liczy się. Można blokować ciosy repliką broni białej i repliką broni palnej (liczymy się jednocześnie z tym, że obie mogą zostać uszkodzone). Nie dotykamy wyposażenia wroga, to nie zapasy, można to robić jedynie repliką broni białej albo kulką. Nie chcesz walczyć wręcz? Strzelaj, uciekaj, poddaj się. Jeńcy: każdy kto podnosi ręce do góry może zostać jeńcem. Nie musi być ranny. Zostaje rozbrojony automatycznie poprzez poddanie się(podnosząc ręce w górę). Jeniec nie może uciekać. Jedynie oficer może go przesłuchać (o ile zna język przesłuchiwanego lub więzień zna język oficera) i widzi taką potrzebę. Zadaje się dwa pytania na które trzeba udzielić prawdziwej i wyczerpującej wypowiedzi. Jeniec pozostaje w niewoli max 3 minuty od pojmania. Po tym czasie zostaje odesłany do obozu jenieckiego czyli biegnie do swojego punktu resp i po wpisaniu na listę godziny, ksywy i adnotacji „niewola” automatycznie wraca do gry. Zasady ran: Oberwałeś w jakikolwiek sposób. Konasz minimum 5 min, max 10. Zasada może zostać dostosowana w dniu imprezy. Medyk instruuje rannego co do jego stanu i przyszłego losu. Każdy gracz może zostać opatrzony bandażem 1 raz, konieczność powtórnego opatrzenia oznacza zgon. Po dotarciu do rannego medyk spisuje godzinę i nick a następnie rzuca kostką. Rzut kostką z wynikiem 1. Gracz jest martwy (rana była zbyt poważna) Rzut kostką z wynikiem 2-5. Gracz ma ranę średnią (medyk zakłada bandaż na ranę) Rzut kostką z wynikiem 6. Medyk daje wsparcie psychiczne i można grać dalej (tłumaczy, że jest z nim wszystko w porządku, podmuch wybuchu ogłuszył go i obsypał ziemią, ale krew na mundurze nie jest jego-miał dużo szczęścia tym razem) Respy: Umarłeś to żaden wstyd. Udaj się na respa i odczekaj 5 minut. Modyfikacje w dniu imprezy. Wyposażenie obowiązkowe: Stylizacja/mundur wybranej strony. Replika karabin czterotaktowy o mocy 350 fps (max 370) wraz z magazynkami. Kamizelka odblaskowa do oznaczania trupa. Zwykła czerwona szmata może rodzić nieporozumienia jeżeli trafimy na kogoś w czerwonych spodniach. Okulary ochronne. Ołówek Zegarek Wyposażenie przewidziane do wykorzystania w scenariuszu: Saperki, łopatki, szpadle, kopaczki. Wyposażenie opcjonalne: Granaty dymne i odłamkowe. Repliki broni białej bezpiecznej przy starciu wręcz. Zapraszamy
  4. Jeśli możesz zabrać na grę w sobotę to chętnie rzucę okiem.
  5. Cześć. Do cymy 701 wrzuciliśmy sprężynę m90. W zasadzie Lee wrzucił. Kwestie techniczne powinien niedługo dokładniej opisać. Wszystko działa jak należy. Osiągnęliśmy oszałamiające 310-320 fps. Zasięg maksymalny 45 m. Zasięg grywalny od 1m do 35m. Będziemy też starali się docinać sprężyny tak by osiągnąć 350 fps. Trafienie z 1 m w udo przez spodnie bawełniane przy temperaturze około 4 stopni Celsjusza jest bolesne, pozostawia lekkie zaczerwienienie. Największy problem leży w oczekiwaniach wobec zasięgu i celności repliki. Pamiętając jednak o tym, że każdy będzie miał podobne osiągi łatwiej jest to zaakceptować. Szok i niedowierzanie mogą potrwać 24 godziny. Najlepiej odstawić na ten krytyczny okres wszelkie repliki. Czy powstanie poradnik stylizacji francuskiej? Byłbym wstępnie zainteresowany tym projektem. Pozdrawiam Pazur
  6. Witam. Jak się tanio przerobić na pruskiego strzelca. Jest to jedynie temat wstępny gdzie z braku doświadczenia mogą znajdować się błędy ale liczę na pomoc osób bardziej doświadczonych. Pikielhauba. 40 zł zabawkowa replika. 350-550 zł wersja skórzana. Obie dostępne na sklepach internetowych. Bluza mundurowa. 65 zł kosztuje bluza szwedzka u xmagnusa. Teraz są dostępne wersje bez górnych kieszeni. Spodnie. Ja mam spodnie duńskie steingrau koszt 65 zł. Pasują również wełniane spodnie niemieckie. Można też polować na szare w taniej odzieży. Buty. Saperki od 150 zł. Trzewiki narciarskie szwedzkie kosztowały kiedyś około 60 zł. Do nich potrzebne by były owijacze. Czyli kolejna wizyta w tanim Armanim i polowanie na szary koc lub płaszcz. Oporzadzenie skórzane. Do 60 zł. Na allesklepie są dostępne zarówno Ładownice jugosłowiańskie jak i podwójne ładownice do mausera. Te drugie po 50 zł. Pas. Niemiecki lub zwykły skórzany. Cena 50-100 zł. Saperka. 50-100 zł na targach staroci. Całość to około 500 zł. Dodajmy 250 replika i magazynki do niej za max 200 zł. Zostaje nam jeszcze 40 zł na zrobienie pałki okopowej o której za chwilę powiem i mieścimy się w tysiącu. Osoby posiadające stylizację niemiecką na 2 wojnę światową są praktycznie gotowe do gry. Nie licząc bluzy i hełmu. Zdjęcia przedstawiają części potrzebne do wykonania w 10 minut pałki okopowej. Lista komponentów: Taśma dwustronna 5 zł Izolacja 3 zł Rurka hydrauliczna fi 20. 13 zł za 2,5 lub 3 mb . Osłona rury z gąbki zł 2,5zł za wąską dł 2,5 mb. Okleina drewnopodobna- cena max 20 zł Całość wystarczy nam na zrobienie kilku egzemplarzy broni larpowej. Wykonanie. Rurkę oklejamy taśmą dwustronną. Możemy zacząć przeklinać po nosem. Nacinamy osłonę rury po długości i instalujemy ją na rurce na całej jej długości dając 5 cm naddatku na sztych. Oklejamy taśmą dwustronną element pozostawiając 12 cm na uchwyt. Zaczynamy głośniej przeklinać, taśma klei się do dłoni. Naklejamy kolejne 2 warstwy gąbki. Całość owijamy taśmą izolacyjną nadając odpowiedni kształt całości. Teraz najgorsza cześć, uzbrojeni po zęby w cierpliwość owijamy całość w okleinę drewnopodobną. Testy wykazały, że należy to zrobić conajmniej 2 razy. Uchroni to powłokę przed nadmiernym uszkodzeniem w trakcie walki. Tym sposobem mamy wytrzymałą, bardzo bezpieczną, tanią i brzydką broń okopową. Poproś bliską osobę by przyłorzyła Ci pałką ze te nerwy i bluźnierstwa jakimi raczyłeś świat. Boli? P. S. Ceny są orientacyjne i mogą się różnić od aktualnych w Waszej okolicy. Przepraszam za błędy jakie prawdopodobnie popełniłem. Pazur
  7. Świetny materiał. W podsumowaniu celna uwaga dotyczącą strzelb i innej broni szybkostrzelnej. Serial Apokalipsa Pierwsza Wojna Światowa również działa na wyobraźnię. Postaram się w najbliższym czasie zrobić poradnik dla początkujących prusaków(nie mylić z owadami). Włącznie z wykonaniem pałki okopowej. Jeżeli ktoś z Was ma kolejne informacje dotyczące kompletowania innych sylwetek poproszę o założenie osobnych tematów na forum. Z "kajzerowskim" pozdrowieniem Pazur
  8. Czołem 2020. Koniec zimy początek wiosny. Ruszamy z ofensywą. Wstepny termin pierwszej imprezy w klimacie Wielkiej Wojny. Organizator: ekipa ZHIS Więcej informacji wkrótce. Pozdrawiam Pazur
  9. Czołem. Myślę, że oficer może posiadać również karabin. Dwutakty powinny z automatu wchodzić do gry. Co do terminu. Wszystko zależy od tego czy dojdziemy do porozumienia jeśli chodzi o fundament zasad. Ponadto potrzeba czasu na skompletowanie sprzętu i umundurowania. Jeżeli tylko większość z nas oznaczy się na liście jako "Gotów" to możemy ruszyć z ofensywą już na wiosnę. Wtedy też sprawdzimy czy wszystko działa jak należy oraz jakie modyfikacje i usprawnienia można wprowadzić. Mam pytanie. Przy założeniu, że posiadamy jedynie karabin oraz broń białą. Po anulowaniu deklaracji "dostałeś". Bo co do tych zasad jesteśmy zgodni. Prawda? :) Jak planujecie rozwiązać kwestię strzelania na krótki dystans posiadając repliki o mocy od 400 do 450 fps? Dla mnie wydaje się naturalnym obniżenie mocy replik do bezpiecznych 350 fps co też staram się forsować. Spotkania pierwszego stopnia mogą się zdarzać i to często zarówno w okopach, na wzgórzach czy przy obronie gospodarstwa w którym akurat obozujemy. Broń krótka jest jedynie na wyposażeniu Oficera. To jedna replika na stronę. Panowie baczność bo Oficer idzie. Oficer to nie byle introligator czy szewc ale ktoś ważny. Możliwe że nawet potrafi tańczyć i siedzi w pierwszej ławce w kościele. A gdy zechce to strzeli z rewolweru równie daleko co szeregowy z karabinu. Strzelby. Ok możemy iść na kompromis. Wchodzą do gry ale z uwagi na ich szybkostrzelność dostają ograniczenie amunicji. Mam wrażenie, że osoby ze strzelbami mogą zmienić balans starć na bliski dystans np. mając 4 m od siebie kogoś z czterotaktem wiem, że po wystrzeleniu zanim przeładuje ja dam radę go dopaść i zrobić bigos z jego nogi. Atakując z podobnym zamiarem osobę ze strzelbą mogę liczyć jedynie na to, że skończy się jej amunicja. Stylizacja. Podzielam powyższe opinie czyli byłoby miodnie gdybyśmy mieli dwa jednolite oddziały i do tego możemy dążyć. Szczególnie gdy ogarniemy poradniki stylizacyjne z ich kosztami. Ale jeżeli ktoś chce ginąć za jakiegoś prezydenta a nie cesarza czy króla to nic złego się nie dzieje. Saperki, musimy mieć saperki. Ligę szanuję choć myślami jestem teraz "na zachodzie... bez zmian"
  10. Cześć Zasady odnośnie replik i limitów fps: 1.Każdy ma przy sobie jedną replikę. 2. Każdy szeregowy posiada czterotakty 350 fps Nie musi to być replika historyczna. 3. Każdy oficer( Jeden na stronę) posiada broń krótką. Oscylującą wokół 350 fps. Nie musi być historyczna. 4. Istnieje możliwość awaryjnego użycia repliki strzelby. Czyli po uszkodzeniu repliki głównej w trakcie gry. Zasady te mają za zadanie wprowadzić nas w klimat epoki. Historyczna mechanika gry ma wg nas większe znaczenie niż historyczna replika. Ponadto będzie nam łatwiej werbować nowe osoby jeśli do zdobycia będzie jedna replika. Czy zasady są restrykcyjne? Pewnie z punktu widzenia wieloletnich graczy tak. Pomyślmy jak mogą to widzieć osoby nowe. Odnośnie stylizacji. Było by świetnie gdybyśmy byli w stanie stworzyć dwa jednolite oddziały. Ale to zapewne marzenia ściętej głowy. Już widać, że strona brytyjska ma większość. Tego się można było spodziewać. Jest to dobry prognostyk. Zakładając ten wątek liczyłem się z tym, że temat może umrzeć z uwagi na obostrzenia jakie narzucamy. Ewentualnie skończy się na imprezach patrolowych w gronie "parszywej pierwszowojennej dwunastki" lub "ligi niezwykłych dżentelmenów".
  11. Cześć W związku z zainteresowaniem I Wojną Światową zakładamy ten temat żeby wysondować Waszą opinię co do naszej propozycji. I. Jeśli pomysł Ci się podobał prosimy o dopisanie się do listy potencjalnych graczy wraz z preferowaną stylizacją. Lee- Prusy Hajdi-Prusy Pazur- Prusy ? II. Zasady dla imprez z okresu Wielkiej Wojny zostają ustalone tutaj na forum jako baza wyjściowa. Pozwoli to na utrwalenie sobie zasad i zminimalizowanie nieporozumień w trakcie rozgrywek. Chodzi o podstawy odnośnie kluczowych elementów mechaniki. Limit fps: 350. Proste prawda? :) Repliki: Podstawa to 4-takty bez optyki. Repliki historyczne mile widziane, ale nie są wymagane. Pistolety i rewolwery - dostępne jedynie dla oficerów. Granaty k206 lub wszelkie firmowe. Broń biała - saperki, bagnety, "broń okopowa". Mogą być to wyroby firmowe i samoróbki broni bezpiecznej wykonanej z pianki i miękkiej gumy. Będą one przed dopuszczeniem testowane na posiadaczu. Limity amunicji na całą grę: Magazynki ładowane po maksymalnie 8 kulek (2 wciśnięcia standardową szybkoładowarką). Limit przenoszonej amunicji 200 kulek. Dodatkowy pobór amunicji - w wyznaczonych punktach. Rany: po trafieniu wzywa się medyka. Oczekuje się na niego maksymalnie 5min, ale można już zejść po 1min. Medycy: medyk instruuje rannego odnośnie jego stanu i przyszłego losu. Każdy gracz może zostać opatrzony bandażem 1 raz, konieczność powtórnego opatrzenia oznacza zgon. Po dotarciu do rannego medyk rzuca kostką. Rzut kostką, gdy wypada 1 - gracz jest martwy (rana była zbyt poważna) Rzut kostką, gdy wypada 2-5 - gracz ma ranę średnią (medyk zakłada bandaż na ranę) Rzut kostką, gdy wypada 6 - medyk daje mu wsparcie psychiczne i może grać dalej (tłumaczy, że jest z nim wszystko w porządku, podmuch wybuchu ogłuszył go i obsypał ziemią, ale krew na mundurze nie jest jego - miał dużo szczęścia tym razem) Respy: w zależności od liczby graczy. Na respie powinna znajdować się lista na której wpisujemy godzinę dotarcia na miejsce, nick oraz godzinę powrotu do gry. Gry powinny być prowadzone bez przerwy na powrót do aut. Potrzebujesz przerwy, rozumiem. Zgłoś to do oficera on zadecyduje. Rozwinięcie i wytłumaczenie zasad: Dlaczego tylko 4-takty? W tamtym okresie była broń praktycznie wyłącznie tego typu. Dopuszczamy współczesne repliki zamaskowane siatką/materiałem gdyż ciężko wymagać, żeby ktoś posiadał replikę Lebel Mle 1886, Berthier Mle1907, Mannlicher M1895, niemiecki Gew98 różni się od Kar98K, a karabin Mosin wz. 1891 także przechodził kilka zmian i nie są dostępne jego repliki na okres I wojny. Na razie nie zamierzamy zajmować się wyjątkami i schyłkiem wojny stąd decyzja o wyłączeniu różnych konstrukcji samopowtarzalnych. Tylko 350fps? Limit docelowy 330fps, ale dajemy 20fps buforu bezpieczeństwa, więc jak komuś przy chronowaniu rozrzuca fps z 335 do 348 nic się nie dzieje. Przy 351fps dziękujemy. Koniec z narzekaniem na turbo repliki z milionem fps i jeszcze większym rof-em. 200 kulek? Limit 200 kulek dotyczy całej amunicji przenoszonej przez gracza. Przykładowo 12 magazynków po 8 kulek = 96 kulek plus szybkoładowarka zawierająca 100-110 kulek wypełnia limit. Broń biała w ASG? Wyżej wymieniona broń biała nie jest obowiązkowa, kto chce, może się w nią wyposażyć. Trzeba jednak pamiętać, że klepnięcia w ramię czy deklaracja "dostałeś" nie wchodzi w grę, więc dobrze ją posiadać w walce w zwarciu. Jako że mamy 4-takty w przypadku walki w pomieszczeniach/okopach czasem zamiast przeładować łatwiej będzie ciachnąć bagnetem po wystrzeleniu kulki. W przypadku starcia na broń białą obowiązuje zasada pierwszego cięcia. Liczy się wyraźne, odczuwalne cięcie (np. nie liczymy cięcia w zwisający pasek od broni/broń, ale liczymy uderzenia w plecak/ładownice). Nie łapiemy za mundur. Nie gryziemy. Nie ciągniemy za włosy. Nie wypowiadamy się na temat matki oponenta. Strefa rażenia: wszystko poza kroczem i głową wraz z szyją. Cięcie skutkuje natychmiastową śmiercią. To co mam robić po trafieniu kulką? Najpierw wołać medyka i czekać - co najmniej 1 minutę, do 5min maksymalnie. Rolą medyka jest instruowanie gracza o jego stanie. Żołnierze w czasie walki też nie zawsze wiedzą dokładnie po trafieniu czy trzyma ich adrenalina, czy są ranni, zwłaszcza gdy są w szoku. Dlaczego mam mówić "oficerowi", że idę do samochodu? Chodzi o uniknięcie sytuacji, gdy dowódca nagle nie ma 4 ludzi, przez godzinę i nie wie co się z nimi stało. Czy zostali wzięci do niewoli, czy błąkają się po lesie. A tymczasem poszli do auta coś zjeść. Mając tą informację może zadecydować o okopaniu się na pozycjach. Niektórzy będąc zmęczonymi, zamiast siedzieć na respie mogą dostać statyczny punkt do obserwacji itp. Dziękujemy i liczymy na owocną dyskusję ZHIS
  12. Czołgiem. Argument o "małym budżecie na start" jest kulawy. Na większości imprez jest jeszcze opcja cywilna/partyzancka(dla mnie osobiście to docelowy projekt). Wystarczy poświęcić trochę czasu, przełamać opory i odwiedzić kilka sklepów z używaną odzieżą. Obniżanie wymagań które już są dosyć tolerancyjne chyba nie jest dobrą drogą. Mówię to z doświadczenia reko. Każdy "nowy" woli dążyć do wyższego poziomu. W końcu zachęciła go czyjaś świetna stylizacja, film czy też kulturalna gra z ludźmi w nietaktycznym oporządzeniu na niedzielnym "aesgejowaniu". Pomysł: może grupy rekonstrukcyjne zareagują na imienne zaproszenie typu "jedziecie na ash czy mama zabrania Wam biegać?". Betonu się nie ruszy ale plankton już prędzej. Pozdrowienia ze ZHIS
  13. Czołem. My Strzałokrzyżowcy(Norwedzy, partyzanci, home guard etc.) przygotujemy listy proskrypcyjne i będziemy ze zdwojoną zajadłością likwidować każdego kto w naszym małym światku ASH nie stawi się na tę imprezę. Przy całym naszym poczuciu humoru, to nie żart. Ogłaszamy to z czystym sumieniem i w pełni władz umysłowych,choć sumienia nie mamy i jeszcze nie daliśmy się zdiagnozować. To jedna z tych misji o których się będzie mówiło "Byłem tam" -patrząc w pustkę martwymi oczyma osoby której część serca została wydarta właśnie tam.
  14. Czołem. My Strzałokrzyżowcy ze ZHIS dziękujemy wszystkim za doskonałą imprezę i za dobre słowa pod naszym adresem. Dziękujemy Organizatorowi, stronie radzieckiej i niemieckiej. Było mroźno, śnieżnie, kulturalnie i sympatycznie. Miny, medycy, ruchome respy które ogarnął organizator, budynki i fotograf ostrzegający o dziurach w ziemi wszystko to i wiele innych elementów złożyły się na świetną całość. Każdy z nas ma moc wspaniałych wspomnień(chociażby pojedynek na 8 kroków zakończony remisem, sowieci atakujący na URRRRAAAA i wiele innych). Do zobaczenia wkrótce. Pozdrawiamy
  15. Witam. Poniżej jest sznurek na końcu którego powinna być fotografia opaski Strzałokrzyżowców. Strzałki są zielone choć przy tej jakości fotografii to kwestia wiary. Czarne elementy to rzep. Agrafka w zestawie. Z uwagi na poziom trudności moja krawcowa wyceniła to na 35 zł. Gdyby ktoś był zainteresowany takim lub innym wzorem proszę o kontakt. A przede wszystkim proszę o komentarz. https://naforum.zapodaj.net/d23d61b78bb9.jpg.html Do zobaczenia na imprezie :) Pazur
×
×
  • Create New...