Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Morda

Użytkownik
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

  1. Spróbuj poszukać zębatek na allegro lub komisie. Często ludzie pozbywają się stockowych części za nieduże pieniądze. Pozdrawiam
  2. Moja replika trochę straciła na szczelności po wymianie dwuczęściowej komory z tworzywa na jednoczęściową dodawaną do metal body. Zastanawiam się czy to ogólnie przez komorę, czy np. niedopasowaną (za krótką, zbyt cienką, itp...) stockową dyszę? Ciężko znaleźć wzmianki o tej komorze w tematach o PeJocie więc prosiłbym o opinie innych jej użytkowników tutaj. Pozdrawiam
  3. Teoretycznie tak, ale za 200 złotych (czyli mniejszym kosztem) można na taiwangunie kupić konwersję RIS (jedna z niewielu rzeczy z tego sklepu z których jestem zadowolony...)+ coś na baterię (puszka PEQ lub inna kolba). Wyjdzie taniej niż przejściówka, chyba, że bardzo zależy Ci na tym, żeby replika pozostała S-Systemem. Pozdrawiam
  4. A jak myślicie, szkielet PejoTy (II generacja) ma szansę wytrzymać m120 z bore-upem Deep Fire (płaska, aluminiowa głowica)? Pozdrawiam
  5. Ten adapter prawie na 100% umożliwi instalacje systemu SIR do zwykłego metalowego body. Właśnie przez kretyńskie wykonanie tej podłużnej "szyny" nie da się zamontować metal body w S-Systemie z ABSowym korpusem. Ten adapter to poprostu przejściówka którą montujesz na szynie z metal body i następnie na niej przykręcasz szynę z systemu SIR. Sam miałem S-System, ale nie miałem w łapkach tego adaptera więc to, że będzie pasowało to tylko bardzo mocne przypuszczenie.
  6. Na moje wprawne oko to ten adapter będzie pasował. Zresztą pisze, że do serii Tokyo Marui, a S-System PeJoty jest chyba właśnie kopią Marujowskiego. Co do body firmy Zeke to wygląda na to, że już nie jest produkowane. Pozdrawiam
  7. Więc jeśli w zdjętej z lufy gumce kołnierz ma większą średnicę niż kulka i jej nie "łapie" to znaczy, że coś jest nie tak? Zresztą przy założonej na lufę i zmontowanym hop-upie też nie łapie... Chodzi o silikon Guardera.
  8. A ja mam takie pytanie związane właśnie z silikonem Guardera: Która część gumki powinna trzymać kulkę wprowadzoną do komory hop-up? Kołnierz czy może kulka powinna zatrzymać się na wypukłości powodowanej przez dystanser?
  9. Paul: Jest ona owocem pracy (nie zawodowej) przy nich oraz wiedzy teoretycznej zdobytej w różnych źródłach. To, że mam 31 postów na forum nie oznacza, że nic nie wiem i się wymądrzam. Do springa m130 trzeba będzie dokupić jakiś lepszy silnik, albo batke o większym napięciu, stockowy silnik na 8,4v z zestawu raczej będzie miał problem z taką sprężyną.
  10. Z tego co czytałem Bore-Up Deep Fire jest szczelniejszy od Guardera, poza tym działa już przy sprężynie m110. Minusem jest właśnie płaska aluminiowa głowica tłoka która bardziej obciąża szkielet i daje głośniejszy odgłos wystrzału. Generalnie-BU Deep Fire bardziej obciąża szkielet, ale ze względu na słabszą sprężynę konieczną do prawidłowego działania mniej obciąża zębatki i tłok. Jeśli masz zamiar używać m120 to lepiej weź Guardera. Co do Super O`ring to chodzi poprostu o bardzo dużą szczelność jaką zapewnia.
  11. Wypodkładkowałem, wszystko chodzi gładko, nic nie rzęzi, zębatki przy gearboxie złożonym bez cylindra, tłoka i sprężyny nie telepią się i chodzą bardzo płynnie i lekko, ale silnik jak wył tak wyje;) Te silniki widać niestety tak mają.
  12. Może zgubiłeś tą małą sprężynkę która jest na płytce selektora? Chodzi o tą która jest widoczna bez otwierania gearboxa, mniej więcej na środku płytki selektora. PS: Czy wszystkim silniki w PeJotach II generacji tak niemiłosiernie wyją? :D Pozdrawiam
  13. Chyba najlepszym wyborem będzie Bore-Up Guardera + m120. Wydaje mi się, że warto dołożyć te 30zł i mieć około 30fpsów więcej, a chyba na prędkości wylotowej zależy Ci w SPR-ce. Pozdrawiam
  14. G3A3 pojawiło się na gunnerze. Dokładna kopia Tm-a, 350fps.
  15. Polecam poczytać tematy o częściach tuningowych elementa czyli właśnie P&J bo pod takim szyldem sprzedawane są one na taiwangunie- znaczna część postów opisuje komu co się posypało. Łożyska, prowadnica- spróbuj, może faktycznie wszystko będzie ok. Sprężyna, tłok, głowica tłoka- odradzam z uwagi na to, że tutaj bardzo ważne jest dobre spasowanie oraz wytrzymałość. Tłok polecam wzmocniony Deep Fire z Asgshopu (51zł), głowicę też którąś z Asgshopu (ceny od 30zł) tak samo jak sprężynę. Lepiej latać co jakiś czas do serwisu założyć nową, dobrej jakości część niż wymieniać zepsute.
×
×
  • Create New...