Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Schlingel

Użytkownik
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

686 profile views
  1. Wyciągasz pin plastikowy od suwaczka hu i podnosisz docisk do góry. Pod spodem masz dystanser... albo i nie skoro wymieniłeś lufę bez tego manewru. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  2. ad 1. na pierwszy rzut oka wygląda jak by miała pasować, ale czy pasuje... nie wiem ad 2. ja go dremelem nacinałem aż w końcu przeciąłem i zeszedł ad 3. z tego co wiem to ze swojej, czyli innej niż do UMP nie włożysz bez rzeźbienia PS jeżeli to chińczyk to zacznij od wymiany silnika na jakikolwiek inny :) np stock CA
  3. Się nie da się... adapter QD MP5 jest wkręcany na gwint, pod adapterem UMP nie ma gwintu
  4. niestety nie posiada, jest niby montaż QD do tłumików dedykowanych UMP ale czy tłumiki G&G pasują.... nie wiem. Wiem że montaż QD można rozwalić, pod nim jest lufa zewnętrzna, Owinąłem ją czarną izolacja i na to nakręciłem tłumik, trzyma się dobrze :)
  5. Odkopię bo może komuś się przyda, W rączce z optyką od GF można wymienić samą lunetę na tę z wersji ostrej bez większych problemów. 1) wykręcasz śrubki od regulacji pion-poziom 2) wyjmujesz gumę otaczającą okular wejściowy 3) wyjmujesz sprężynkę stanowiącą kontrę dla śrub regulujących pion-poziom (wystarczy płaskim śrubokrętem ją delikatnie docisnąć i wychodzi) 4) Zdejmujesz gumową osłonę zamocowaną dookoła okularu wyjściowego 5) Opierasz drewniany wałek o średnicy trochę większej niż nakrętka którą widać dookoła okularu wejściowego i naciskasz tak by się wsunął do środka, jak pójdzie
  6. U mnie na M150 i BU nie widać żadnych śladów zmęczenia. Sprężyna pewnie się trochę ubiła ale trzyma stabilne 485-500fps Wystrzelone na takiej konfiguracji około 2,000BB najpierw 10,8VNiCd a teraz LiPo11V tylko na semi, ale czasem kilka szybkich powtórzeń leci.
  7. BW model 2000 Ciężkie i toporne jak kula armatnia, ale za to tak samo ciężko je uszkodzić. Wykonano je z wodoodpornej skóry, tam gdzie trzeba kilku warstw łączonych przez klejenie w wysokiej temperaturze i pod dużym ciśnieniem (czub i zapiętek wykonane z bodajże 8 warstw), podeszwa olejo/kwaso/żaro odporna a pod piętą amortyzator z EVA. W środku miękka skórka i bardzo dobra wkładka przeciwpotna. System szybkiego sznurowania i bardzo wysoko zszyty język (można spokojnie wejść do wody powyżej kostki). Posiadam takowe od ok 4-5lat i są prawie niezniszczalne, podeszwa trzyma się bardzo dobr
  8. WP Tropiki WZ.920 podeszwa Gepard produkcja Lublin firma Protektor Posiadam takowe od 5lat bodajże. Trochę konkretów, bardzo dobre na wakacyjne klimaty, są rzeczywiście super oddychające, noga nigdy mi w nich nie śmierdziała :) Podeszwa bardzo dobrze trzyma się terenu ale niestety na asfalt jest zbyt miękka i dosyć szybko się ściera przy chodzeniu po mieście. Przydał by się system szybkiego sznurowania, choć można sobie trochę pomóc wymieniając sznurówki na cienkie okrągłe. Skóra wytrzymała sporo bo nie patrzyłem przez co biegałem, po lesie po bagnach itd. brudzi się łatwo a czyści tr
  9. Kup TM'a i kilka magów a jak uzbierasz z 400zł to kup z komisu używkę i przeżuć bebechy przy okazji wymieniając lufę na preckę. Ale body TM zostaw bo pewnie do niego wrócisz ;)
  10. OMG przeczytaj wszystkie posty i wyciągnij swoje wnioski, dla mnie nie ... kogo innego tak... albo inaczej obiektywnie patrząc ze strony użytkowej zdecydowanie NIE jeżeli jesteś w niej zakochany to TAK
  11. Przepraszam za odgrzewanie, ale nie znalazłem odpowiedzi na forum Czy sar zje magi od PSG-1? teoretycznie powinien ale może ktoś wie na 100%
  12. No nie powiem, jest ładna :) Ja wymieniłem na G3SG1 z CA, kolba nie lata, nie leci tak na lufę, łatwo o części też jest rzadko spotykane :) Reasumując jeżeli chodzi o wartość użytkową daję 2/10 jeżeli o wartość jako eksponat na ścianie/w gablocie 10/10. Jeżeli ktokolwiek posiada tą M14 odpicowaną (tuning) to proszę się pochwalić ile udało się z niej wycisnąć i jakim nakładem kosztów.
  13. ehh przeczytaj wcześniejsze posty i się zastanów... Czeka cię wymiana sprężyny na słabszą i silnika na lepszy, akumulatora też, czy to dobra replika na start dla Ciebie?
  14. Komora HU zamknięta jest w takiej obejmie która przymocowana jest do lufy zewnętrznej. Ja też miałem problemy z GB, trzeba odkręcić wszystkie śrubki, łącznie z tą pod zwalniaczem bolta, oraz wybić pin, jak uważnie przyjrzysz się bokowi tego żelastwa w którym siedzi GB to go zobaczysz.
  15. ehh ciężko stwierdzić, ja powiem tylko tyle że ma standard GB z głowicą cylindra, dyszą, komorą HU robioną specjalnie pod UMP, wydaje mi się że chinole nie starali by robić się czegoś swojego, łatwiej zerżnąć sprawdzone rozwiązanie. Jak będzie potrzeba to mogę pstryknąć fotki dla porównania.
×
×
  • Create New...