Morda
Użytkownik-
Content Count
35 -
Joined
-
Last visited
-
Spróbuj poszukać zębatek na allegro lub komisie. Często ludzie pozbywają się stockowych części za nieduże pieniądze. Pozdrawiam
-
Moja replika trochę straciła na szczelności po wymianie dwuczęściowej komory z tworzywa na jednoczęściową dodawaną do metal body. Zastanawiam się czy to ogólnie przez komorę, czy np. niedopasowaną (za krótką, zbyt cienką, itp...) stockową dyszę? Ciężko znaleźć wzmianki o tej komorze w tematach o PeJocie więc prosiłbym o opinie innych jej użytkowników tutaj. Pozdrawiam
-
Teoretycznie tak, ale za 200 złotych (czyli mniejszym kosztem) można na taiwangunie kupić konwersję RIS (jedna z niewielu rzeczy z tego sklepu z których jestem zadowolony...)+ coś na baterię (puszka PEQ lub inna kolba). Wyjdzie taniej niż przejściówka, chyba, że bardzo zależy Ci na tym, żeby replika pozostała S-Systemem. Pozdrawiam
-
A jak myślicie, szkielet PejoTy (II generacja) ma szansę wytrzymać m120 z bore-upem Deep Fire (płaska, aluminiowa głowica)? Pozdrawiam
-
Ten adapter prawie na 100% umożliwi instalacje systemu SIR do zwykłego metalowego body. Właśnie przez kretyńskie wykonanie tej podłużnej "szyny" nie da się zamontować metal body w S-Systemie z ABSowym korpusem. Ten adapter to poprostu przejściówka którą montujesz na szynie z metal body i następnie na niej przykręcasz szynę z systemu SIR. Sam miałem S-System, ale nie miałem w łapkach tego adaptera więc to, że będzie pasowało to tylko bardzo mocne przypuszczenie.
-
Na moje wprawne oko to ten adapter będzie pasował. Zresztą pisze, że do serii Tokyo Marui, a S-System PeJoty jest chyba właśnie kopią Marujowskiego. Co do body firmy Zeke to wygląda na to, że już nie jest produkowane. Pozdrawiam
-
Więc jeśli w zdjętej z lufy gumce kołnierz ma większą średnicę niż kulka i jej nie "łapie" to znaczy, że coś jest nie tak? Zresztą przy założonej na lufę i zmontowanym hop-upie też nie łapie... Chodzi o silikon Guardera.
-
A ja mam takie pytanie związane właśnie z silikonem Guardera: Która część gumki powinna trzymać kulkę wprowadzoną do komory hop-up? Kołnierz czy może kulka powinna zatrzymać się na wypukłości powodowanej przez dystanser?
-
Paul: Jest ona owocem pracy (nie zawodowej) przy nich oraz wiedzy teoretycznej zdobytej w różnych źródłach. To, że mam 31 postów na forum nie oznacza, że nic nie wiem i się wymądrzam. Do springa m130 trzeba będzie dokupić jakiś lepszy silnik, albo batke o większym napięciu, stockowy silnik na 8,4v z zestawu raczej będzie miał problem z taką sprężyną.
-
Z tego co czytałem Bore-Up Deep Fire jest szczelniejszy od Guardera, poza tym działa już przy sprężynie m110. Minusem jest właśnie płaska aluminiowa głowica tłoka która bardziej obciąża szkielet i daje głośniejszy odgłos wystrzału. Generalnie-BU Deep Fire bardziej obciąża szkielet, ale ze względu na słabszą sprężynę konieczną do prawidłowego działania mniej obciąża zębatki i tłok. Jeśli masz zamiar używać m120 to lepiej weź Guardera. Co do Super O`ring to chodzi poprostu o bardzo dużą szczelność jaką zapewnia.
-
Wypodkładkowałem, wszystko chodzi gładko, nic nie rzęzi, zębatki przy gearboxie złożonym bez cylindra, tłoka i sprężyny nie telepią się i chodzą bardzo płynnie i lekko, ale silnik jak wył tak wyje;) Te silniki widać niestety tak mają.
-
Może zgubiłeś tą małą sprężynkę która jest na płytce selektora? Chodzi o tą która jest widoczna bez otwierania gearboxa, mniej więcej na środku płytki selektora. PS: Czy wszystkim silniki w PeJotach II generacji tak niemiłosiernie wyją? :D Pozdrawiam
-
Chyba najlepszym wyborem będzie Bore-Up Guardera + m120. Wydaje mi się, że warto dołożyć te 30zł i mieć około 30fpsów więcej, a chyba na prędkości wylotowej zależy Ci w SPR-ce. Pozdrawiam
-
G3A3 pojawiło się na gunnerze. Dokładna kopia Tm-a, 350fps.
-
Polecam poczytać tematy o częściach tuningowych elementa czyli właśnie P&J bo pod takim szyldem sprzedawane są one na taiwangunie- znaczna część postów opisuje komu co się posypało. Łożyska, prowadnica- spróbuj, może faktycznie wszystko będzie ok. Sprężyna, tłok, głowica tłoka- odradzam z uwagi na to, że tutaj bardzo ważne jest dobre spasowanie oraz wytrzymałość. Tłok polecam wzmocniony Deep Fire z Asgshopu (51zł), głowicę też którąś z Asgshopu (ceny od 30zł) tak samo jak sprężynę. Lepiej latać co jakiś czas do serwisu założyć nową, dobrej jakości część niż wymieniać zepsute.