Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Janko

Użytkownik
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. Przy sprężynach, które są w środku tych gearboxów, detale typu metalowa, łożyskowana prowadnica, czy też łożyskowana głowica tłoka są bardzo istotne, to jest spory plus. Inna sprawa, że rzekomo wyciszone zestawy produkują łomot raczej rzadko spotykany w innych replikach. A głowica tłoka wcale nie jest wykonana z aluminium;) LR300 to bardzo przyzwoita replika. Miałem egzemplarz, gearbox z niego mam do dzisiaj - kilkadziesiat tysięcy kulek, wszystko w zasadzie w bardzo dobrym stanie. Jeszcze słówko o związku A&K i P&J. Po wyjęciu gearboxa z egzemplarza oznaczonego jako P&J w
  2. Janko

    LR 300 [A&K]

    Tak w ogóle ogumienie Systemy niezbyt harmonijnie współgra ze stockowymi komorami emek P&J... Wymień na King Arms :> W mojej lr jest konfiguracja komora KA -> gumka systemy -> preclufa KM Head, działa wyśmienicie.
  3. Janko

    LR 300 [A&K]

    Cylinder jest 0, bo: - pisali mi tak Krakmani - rozbierałem:) Co do lotu kulek. Niestety, pewnie będziesz musiał rozebrać jeszcze raz. Bardzo możliwe, że to właśnie wina gumki, która jest krzywo założona. Albo też dystansera. Pokombinuj aż do skutku. Może też być brudna preclufa - przeczyść. Najpierw na mokro, smarem sylikonowym (tylko uważaj, nie dotykaj gumki HU, bo będzie później jeszcze gorszy ambaras z lotem kulek ;) ). A później elegancko na sucho - ma się błyszczeć jak... Być może też kulki gdzies zahaczają o tłumik? A może to wina wiatru?:)
  4. Janko

    LR 300 [A&K]

    Jaka to komora, kolego?
  5. Co do kolby, to wszystko się zgadza. Jest tam śruba imbusowa. Tylko czym ja to, do cholery, odkręcę? Nie wiem, czy znajdę taki długi klucz imbusowy. No cóż - potrzeba matką wynalazków, coś się wymyśli :)
  6. Ja to kupiłem. Wszystko o tym jest napisane w postach wyżej, wszak to w sumie ta sama replika. Zmiany są w wyglądzie zewnętrznym. Rozsuwana kolba może wydawać się fajnym bajerem, ale to co ja dostałem... nieszczęście - okropnie mi lata ta kolba i to razem z chwytem pistoletowym... Muszę coś zaradzić, póki co to nie mogę tego zdemontować (nie potrafię). Może ktoś wie...?
  7. Janko

    LR 300 [A&K]

    Może czytają mi w myślach i wiedzieli, że będę montował niestandardową preckę? :-F Duzo ludzi teraz montuje dłuuugie preclufy. Przykładem tego jest kompletny brak na tą chwilę preclufy Systemy 6,04 509mm :)
  8. Janko

    LR 300 [A&K]

    Panowie, kupiłem do swojej laluni przed chwilą tłumik z silesia-factory i kolimator aimpoint z taiwanguna:) Jak wszystko przyjdzie wrzucę fotki. PS Miała byc preclufa zamiast kolimatora, ale nigdzie nie mogłem znaleźc mi odpowiadającej ( Systema 6,04 509mm).
  9. Janko

    LR 300 [A&K]

    Kebabr, jeśli nie stanowi to dla ciebie zadnego problemu, to podaj mi link do tych magów. Co do low capów PJ, to mój kolega używa ich w swojej M4 PJ i chwali, bo dobrze podają. Nie wiem jak tam z luzem, ale jeżeli PJtowskie hi capy latają w gnieździe jak żyd po pustym sklepie, to podejrzewam, że low capy też latają. Troche właśnie mnie to drażni, dlatego proszę o te linki z magami Dboys/Boyi.
  10. Janko

    LR 300 [A&K]

    No i to samo napisali mi Krakmani:) Kocham swoją LR :mrgreen:
  11. Janko

    LR 300 [A&K]

    Potrzebna albo i niepotrzebna...:) Z resztą kilka stron dalej ktoś napisał, że cylinder jest typu 0. Znalazłem coś ciekawego dotyczącego luf i cylindrów: http://www.machinegun.pl/lufy.htm
  12. Janko

    LR 300 [A&K]

    Jak po sznurku mówisz? To czy jest sens wstawiac 510mm systemy?
  13. Janko

    Taiwangun.com

    Kryk - Oni zamontowali Ci zamówioną gumę do repliki, a starą wsadzili do opakowania po zamówionej: ) Mój kolega tak miał, ale e - mail i kilka strzałów rozwiało jego wątpliwosci. Pozdrawiam. A co do sklepu, to wydałem u nich ponad 1k i z kazdego grosza tam wydanego jestem zadowolony. Coś dorzucic...? Myślę, że nie trzeba... ;-)
×
×
  • Create New...