Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Loart

Użytkownik
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

  1. Trafiłem dzisiaj na lokalnym portalu informacyjnym na coś takiego: https://rzeszow-news.pl/18-letni-oszust-internetowy-z-rzeszowa-aresztowany-na-trzy-miesiace/?fbclid=IwAR0fRrjA1eHgAhMf5OHaGgyHlCluz5mlvRqHZm-kU5PfBZ5IEmO7I1R5UPc
  2. Poniżej raport z grupy PFASG/Podkarpacie: Misja: Udział w symulacji militarnej „Zwiezda” Miejsce: Kotowice, województwo dolnośląskie, powiat wrocławski. Miejsce startu: 33UXS5662656803 Czas: 140100AOCT2017 – 140600AOCT2017 Strona: Chujbaszewo Ekipa: Podkarpacie Skład - 11 osób: 1. Loart – dowódca drużyny, op. KM 2. Anorexia 3. Musley 4. Mendi 5. Trex 6. Suharex 7. Garoo 8. Ruski 9. Smirnoff 10. Randal 11. Wrona --- 12. Samuraj - z racji tego, że jechaliśmy niezależnie na trzy samochody, dopiero po odprawie okazało się, że nie dotarł, stąd na odprawie podałem błędn
  3. Loart

    G36 [BOYI]

    Mam pytanie co do gwintu pod tłumik. Jest normalny 14mm, czy tak jak w JG jakiś niewymiarowy 13,5mm i trzeba kombinować z gwintami naprawczymi? SamsOn pytał o to jakiś rok temu, ale nie znalazłem nigdzie odpowiedzi w tym temacie.
  4. Loart

    G36 [JG]

    Spróbuj jeszcze na jakiejś innej baterii. Może masz po prostu batkę padniętą i ładowanie nic jej nie dało - zwłaszcza, że jak piszesz długo jej nie używałeś.
  5. Mam pytanie odnośnie gwintu pod tłumik - jest normalny 14mm lewoskrętny czy może trzeba kombinować tak jak chociażby w G36 od JG?
  6. Możesz napisać coś więcej? Ja mam właśnie na biurku częściowo złożony gearbox tej firmy. Generalnie miałem już trochę przygód z tym ustrojstwem, a gdy udało się go w końcu złożyć, to okazało się że nadal nie działa jak powinien. Ale może konkrety: 1. Nie pasowała stockowa głowica cylindra z M4 JG, nie pasowała też głowica od SHSa - po prostu nie mieściły się w szkielecie - można było rozwiercać otwory i piłować, tak by weszły na szerokość, ale jak dla mnie gra nie warta świeczki. Kompatybilna okazała się dopiero głowica... Ultimate'a. Udało mi się dorwać jedynie wyciszoną, a więc do wymiany
  7. Czym się różnią dedykowane do M4 głowice SHS short type i long type? Czy dobrze rozumiem, że long type jest do SR25? Trochę mnie to zastanawia, bo o ile dobrze pamiętam to w SRkach (przynajmnie PJ) są normalne głowice z M4. Jeśli nie jest to kwestia GBv2 a LongGBv2 to co ma dawać wstawienie wersji long/short? Lepszą szczelność na połączeniu głowica-dysza? Lepsze osadzenie dyszy? Linki: http://gunfire.pl/product-pol-1152195489-Glowica-cylindra-do-M4-v-2-Short-type-SHS.html http://gunfire.pl/product-pol-1152195488-Glowica-cylindra-do-M4-v-2-Long-type-SHS.html
  8. Skoro temat o częściach ULTIMATEa to się podepnę z pytaniem. Co warta ich gearbox v2? http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_89&products_id=1740
  9. A ja mam pytanie. Kupiłem ten chwyt od P&J i mam problem z założeniem do M4 JG. Tył już wiem jak dopasować - nie wiem jak ruszyć przód. U Was wszystko wchodzi bez problemu?
  10. Chwilę to trwało, ale w końcu dotarła ta komora. Przy okazji - przepłaciłem o dobre 25zł, ale była dostępna od ręki tylko w jednym polskim sklepie. W innych nie byli w stanie jednoznacznie określić terminu dostawy. Sama komora na pierwszy rzut oka niczym nie różni się od stockowej. Identyczny kształt, elementy ze stockowej pasują do tej G&P i odwrotnie. Jedyna różnica wyszła w montażu - ta od G&P jest minimalnie ciaśniejsza w środku. Trudniej jest założyć gumkę hop-up. O ile jeszcze dołączona do komory gumka G&P jakoś dała się wcisnąć, o tyle systemy mi się już nie udało upchać
  11. Obstawiam, że w środku siedzi jakiś mały mikrokontroler sterujący mosfetem i dodatkowe dwa styki.
  12. Rozwaliłem komorę hop-up. W sumie przez własną głupotę - nosząc replikę rozłożoną na dwie części w plecaku. Nie mniej jednak czeka mnie kupno nowej komory. I w związku z tym pytanie - na czym polega niedoskonałość komory G&P? Póki co zrozumiałem tyle, że brak w niej pierścienia zabezpieczającego pokrętło regulacji przed zsunięciem. Co jeszcze dolega komorom hop-up z tej firmy? Szukałem trochę na sieci, między innymi zajrzałem na stronę G&P i znalazłem coś takiego: - Komora Hop-Up do M249 G&P - Komora Hop-Up do AUGa G&P Na pierwszy rzut oka wyglądają niemal identycznie, a
  13. Loart

    PJ25

    Styki padające przy pojedynczym to rozumiem, ale co ma czas trzymania spustu do przepalania bezpiecznika? Na pojedynczym po oddaniu strzału spust można przytrzymywać nawet przez tydzień i bezpiecznik nie ma prawa się spalić bo obwód jest rozwarty, a prąd nie płynie.
  14. W AUGu oprócz sprężyny głównej może jeszcze brzęczeć sprężyna od mechanizmu spustowego, ale to tylko przy naciskaniu/zwalnianiu spustu, ewentualnie przy przechodzeniu z semi na auto.
  15. W stokowym AUGu kable są wyprowadzone do tyłu. Nie ma możliwości przycięcia ich magazynkiem. Zresztą nie bardzo też wyobrażam sobie przekładanie kabli do przodu - bez wiercenia body nie dałoby się ich wyprowadzić. Magazynki do AUGa produkcji BE mają to do siebie, że można je krzywo umieścić w gnieździe. Niby zaskakują, ale są lekko przekrzywione do przodu przez co blokują "szynę" popychającą styki przy gearboxie. Fotka poglądowa: Drugi problem z magami od BE jest taki, że trzeba podkleić ząb z tyłu, tak żeby magazynek był lepiej dociskany do komory. Inaczej zatrzask trzymający kulki
×
×
  • Create New...