Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Biker

Użytkownik
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

  1. @ Snopek94 Jak w jakiś sposób uda Ci się to zespawać to daj znać bo mam jeszcze gdzieś pęknięte body z EBRki;) Tak wgl ponownie kupiłem M14 więc za niedługo wrzucę jak tam prace postępują;) Pochwalę się tylko, że na poprzednich trzech egzemplarzach po wymianie jedynie zębatek udało się wcisnąć M150 Guardera i wszystko cacy śmigało. Niestety nie miałem chrono żeby zobaczyć jak tam szczelność całego zestawu no ale tym razem obiecuję się zreflektować;) Zakupiłem już M170 i będę kombinował z resztą części, żeby jakoś to upchnąć w stockowym GB, nie wytrzyma to kupuję ten z G&P i zabawa
  2. Sisi, dzięki za zdjęcia ale mam je już wszystkie przerobione ;-) Punisher-gdybym miał zbędnych 20klocków to bym tak zrobił...Poza tym co to za przyjemność rzucić kasą i czekać aż mi to gotowe z pełnym bakiem pod dom postawią(uprzedzę, dla mnie żadna). To jest podstawa i z takimi rzeczami jestem już zaznajomiony ;-)
  3. Tyle, że wtedy skrzynię będę miał za silnikiem co nie bardzo mi pasuje.
  4. Może rzeczywiście wsadzę pierwsze z fiacika ze względu na ograniczony budżet ;-) Jak dojdzie trochę kasy to będzie się można zastanowić nad czymś lepszym. Tak,silnik musi być z tyłu inaczej konstrukcja zupełnie się zmieni.
  5. Witam wszystkich, zabieram się za budowę pojazdu używanego przez Navy Seal's. Mianowicie chodzi o to cacko: zwane FAV(Fast Attack Vehicle)/DPV(Desert Patrol Vehicle)/Chenowth czy jak kto woli :wink: Jeśli ktokolwiek ma jakiekolwiek dane techniczne tego pojazdu prosiłbym o kontakt(chodzi mi głównie o wymiary klatki). Zależy mi na jak najlepszym odwzorowaniu oryginału więc to dość istotne. Mam również kilka pytań, może ktoś ma doświadczenie w tej materii: 1. Jaki silnik oprócz Garbusowskiego do tego polecacie? Nie chciałbym tam wsadzać z 126p ze względu na to iż po załadowaniu si
  6. Schlingel- Ale jest tak piękna(przynajmniej dla mnie :-F ), że jest warta tych paru pln więcej ;-)
  7. Przyznaję racje, z tej strony na to nie patrzyłem ;-)
  8. Bierz tańsze, tulejki(nie wiem czemu nazywane są łożyskami :-F ) to tulejki, ważne żeby proste były więc między tym produktami nie będzie różnicy.
  9. W jednej replice hu na maksa ustawiony potrafi kulkę zablokować a w drugiej ledwo kulkę podkręca więc trudno przyjąć jakąś wartość...
  10. I dlatego bardziej nadaje się do cqb gdzie nie trzeba 15m rozrzutu tylko wyczyscić pomieszczenie. Nie wyrządzą żadnych szkód a czuć je wystarczająco dobrze.
  11. Tylko, że z achtungów granatów się nie robi(przynajmniej nie w moim środowisku :-F ). Groch to chyba najlepsze rozwiązanie chodź dobre są też te żółte kulki sprzedawane w supermarketach 5zł za 3-4tyś.
  12. Więc: 1.Tak 2.Prowadnicę brałbym elementa, różnicy nie będzie 3.Do chwytu(przynajmniej u mnie) wchodzi 8,4v FF na dużych ogniwach 4.U mnie 6mm ale nie jestem pewny 100% czy to jest stockowy szkielet bo kupiłem używkę
  13. Też dużo pejotów przemieliłem, nie miałem żadnej zacinki nawet na ubrudzonych(lufa 6.03). Zmierzyłem kilkanaście losowych i wszystkie były poniżej podawanej średnicy czyli 5.95mm. Myślę, że dlatego nie ma zacinek...
  14. Biker

    Pytanie

    Ktoś wie do czego służy ten kabel poprowadzony od żurawia na tył hełmu u gościa na pierwszym planie? http://img11.imageshack.us/img11/4407/666sg.jpg
  15. Najlepiej byłoby na jakiejś strzelance pożyczyć od kogoś jakąś większą batkę i sprawdzić co się będzie działo bo na 99% to za słaby pakiet. Tymczasem przydało by się jakoś oddać strzał żeby sprężyny naprężonej nie zostawiać: 1)Podłączyć batkę do ładowania na jakąś godzinę i spróbować oddać strzał 2)Jeśli masz dostęp od zewnątrz do anti reversala to spróbować go odblokować 3)Jeśli masz jakikolwiek inny pakiet w domu to go naładować i połączyć szeregowo z tym co masz teraz i tak spróbować strzelić na semi 4)Rozebrać GB ale to tylko jeśli masz w tym doświadczenie inaczej coś spieprzys
×
×
  • Create New...