Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

LiZzArD

Użytkownik
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,305 profile views
  1. Oring juz na dzien dobry wymienilem, bo ten z zestawu byl za maly i w efekcie dawal 360 fps. Sprawdze jeszcze dysze i inna gumke + komore.
  2. Guarder 120, lufa promyk 387,5 mm, cylinder bore up z zestawu shs-a, dysza rowniez.
  3. Dzięki Panowie za wszystkie porady - na razie rozwiązałem problem niskich fps-ów. Z komorą Prowina jest tak jak być powinno - około 420 fps na 0,20. W sumie to że dysza nie zostaje w położeniu wyjściowym w niczym mi nie przeszkadza, ale jest samo z siebie irytujące. Powalczę jeszcze jak znajdę trochę czasu - założę AR i mocniejszą sprężynę - dam znać jak to się skończyło :-) PS. tak - w instrukcji do gen 5 też pisze wyraźnie żeby AR nie instalować
  4. Tak, ale pisalo ze przy duzym rof-ie. Sprobuje zalozyc AR, zdjac opozniacz i zobacze co sie stanie. Ale skoro piszecie ze to i tak nie powinno miec wplywu na fps - skad taka niska wartosc? Za krotka dysza z zestawu bore up? Sprawdzalem na komorze KA i zielonej gumce g&g. Sprobuje jeszcze na prowinie...
  5. Sprawdzilem ze stockowym silnikiem King Armsa i jest jeszcze gorzej. Cofniecie dyszy jeszcze wieksze. Co radzicie (poza inwestycja w titana) ? Zalozyc antireversal? Zdjac opozniacz? Mam jeszcze springa 150 - zobacze jak na nim zadziala... no i dla czego takie niskie fps? Sprawdzilem zespol cylindra przed zalozeniem i byla strzykawka ...
  6. Zakładałem opóźniacz shs-a, a zębatki takie: http://azteko.pl/tornado-komplet-stalowych-kol-zebatych-cnc-low-noise-high-torque-100200-p-21188.html - są aktualnie w gearbox-ie więc nie mam jak policzyć :-)
  7. Panowie - liczę na Was :-) Zainstalowałem sobie ASCU 2 gen5, zębatki 100:200, sprężyna 120, silnik Tornado v1, zestaw bore up. Wszystko ładnie się spasowało i działa, ale jest jeden problem. Dysza po strzale nie dochodzi z powrotem całkowicie do przodu tylko zatrzymuje się jakieś 2-3 mm w środku gearboxa. Tak jakby ascu źle wykryło cykl. Po wyjęciu silnika dysza wraz z popychaczem dochodzą do normalnej pozycji i słychać zwolnienie sprężyny i ruch zębatek. Niestety po włożeniu silnika i strzale znowu jest to samo. Skutek - mam 360 FPS :-( Antireversala nie zainstalowałem - zgodnie z instrukcj
  8. Dokładnie - niedawno skleciłem sam double mag do HK417 i działa jak złoto :-) Teraz mam Hi-capa na HP :-) Przeróbka nie jest skomplikowana - spokojnie w domu bez specjalistycznych narzędzi da się wieczorkiem przy browarku sklecić takie cudo.
  9. Koledzy - jak u Was ze stabilnością ciśnienia przy reduktorze Mancrafta? Bo ja coś chyba zacznę narzekać ... Przy dwóch poprzednich konwersjach (jedna siedziała w AW 338 a druga semi-auto gearbox V2) miałem reduktor Boba Longa Torpedo i był stabilny jak skała - odskoki po kilka FPS przy pomiarze. Z reduktorem MC mam chyba jakiś problem - zdarzają się odchyłki i po 20 FPS ... Korzystam obecnie z kapsuł CO2 - całość siedzi w kolbie VSR z TM. Wiadomo że kilka pierwszych strzałów to minimalnie większe ciśnienia, ale po 10 powinno się raczej ustabilozować. U mnie niestety tak nie jest ... A
  10. Dzięki :-) te na Kolbie znalazłem, ale nie byłem pewien czy podejdą :icon_confused3:
  11. Witam To i ja z pytaniami :icon_lol: Ktoś wie, gdzie można kupić śruby do bączków (te wkręcane w łoże) do TM VSR? Albo jakiekolwiek inne zamienniki? Szukam, szukam i nic, znalazłem tylko same bączki ale beż śrub :icon_confused3: (dla niekumatych - bączki to to do czego mocuje się pas nośny :icon_mrgreen: ) I druga sprawa - czy magazynki do BAR-a pasują do TM VSR? Krakmani odpowiedzieli mi enigmatycznie, że nie mogą zagwarantować kompatybilności z repliką, której nie mają w ofercie ...
  12. Cześć Arm :-) Ja mam - pierwszy wypust z prototypowej serii z ubiegłego roku (taki cały wbudowany w kształt gearboxa) - jak na razie działa bezproblemowo :-) Moim jedynym problemem są jak na razie kulki - ciężko znaleźć coś co dobrze lata powyżej 650 FPS przy semi auto :-(
  13. Najszybciej i najprościej (jeśli jest się ze Śląska) to podjechać do Zabrza i załatwić to osobiście - ja tak za każdym razem robiłem i nigdy nie było problemu. Oddział Celny Poczty jest koło M1 - przy sortowni :-)
  14. To chyba raczej niewykonalne w przypadku body aeg :-) Tu przedni pin trzyma całość w kupie a tylny łączy standardowo gearbox z dolnym body (odwrotnie niż np w gaziakach i ostrej). No ale może polska myśl techniczna coś wymyśli i komuś się to uda zrobić :-)
  15. Jeśli jest jeszcze taka opcja to podpiął bym się z zamówieniem na 2 paczki 0,43 ...
×
×
  • Create New...