Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Marcin Makurat

Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Przyczyną tarcia jest trzpień trzymający prowadnice sprężyny. Jedna ze śrubek sie wykręciła
  2. Normalnym jest że cylinder PDI w TM chodzi znacznie mniej płynnie niżeli polerowany stock?
  3. Mam problem z odkręcającą się głowicą cylindra, jest na to jakiś patent? Sam doszczelniłem teflonem
  4. Mam pewną koncepcje mianowicie: PDI Precision Cylinder SET/ HD PDI New Trigger2 + Piston End PDI luda 430mm Moje pytanie to czy tłok HD na lufę 430mm będzie najlepszy? Gdybym zdecydował się jednak na lufę 554mm to wymagany jest zestaw Bure-up? Czy potrzebuje dokupić jakieś O-ringi?
  5. Witam, posiadam TM-Gspec, proszę o podpowiedz jakie cześć zakupić żeby zrobić z niej snajperkę marzeń. Wchodzi w grę dłuższa lufa gdyby miało to zwierzyć celność i zasięg. Chodzi mi o karabin z dalekim zasięgiem i celnością. Proszę tez o dokładne rozpisanie części. Sam myślałem o full PDI ale nie wiem co konkretnie zamówić.
  6. Witam, zakładam ten temat w celu zebrania świeżych informacji na temat tuningu VSR. Proszę o dodawanie wiadomości jakie części na dzień dzisiejszy dają najlepsze osiągi. Sam posiadam TM-gspec ale nie mam problemu żeby zakupić dłuższa lufę gdyby miało to wpływ na osiągi takie jak zasięg czy precyzja. Proszę o dokładne rozpisanie części.
×
×
  • Create New...