marcinus
Użytkownik-
Content Count
64 -
Joined
-
Last visited
-
A propos baterii - nieprzeprogramowany EFCS bez problemu działa na LiPo 4S.
-
Sama replika waży 488 g. R17 jest o 48g lżejszy. Wraz z magazynkiem i pełną kapsułą otrzymamy 793g. Zamek, tak jak cała replika, jest pozbawiony jakichkolwiek oznaczeń. Przyrządy celownicze, co ciekawe, są wykonane są z metalu. Nie naniesionych na nich żadnych elementów kontrastowych co jest dla mnie sporą wadą. Zamek jest dość ciężki bo waży 258g przy 202g w przypadku R17. Pomalowany jest czarną, lekko połyskującą farbą. To oczywiście też minus, bo w oryginale zamek wykończony jest na matowy ciemnoszary kolor. Szkielet to jest to w czym Well poszedł na skróty żeby obniżyć koszty. Użyt
-
Dobra wiadomość - ten Glock jest zgodny (lub zgodnawy) z systemem TM, a już na pewno z WE . Przetestowałem go na magazynku na gg od WE - strzela poprawnie, gaz nie ucieka, zamek się blokuje. Na magazynku Army już nie było tak pięknie - skończyło się syfonem. Na pierwszy rzut oka zamek i jego wnętrzności wyglądają jak kopia WE. Prowadnica sprężyny jest stalowa, lufa zewnętrzna amelinowa. Lufa wewnętrzna była upaprana w środku smarem na całej długości. Sprawdziłem kompatybilność zamków - ten od Wella nie pasuje na Army i odwrotnie. Zamek Wella nie wchodzi do końca na szkielet
-
Wrzucam pierwsze zdjęcia i porównanie z G19 od WE. Jutro przyjrzę mu się bliżej i porównam z R17 Army.
-
Zamówiłem przed chwilą tego Glocka, jak go dostanę to zrobię mini-recenzję. Stwierdziłem że warto zaryzykować w sytuacji gdy replika kosztuje niewiele więcej niż magazynek co2 do Glocków TM i KSC.
-
Tak, to jest dość prosta modyfikacja. Wyjmij bezpiecznik/selektor. Pośrodku dwóch nacięć zrób trzecie. Następnie usuń trochę materiału z rogu od wewnętrznej strony tak aby pozwolić spustowi przesunąć się do tej pozycji. Voila, od teraz ustawiając selektor po środku masz tryb ognia pojedynczego. Tokyo Marui zastosowało ten patent fabrycznie w Augu HC.
-
Gyver szkoda że tym razem termin imprezy podałeś z mniejszym wyprzedzeniem. Żałuję że się nie pojawię bo mam już zaplanowany w tym czasie wyjazd. Udanej imprezy wszystkim życzę : )
-
Usuwamy obie i zakładamy gumkę przekręconą o 90 stopni. Robi się to po to aby aby r-hop miał kontakt z równą i symetryczną powierzchnią.
-
Mosiądz miękki przez co można go łatwo zarysować gdy do lufy dostanie się jakiś syf. Na dodatek jego powierzchnia koroduje. Warto zainwestować w stalową lufę.
-
Precyzja wykonania a średnica lufy to dwie różne rzeczy. U nas zazwyczaj mylone, co wynika z tego że nie posługujemy się dwoma określeniami jak to jest np. w angielskim - tightbore i precission barrel. Są w sprzedaży nawet lufy 6.20. Przykładem jest linia Delta Strike od Prometheusa która właśnie ukazała się na rynku.
-
79 mm.
-
Mój nie pierwszej młodości Classic Army High Torque dawał przyzwoity ROF 14-15 bb/s na nowej M130 i dużym aku NiMh 9,6.
-
Zamontuj tam po prostu kółko na klucze albo zrób pętlę ze sznurka (żeby było taktycznie to z paracordu).
-
Można skrócić lufę bez niszczenia jej. Wiem że już masz takie kable. Dlatego też nie pisałem do Ciebie tylko do osób które trafią na ten temat żeby wiedziały że nie muszą tak grubych przewodów montować, nawet jeżeli AUG na to pozwala. Kup ten silnik, lipola 11,1, MOSFET i zobacz jaki masz ROF. Jeżeli stwierdzisz że jest za niski to rozejrzyj się za zębatkami 16:1 które dadzą radę takiej sprężynie (np. Ultimate). Będę bardzo zdziwiony jeżeli na takim zestawie nie osiągniesz 23-25 bb/s.
-
Z taką baterią takiego ROF na pewno nie uzyskasz. Potrzebujesz 11,1V z dużą wartością "C". I na litość boską, nie mhz tylko mAh : ) Kable 4mm to przesada, wystarczą 2,5mm. Lufę możesz mieć standardowej długości (509 mm). Wtedy tłumik będzie "działał" na całej długości a nie od miejsca w którym się kończy lufa.