flanker
Użytkownik-
Content Count
8 -
Joined
-
Last visited
-
Czuje się zobowiązany napisać coś o Specshopie. W sklepie zamawiam już od ładnych paru lat i muszę powiedzieć, że z żadnego nie byłem tak zadowolony. Nie będę pisał o przesyłkach czy i o tym jak szybo doszły, ale 3 zamówienia mogą być warte uwagi: - Zamówienie spóźniło się znacznie, i gdy wysłałem maila z pytaniem o przesyłkę, w dosłownie 3-4 minuty miałaem telefon z przeprosinami i z kompletem baterii(CR123) jako rekompensatą. Przesyłka doszła następnego dnia. - Po złożeniu zamówienia otrzymałem telefon, o braku zamówionego towaru, telefonicznie wybrałem inne rzeczy ze sklepu i nastęnego dn
-
Prawdę mówiąc miałem podobny dylemat. Tunning niemal identyczny M100 Hurricane, prec lufa, doszczelnione części. Z tym, że ja od razu wymieniłem niemal wszystko. Łożyska stalowe, zębatki stalowe, wzmocniony tłok, łożyskowana prowadnica i głowica tłoka itp. Chodzi jak ta lala. To o co mógłbym się obawiać to szkielet Gearboxa(Ve. 2), ale wytzrymał już ponad dwa lata na stoku i 8 miesięcy na M100. Ogólnie wymiana wszystkich bebechów nie wychodzi aż tak drogo, bo zawsze znadzie się jakiś właściciel Wella, JG, BE itp który będzie chciał mieć TMowskie części w swojej broni. Nawet plastikowe łoż
-
Producentem jest Miltec. Małe porównanie do kurtki narciarskiej alpinusa(nie mam niestety kontraktowgo ECWSa do porównania): szeleszczenie(śmieszne słowo): obie kurtki mniej więcej tak samo czyli dość głośno. wodoodporność: w obu wypadkach dobrze, nawet przy silnych opadach deszczu żadna nie przemaka. Na mokrym śniegu to samo. komfort: W obu przypadkach dobrze, aczkolwiek alpinus jest nieco cieplejszy i wygodniejszy. Mimo to ECWS też się dobrze nosi. wydalanie pary wodnej: ciężko coś na ten temat powiedzieć bez naukowych testów, ale jest porównywalne(tak na oko). Ogólnie
-
Ciekawe M16 TM jest ochydne, a M15 CA to wzór repliki? Nie rozumiem i chyba nigdy nie zrozumiem takich stwierdzeń.
-
Tylko, ze po każdej przygodzie z piaskiem w lufie trzeba sprawdzić czy nie została porysowana. Też miałem prypadek ze piasek dostął się aż do cylindra i o ile sam gearbox nie został uszkodzony, to lufa była w opłakanym stanie(i tak była stara :wink: ). Kulki dosłownie zabetonowały się w niej i trzeba było niezłej siły zeby je usunąć. Tak czy inaczej teraz po wymianie lufy i gruntownym wyczyszczeniu culindra, głowic itp jest ok. Raczej mało prawdopodobne żeby piach dostał się na zębatki(ale mogę się mylić). PS nie było to w Cymie co prawda tylko w TMowskim M16, ale podejrzewam, ze w obu prz
-
http://world.guns.ru/assault/as05-e.htm
-
Cały czas była mowa o stockowych zebatkach CA i stockowych zębatkach Wella. Porównanie zebatek Super Torque UP od CA ze Stockowymi Wella? Kompletna bzdura. Przy lekkim tunningu zarówno zebatki Wella i CA sprawują sie dobrze. Za to spróbuj włożyc 190PDI na stockowych zebatkach CA, na Wellowskich dziala ok. Co do mniejszej ilości fpsów w Wellu i Cymie poczytaj sobie np recenzje wyżej wymienionych replik a dowiesz sie czemu maja mniejsza ilość fpsów. Pogadaj z Mediumem, Jonboyem itp itd i spytaj ich o zdanie zanim wygłosisz kolejna tego typu teorie. Pozatym to jest temat o tune up kitach Hurr