Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

lenczek

Użytkownik
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,694 profile views
  1. Mówicie o krytaku mk1 czy mk2 ? Nigdzie u nas w sklepach nie widzę SPR mk2....
  2. nie chcę, te 430 jest aż nadto....czyli gites....wymieniam gume, daje preckę dobrą, do tego mosfet z AB i będzie gitara :D dzięki za pomoc.
  3. Odgrzebie trochę temat Panowie, ostatni post z 2011, może się coś zmieniło.... Warto przepłacać te 200 za KWA ? Osiągi bardzo zbliżone....wykonanie po stronie G&P, GB po stronie KWA (podobno).... dodam, że nie chce nic zmieniać w GB... 400~430fps jest moją górną granicą, jedynie może zmiana lufy na precke i HU zielony G&G.... 1) http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=23_136&%20products_id=2374 2) http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=5588 Nie lepiej będzie, za te 200zł różnicy wstawić kable niskooporowe i mosfet do G&P ?
  4. Witam, odkopie troche moze temat :D Po ponad roku przerwy wracam do ASG, przedtem mialem L85 ICSa, teraz planuje eLke od G&G.....są jakieś wersje, których powinienem szukać a inne omijać ? na co zwracać uwagę ? Czy po wyciągnięciu z pudła muszę coś zmieniać ? Mam na myśli lufe i gume, czy stock daje rade ?
  5. poleci ktoś jakieś sprawdzone wyciszone głowice tłoka i cylindra?
  6. Czy wymieniał ktoś może głowice tłoka na wyciszoną ? zastanawiam się czy po wymianie okablowania, tłoka czy nie warto w to zainwestować troszkę pieniążków... Praktykował ktoś coś takiego ?
  7. No i moja eLżbietka ma nowe kabelki i konnektory :D Jeżęli ktoś się waha czy warto itp...to powiem krótko ... WARTO !! Reakcja na spust lepsza, ROF większy i nic mi się w końcu nie grzeje :D Dodatkowo po wyczyszczeniu i przesmarowaniu, GB chodzi cichutko i płynnie :D
  8. nie nie planuje bore-up montowac....ewentualnie glowice wycziszone....poki co powalcze troche z okablowaniem, do tego nowe wtyczki, podkładkowanie, przesmarowanie wszystkiego i zobacze jak to bedzie wygladało :D
  9. ufff, z tymi łożyskami mnie trochę uspokoiłeś :D tam są standardowe łożyska, czyli zwykłe ślizgowe...... Jak wygląda praca GB po Bore-up ? jak dzwięk GB, taki przyjemny dla ucha czy raczej jakby ktoś młotkiem o kowadło walił ? :D :D
  10. Witam ponownie. Panowie wczoraj w końcu miałem czas zabrać się za swoja Elżbietkę.... no i po rozebraniu GB spotkało mnie zaskoczenie, nie małe zresztą.... w środku masa opiłków była, tłok DF "skrobie" łoże, które jest w szkielecie GB...wszystko ładnie pięknie wyczyściłem, zdjąłem zębatki żeby zobaczyć jak tam łożyska i tu klops nr 2.... łożyska zdają się być pozacierane (wyglądają na łożyskowe a nie ślizgowe). Na stronie madonionów nie mogę się doszukać informacji jakie tam są łożyska, widzę tylko, że 7mm... I już teraz wiem dlaczego się tak kable grzały, opiłki i łożyska skutecznie zwi
  11. Ale dlaczego ? ^_^ O właśnie takie kable mi chodziło :D, okej czyli już wiem jakie brać. Dziękuje.
  12. Panowie, kolejne pytanie.... Zauważyłem, że bardzo grzeją mi się kable, szczególnie przejściówka z wtyczki dużej na małą, widać nawet podtopione końcówki.... Co może być tego przyczyną? Dodam może, że mam standardowe kable jakie są w ICS L85, nie zmieniałem ich, jedynie jest wstawiony mosfet. Wymiana kabli na kable o większej średnicy rozwiąże problem grzejących się kabli ? Jeżeli tak to jakie kable wybrać najlepiej ? Głośnikowe o średnicy 1mm ? Czy może takie w sylikonowej koszulce, takie bardzo miekkie, przy bateriach często są właśnie takie.
  13. Dzięki za wszystkie rady.
  14. Sprawdzałem zarówno na LiPo 11.1 (zwykły FF 20C chyba) jak i na 9.6 Sanyo RC. I tu i tu słychać tylko KLICK, KLICK i silnik się bardzo szybko grzeje. Tego nie robiłem, dzisiaj potestuję... Hmm Kolega wcześniej pisał, że u Niego ten silnik śmiało ciągną M150, tak więc chyba to nie wina silnika.... Swoją drogą też się zastanawiam, czy ustawienie low sprężyny m130 odpowiada 130, mid 140 a high 150, czy może mid to jest 130, a low i high odpowiednio -10 i +10.... Ktoś to testował może, albo wie jak to wygląda ?
  15. no to super, czyli w serwisie znowu coś skopali.... na ustawieniu high, słychać tyko było KLICK, KLICK i silnik się natychmiast, bardzo mocno nagrzewał. Na mid chodzi, ale się grzeje..... To może być wina złego podkłądkowania ? wykluczam, że nie jest nasmarowany, bo przy wymianie gumku HU, zobaczyłem, że cała dysza aż ciekła od smaru...;/
×
×
  • Create New...