Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

thorre

Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. thorre

    V2 Militaria

    Sorry, tekst o lufie i osobiste przytyki do JUMBO71 były z mojej strony niestosowne, poniżej poziomu i nie na miejscu. JUMBO71 zechciej przyjąć oficjalnie na forum moje przeprosiny. Ale JUMBO71 też w swoich osobistych przemyśleniach przesadził i niepotrzebnie zjechał w swoim poście pracownika sklepu, bo czegoś nie wiedział, pracownika GunFire, bo był w V2 akurat i Administratorowi forum zarzucił sprzedajność i stronniczość. Niepotrzebnie emocje wzięły górę.
  2. Bardzo ciekawa dyskusja. Chciałbym do niej dołączyć moje spostrzeżenia z realizacji zamówień, które robiłem w Airsoftgun.pl i GunFire. Nie wiem czy one coś wniosą do dyskusji, ale są to fakty. Początkowo zamawiałem sprzęt w Airsofgun.pl ze względu na punkty promocyjne jakie obiecywali za zakupy u nich i możliwość wymiany ich na towar. Może nie kupowałem replik z CA czy TM, ale ogólnie wydałem u nich jakieś 4500 zł. Moje problemy zaczęły się przy próbie kontaktu przez emaile na które dostawałem odpowiedzi z dużym opóźnieniem lub wcale, a jak już były to były raczej zbywające. Klopoty wystapiły
  3. thorre

    V2 Militaria

    Czytam i nie mogę się powstrzymać. Z przeczytanych informacji dowiedziałem się wielu pouczających rzeczy. Na przykład jeżeli sklep zajmuje się militariami to nie powinien rozszerzać swojego asortymentu o inne rzeczy - w tym przypadku o ASG, bo może do niego przyjść klient, który jest wysokiej klasy specjalistą i może zadać jakieś pytanie odnośnie nowego towaru w tym sklepie, a sprzedawca może mieć problem z udzieleniem informacji lub odpowiedzi (pewnie pracownik który zaczyna dopiero pracę z nowym towarem powinien mieć 10 letnie doświadczenie i wszystko wiedzieć w tej dziedzinie, a innym nie d
  4. thorre

    Gunfire.pl

    Witam. Pewnie wkurzę Pana ONY ale w piątek miałem przelane pieniądze za zwrot repliki MP5 Navy FULL METAL [JG071-T], o której pisałem wcześniej – według mnie wszystko dobrze i tak jak powinno być. Replika była zamówiona przeze mnie 31.10.07, w dniu 02.11.07 dostarczył ją UPS do mnie. W dniu 06.11.07 złożyłem reklamację, 07.11.07 wysłałem ją kurierem UPS do sklepu, następnego dnia była u nich. Nie przekroczyłem 10 dni, w zgłoszeniu reklamacyjnym podałem od razu, że chcę zwrotu pieniędzy. Usterka, którą zgłosiłem dotyczyła blokowaniem się kulek w lufie – problem na łączeniu lufa-komora hopup.
  5. thorre

    Gunfire.pl

    Witam Wszystkich ponownie. Jakiś czas temu pisałem ogólnie o sklepie i miałem napisać coś na temat tunigowania replik i serwisu jaki prowadzi sklep. Ostatnio nadarzyła się okazja, żeby sprawdzić Panów z jak sobie poczynają ze sprawami gwarancji. Pod koniec października załatwiałem sprawę reklamacji jednej z replik (G3-SG1 Full Metall EG711MG) – padła, jest pierwszą z pośród kilku jakie kupiłem i używam. Opisałem usterkę w ich zgłoszeniu reklamacyjnym i wysłałem replikę, oczywiście sam w niej nie grzebałem, żeby nie było sytuacji że sam ją „usprawniłem”. Panowie mięli czas 14 dni roboczych na
  6. thorre

    Gunfire.pl

    Co do GunFire to realizowałem u nich kilka zamówień i jestem z nich zadowolony. Dlaczego? Już to uzasadniam: 1) Przesyłki docierały do mnie faktycznie po 24 godzinach Kurierem UPS; 2) Przesyłki był bardzo dobrze zapakowane i zabezpieczone przed ciekawskimi, wilgocią, ewentualnymi uszkodzeniami mechanicznymi (dwie warstwy papieru, folia zwykła i folia transportowa -nie wiem jak to się nazywa dokładnie, ta bąbelkowa z pęcherzykami powietrza- nie wliczam już opakowań ze styropianu i kartonowych) 3) Realizowałem u nich zamówienia, które były wysyłane na ich koszt – klienci są zwolnieni z o
×
×
  • Create New...