mali
Użytkownik-
Content Count
36 -
Joined
-
Last visited
-
Hmm, moja ładowarka Turnigy Accucell jakoś nie ma problemów z ładowaniem wszystkiego typu baterii, których używam. Więc za 100zł spełnia swoją rolę wyśmienicie(ładuję li-pole, li-iony, nimhy, ni-cd oraz pb). No pewnie już widzę te tłumy ludzi po mercedesy i jaguary, bo po co jeździć oplem czy vw jak najlepszy jest merc? A pewnie dlatego, że zakup jest zawsze kompromisem pomiędzy ceną a jakością. Za cenę 100 zł accucell czy imax naładuje mi batkę tak samo jak ładowarka za 450 zł. Może nie ma usb, bid-chipa i innych bajerów, ale ja tego nie potrzebuję. Ładowarka ma naładować batkę i tyl
-
Zabierz MP7 na Raszówkę i zobaczymy czy da się coś zrobić na miejscu. A jak nie to jestem ze Żmigrodu, więc masz blisko.
-
Jeśli gb jest poluzowany to zaobserwujesz właśnie takie dziwne skoki fps-ów. Za dociśnięcie odpowiada bodaj dolna śruba (mogę się mylić, dawno nie grzebałem w swojej elce). U mnie było od początku ok, natomiast u mojego brata była poluzowana. Efekt? 300, 400, 310, 390, i tak dalej sinusoidą.
-
Zadam takie banalne pytanie, czy próbowałeś dociskać gb do komory za pomocą śruby w stopce?
-
I-max czy też accucell ładuje li-ion bez problemów. Li-ion występują w wersjach 3.6 v oraz 3.7 v , więc nie jest to żadnym błędem to, iż bateria ma 11.1v (w pełni naładowana cela 3.7v ma 4.2v natomiast 3.6v to naładowane po korek 4.1v)Tutaj mam kilka pytań: czy podłączasz wtyczkę balancera do ładowarki? czy próbowałeś ładować bez podłączonej wtyczki balancera? Możliwe, iż masz we wtyczce balncera zamienioną kolejność przewodów. Ładowarka nie rozpoznaje rodzaju baterii, jeśli ustawisz li-ion to ładuje po 3.6v na celę natomiast li-pol po 3.7v.
-
Może takie ogniwa cię zainteresują. Pojemność trochę mniejsza za to wydajność o wiele większa. Ja zbudowałem z takich pakiet 3s2p i działa jak trzeba. Do kolby typu SF pasują jak ulał.
-
Link nie działa.
-
Swojego czasu używałem tej ładowarki razem z dostarczonym z nią zasilaczem, z tego co pamiętam to miał 1,5 A. Więc możesz spokojnie takiego używać. Mocniejszy zasilacz nic nie przyspieszy, prąd wyjściowy ładowarki zostanie taki sam.
-
To śruba regulująca docisk silnika.
-
Przerabianie akumulatora od kolby stałej na SF
mali replied to pawelkotas0412's topic in Akumulatory
Oczywiście, wystarczy lutownica, trochę kabli i umiejętności praktycznych. Co do wydajności- jeśli dobrze polutujesz ogniwa to będą pewnie lepiej oddawały prąd niż oryginalnie(zastąpienie zgrzewanych blaszek lutem). -
Co do silnika, to w Sigu jest silnik średni. Ten który podałeś w linku jest krótki. Ja w sigu mam 120 guardera, mosfet, kable silikonowe i batkę li-po 1,8Ah 7,4v. Mieści się spokojnie po odkręceniu plastikowej wkładki trzymającej org baterię. Rof bardzo przyzwoity ok. 15 kulek/s
-
Zdjęcia mogę wrzucić najszybciej jutro(brak repliki w domu), ale mam gdzieś instrukcję z komory systemy. Jest tam opis jak to zrobić. Podaj maila to Ci wyślę.
-
Dlaczego brak sensu? Chyba lepiej zrobić to samemu niż kupować dolne body? Przerobienie body to max. 15 min jeśli masz sprzęt (np. szlifierka kątowa + tarcza do cięcia metalu jak w moim przypadku). Po tej przeróbce masz body do którego można zamontować zarówno jedno jak i dwuczęściową komorę. Jutro zrobię zdjęcia jeśli interesuje cię przeróbka.
-
W sumie to czemu ma nie pasować? :) Ja niedawno zmieniałem w HK 416 AGM z dwu częściowej na taką jak w twoim linku, 15 min zabawy z wycinaniem body i po sprawie. Jeśli masz w stoku jednoczęściową to już żaden problem z wymianą, po prostu wyjmujesz jedną a wstawiasz drugą.
-
Ja mam zwykły AT 230W dający 9A na 12v. Ładowarka Turnigy Accucel-6 spokojnie daje radę ładować pakiety 4,4 Ah 11,1 v. Wystarczy obciążyć 5v jakąś żarówką a wyprowadzenie z zasilacza na 12v puścić z 3-4 żył.