kmieto
Użytkownik-
Content Count
45 -
Joined
-
Last visited
-
Ostatnio po raz kolejny utwierdziłem się, że zmiana AEGowego GB na konwersje HP to dobre wyjście. Ledwo zacząłem strzelankę i w najmniej oczekiwanym momencie (stałem tuż za kolegą i już miałem wyeliminować go strzałem w plecki) zmieliło mi tłok. Myślałem, że wyjdę z siebie! Zatem tym bardziej nie mogę się doczekać premiery full auto.... :(
-
Wreszcie Zambezi poruszyłeś temat Wolverine :icon_razz: "ich" system jest o tyle fajny, że można go stosować do różnych gearboxów zmieniając jedynie dyszę, najważniejsze łatwy w montażu i prostu w budowie, a co za tym idzie powinien być tani w końcu nie trzeba na frezarce ciąć całego szkieletu GB. Ba! Nawet elektronika zminimalizowana - brak LCD i innych bajerów. Dlatego tym bardziej dziwi mnie fakt, że cała konwersja jest jedynie 100$ tańsza ;| Mam nadzieje, że macie asa w rękawie na takie rozwiązanie... Szkoda tylko, że doskwiera Wam wsparcia większej ilości ludzi z pojęciem na ten temat
-
Paczka u mnie :) Bardzo dobra współpraca, rewelacyjny kontakt, fachowe podejście. Polecam maniaka!
-
RSOV.COM / ebairsoft.com - zamówienie
kmieto replied to Bart_Forrester's topic in Zamówienia zbiorowe
Czy temat nadal aktualny, Lesio zamawiasz jeszcze z Ebairsoft? -
Tak, drugi spiłowałem i bolec już nie ocierał o prowadnice. Zębatki kręcą się bez przeszkód.
-
Boziu... źle mnie zrozumiałeś, nawet zdjęcia nie pomogły. Strzałki wiem, że na odwrót, ale juz mi się nie chciało zmnieniać, bo zmniejszyłem zdjęcie i musiałbym to poprawić na oryginale. Ten bolec na zębate uderzał w PROWADNICE ( czyli dwie odstające, podłużne wypustki pomiędzy którymi porusza się dosyłacz ). Jak widzisz na tym pierwszym zdjęciu (GB PJ), w jednej z nich jest luka i ten ów bolec śmiga bez przeszkód,za to w GB JG jej nie było i jeżeli dałeś za dużo podkładek pod zębatkę uderzał/ocierał on o PROWADNICĘ DOSYŁACZA ( nie o dosyłacz ) wiem co mówie, bo na tym samym podkłądowaniu w
-
Zaczynając: Na czerwono na tym zdjęciu zaznaczyłem lukę w "prowadnicy" dosyłacza w tym GB ona jest ale, w starszym GB JG nie. Jej brak powodował, że... ten pan na tym zdjęciu zaznaczony na czerwono ucierał lub uderzał - w zależności od tego jak wysoko zębatka była wypodkłądkowana. Efektem tego było nadmierne zmęczenie silnika, lub przerywanie cyklu w połowie. A tak na koniec, doszedłem to tego dlaczego replika nie strzelała, lub robiła to z trudem tylko na mocno naładowanej baterii. Otóż okazało się, że tłok nie pasował do Body GB - był za szeroki i przy wysuwaniu go z cyl