Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

dRastiC

Użytkownik
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

  1. Również podziękował za imprezę. Teraz czekamy na fotki ;]
  2. To nie jest opinia na temat sklepu, a stwierdzenie, każdy z przeglądarką i kalkulatorem powie to samo, to że na większości produktów ceny są zawyżone widać i raz było to powiedziane, jednak na comtac-ach II są sklepy które opinie zbierają dobre a cene mają 299 złotych. Moim zdaniem ceny są zawyżone bo właściciel ma wąsy(nigdy zakupów nie robiłem i nie zamierzam). PS. Do moda wywalcie ten śmietnik. Pzdr
  3. Tak sobie to czytam i postanowiłem odpowiedzieć jako druga strona w stosunku do waszej "dyskusji" na forum. Pierwsza rzecz (wierzcie lub nie) szanujemy swoją prace i naszych klientów dlatego, postanowiłem telefonicznie z klientem wyjaśnić sprawę zanim będę cokolwiek pisał, (osobiście nie przejmuje się dywagacjami na forum bo wiem jak działa ta "machina", ale jestem to winien swojemu serwisantowi). Co do ceny za serwis, pracę klient płaci 90 złotych(było to wyjaśniane dwukrotnie telefonicznie(że cena to 90 złotych) mimo to dalej czytam, że 90serwis + 90kable to dobra cena jaką trzeba zapłacić.
  4. dRastiC

    BASRA V

    Podziękowania dla orgów za pracę duży + pomysły, misje, wkład itd. Dla fireteam-u GIZa za 4h patrolu, odpierania wroga i ostateczności heroiczny atak na bazę przeciwnika. Dla osób które dotrwały do niedzieli i oficjalnego zakończenia wielki szacun za wytrwałość. Do zobaczenia w przyszłym roku. PS. Jak co roku mokro w kroku (dosłownie i w przenośni) - taki żarcik sytuacyjny ;p
  5. dRastiC

    Sekcja 6mm

    Dziękujemy za opinie o naszym sklepie niestety jest parę kwestii które w naszym mniemaniu należy wyjaśnić. 1.Tutaj akurat jesteśmy na przegranej pozycji - Zostawił Pan berette 93R KJW i zawarliśmy "gentlemen agreement" w której ustaliliśmy że ze względu na nietypową replikę oraz rodzaj usterki zajmiemy się nią w wolnej chwili , uprzedzaliśmy że może to dłużej potrwać. Nie dawaliśmy gwarancji że replikę naprawimy. Niestety z braku części pistolet był nie do naprawy. Ostatecznie nie była pobrana żadna opłata. 2. Sprawa jest w toku był kontakt telefoniczny z właścicielem repliki. Miał
  6. dRastiC

    BASRA IV

    Dokładnie, jest co sobie przypomniec patrząc na materiał. Impreza udana, materiał też ale nie bedzie tu nikogo kto poewie inaczej :wink: . A ja mam pytanko (materiał wiadomo okrojony na potrzeby relacji) czy ejst szansa na wykrojenie elementu i przesłanei surowizny ze wskazaniem na konkretny moment - było by miło pzdr - czekam na PW z jakakolwiek odpowiedzia.
  7. dRastiC

    BASRA IV

    Loading......%?? - cierpliwie czekamy.
  8. dRastiC

    BASRA IV

    Czekamy z niecierpliwościa na materiał. Jest troche tego do przerobienia napewno - jakas wstepna data publikacji ? pzdr
  9. dRastiC

    GunSmoke

    ...i to rozumiem, tak się robi interesy i nabywa stałych klientów od tej pory sie do nich zaliczam, po realizacji drugiego zamowienia mam potwierdzenie o profesjonalizmie i fachowym podejściu do sprawy. "Podręcznikowe przeprowadzenie tranzakcji" - hehe ale mydło, no cóz inaczej nie mozna ;] brak zastrzeżeń. Polecam i pzdr.
  10. dRastiC

    Gunfire.pl

    Ja osobiście na GF sie troche "przejechałem" mianowicie zamowiłem pare rzeczy wszystkie potwierdzone ze sa na stanie i wchodza do zamowienia, ale z czasem dochodziło do mnie info o redukcji stanu zamowienia :???: ( no coz ) - no dobra bywa, to czekam na pake z transportem ( tu akurat nie bylo problemu ). Ale po otwarciu paki nie bylo jeszcze paru rzeczy ktore JUŻ mialy być :roll: cena zgodna z tym co dostalem nie placilem za wirtualny towar uuuff. Tym razem bez rewelacji ale nie stawiam krzyżyka bo to dobry sklep (wnioskuje po opiniach znajomych, ofercie itd) mały poślizg...
  11. dRastiC

    Taiwangun.com

    Tym postem dołaczam do grona osób zadowolonych z obslugi klienta - POLECAM. Chciałem złorzyć zamówienie droga telefonicza, w czwartek na nowy produkt od niedawna dostepny w ofercie zostałem poproszony mimo wszystko o internetowe potwierdzenie zakupy i przeprowadzenie tej czynnosci przez strone... Tak też to załatwiłem tego samego dnia, chociaz telefonicznie dowiedzialem sie ze i tak paka (mimo ze kurier) dojdzie w pon. Zostałem mile zaskoczony po odebraniu maila z informacja ze paka została wysłana i bedzie w piątek HOOAH. Polecam i pozdrawiam załoge taiwangun.
  12. dRastiC

    GunSmoke

    Zdecydowanie POLECAM - asortyment konkretny, profesjonalna obsługa, kontakt bezproblemowy, zamawiałem stroj kombi US nomex i pare innych - specjalnie szukanie rozmiaru poza sklepem, magazynem z dodatkowych zródeł 8-) i paka na nastepny dzien od potwierdzenia zamowienia..nie mam pytań :!: Pzdr
  13. Nie mam ani pudła ani instrukcji jedyne czym sie kieruje to informacją podaną przez dystrybutora. Tak czytałem wcześniejsze posty :-P. http://www.taiwangun.com/?str=product&...6cb86b76c5a9241
  14. Dzięki za info o to mi własnie chodziło bo regulacja hop up w CA/G&P znajduje się pod zamkiem a nie w gnieździe magazynka jak w TM nie wiedziałem jak zostało to rozwiązane w [NS] do teraz ;-) .Dzieki i pzdr.
  15. dRastiC

    Vest.pl

    Jeżeli chodzi o kuriera to ja dostałem UPS-em, oczywiście wcześniej musiałem zaznaczyć i wskazać na opcje tego rodzaju wysyłki - wpisać w komentarzu, że chcemy przesyłke kurierem i da rade, śmieszne jest to że kurier wychodzi o 4 PLN taniej jak standardowa przesyłka pocztą (19,50)
×
×
  • Create New...