Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Martenz

Użytkownik
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. Witam. Jeśli chodzi o mnie to używam klocka 18 JG. wymiary zamka ma takie samo jak 17. Ale różnica jest taka jak mi się wydaje że bebechy zamka od 17 są inne niż w 18 bo masz dwa tryby ognia. więc zostaw sobie 18 lub sprzedaj i kup 17...
  2. Witam. poszukuje magazynka do Colta 1911 MEU Tokio Marui. Gdzie to mogę dostać?? Powiem tak u sprzedawcy nie ma. A WE nie pasuje...
  3. Po zlikwidowaniu mojego chochlika, rezultat jest bez zmian.
  4. ten mój chochlik został namierzony, rzeczywiście ta blaszka od spodu selektora ognia nie porusza się prawidłowo, mam tu na myśli śrubkę która je ze sobą łączy, odkręca się ale nie wypada, dziwnie to zabrzmi ale się z powrotem wkręca ;p
  5. Przypuszczam że koledze się odkręcił ten selektor. wiec trzeba wyjąc gb z body i przykręcić śrubkę, osobiście polecam użyć kropelki do ponownego wkręcenia. przytrzyma nieco dłużej samo przykręcenie. A body JG jest takie samo jak w innych replikach typu M4? takie same są piny?
  6. Czyli generalnie rzecz biorąc, można spróbować rozciągnąć styki delikatnie. chodź pewnie wymiana na nowe była by lepsza. to teraz powiedzcie mi drodzy maniacy czy te plastikowe obudowy styków mają jakiś uniwersalny rozmiar czy się różnią i muszę szukać takich samych (tego samego producenta) czy mogę jakieś inne.
  7. A ja jednak upierać się będę przy tym przełączniku, (selektor ognia) bo wydaje mi się ze owy kawałek metalu w jakiś nie pojęty sposób nie przesuwa dokładnie tej płytki. Co powoduje że przełączam z seve na semi i strzela pojedynczo a z auto już nie mogę wrócić na tryb semi.
  8. No właśnie nie, ta sprężynka jest na swoim miejscu. Styków nie ruszałem, ale zauważyłem że płytka selektora ognia jest tak lekko wybrzuszona na stykach, czy to może być to??
  9. Dokładnie tak. zawiesza się w taki dziwny sposób.
  10. Sprawdziłem, było gorzej cały czas strzelał bez wciśniętego spustu
  11. No dobra to postaram się ją wymienić na nieco twardszą od zapalniczki ;p podobna średnica, ale długość taka sobie :/ a jak nie to, to Co to może być?
  12. No wiec sprawdziłem tak jak mówiłeś. Niestety bez zmian, w każdej pozycji tak się robi ;(
  13. Ja na twoim miejscu sprawdził bym kabelki podłączone do silnika. jak to nie to, proponuje sprawdzić woltomierzem czy prąd przechodzi po kabelkach. z tego co piszesz to problem jest z prądem, no chyba ze silnik słyszysz i nie może on ruszyć to jest już coś innego.
  14. Martenz

    Optyka.

    Witam. Kolego od tego SPRa sprawdź proszę suwmiarką, odległość poziomu lufy zewnętrznej od obudowy czyli tej rury z dziurkami. prawdopodobnie masz tak że lufa cała Ci skręca w lewo. niestety nie wiem jak to naprawić ale może koledzy inni nam podpowiedzą.
  15. no właśnie nie. mam tą sprężynkę ale wydaje mi się że ona jest jakaś taka zużyta. ale zobaczę może pomoże. Jednak nadal Czeka na inne sugestie. A za twoją bardzo dziękuje.
×
×
  • Create New...