Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Huba_lbn

Użytkownik
  • Content Count

    1,906
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To jest tzw. overspin. Jak chcesz używać tak słabej sprężyny na semi to trzeba mosfet z AB (Active Break) wsadzić.
  2. Kulki plastikowe 6mm. Wycena to jest bardzo indywidualną sprawa i potrzeba o wiele więcej szczegółów. Nie wiadomo czy to w ogóle replika elektryczna czy gazowa, co ma w środku, czy jest sprawna, ile ma lat, choć nie wygląda na za bardzo używaną. Sama nowa replika kosztuje obecnie około 2500 zł (jeżeli to faktycznie VFC). Nowy granatnik około 400 zł. Nowy PEQ - pudełko na baterię około 40 zł. Nowa Replika kolimatora około 250 zł. Można założyć że używana to 60% ceny nowej.
  3. Potrzebne są wyraźniejsze zdjęcia oznaczeń. A najlepiej jeszcze zdjęcie Gear Box'a.
  4. Nie ma najlepszej repliki do CQB, a już na pewno nie prosto z pudełka ;) Wszystko zależy od tego na jaki teren zazwyczaj chodzisz. Może to być krótka eMka 10,5", może jakiś PM'em, a czasem jest tak ciasno że w ogóle sama klamka. Gazówka czy Elektryk czy HPA to też "wszystko zależy". Chociaż w tym budżecie to HPA chyba tylko pod klamkę i to na pewno nie prostu z pudełka. Gazówki są trudniejsze, ale dają swój fun. Zastanów się czy duży ROF potrzebny, teraz często w CQB auto jest zabronione. Zawęź trochę kryteria. Ja używam ICS Captain, ale porobiony w środku.
  5. Jakbym miał dziś kupować replikę do 700 zł brał bym jakąś eMkę od DE. Jak trochę więcej ~900 to metalową DE lub Specne z Asterem
  6. To się dzieje na magazynku który był dołączony do repliki?
  7. Jako cała replika CM040 nie jest w systemie TM, ale sam GB jest, więc bez problemu powinien pasować ten mosfet. Ale ja bym radził włożenie Aster V3, Perun V3 lub Titan V3.
  8. XM8 jest na bazie G36. Są do G36 Adaptery do kolby M4. A do M4 są już kolby które tak wyglądają. Pytanie czy adapter kolby M4 do G36 podejdzie z XM8 czy będzie duża rzeźba...
  9. Co do gumek zasada jest niby taka że im większe fpsy tym twardsza gumka. Czyli te niby stopnie " ° " mają być większe. O ile w ogóle producent tak to oznacza. Ja osobiście wole miękkie gumki nawet do większych fpsów, może i gumka się szybciej zużywa, ale ładnie kręci i wychodzi że przy 350 i 500 fps używam tych samych gumek. Ja lubię gumki Maple Leaf - Super Macaron.
  10. Jedna jest od regulacji wysokości silnika, to ma znaczenie. Regulacja na słuch wystarczy. Druga trzyma GB w body. To do końca, z wyczuciem żeby nic zerwać gwintu.
  11. Do CQB używa się słabych sprężyn, plastikowa prowadnica to nie problem, jak dobrze złożona replika to i na sprężynie 140 plastikowa prowadnica to nie problem. Łożyskowanie za to daje lepszą kulturę pracy. Ja nigdy nie montowałem bezpieczników, a najlepiej wsadzić jakiś mosfet, te lepsze mają bezpieczniki. Cylinder raczej nie jest plastikowy. Pewnie chodzi Ci o tłok lub głowicę cylindra. Akura że głowica cylindra jest plastikowa to lepiej, a tłok przy lżejszych sprężynach też nie jest to zazwyczaj problemem, a może i lepiej żeby posypał się tłok za 40 zł, niż zębatki za 150. Ja jestem z
  12. Stara bateria może być do wymiany, trzeba by rozładować do końca i naładować i zobaczyć jaką pojemność pokazuje ładowarka. Nową baterię ładowałeś dobrą ładowarką? Sprężyny Guardera będą pasować. Prowadnica w tym GearBoxie jest specjalna do szybkiej wymiany i standardowe nie będą pasować bez modyfikacji. Stockowa ma łożyskowanie? Jest potrzeba wymiany? Może jak replika długo leżała to silnik gdzieś złapał wilgoć i po uruchomieniu padł. Sprawdź jeszcze na krótko bo to zazwyczaj problem styków, w Twoim przypadku mikrostyku. Jak replika ma być do CQB to obecnie zazwyczaj auto jest z
  13. A jesteś pewien że to silnik padł, a nie baterie? Silniki to raczej najmniej awaryjna część repliki. Spalone silniki zazwyczaj śmierdzą ;) Baterie nowe czy też leżały 3-4 lata? Może jakiś problem w okablowaniu czy mikrostyku? Jak nie boisz się grzebać to podłącz silnik do baterii na krótko. Do replik G36 są silniki krótkie. Różnią się szybkością i mocą. Są różne oznaczenia, zazwyczaj K i/lub TPA. Im wyższe TPA (turns per armature, po polsku to będzie chyba uzwojenie twornika) tym silnik jest mocniejszy i będzie mu łatwiej naciągnąć sprężynę. K to obroty na minutę w tysiącach. Zazwyc
×
×
  • Create New...