Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

BackLogers

Użytkownik
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

  1. Zaryzykowałem bo ostatnio jak zakupiłem tak pięknie zachwalane kuleczki platinum to skończyło sie wywaleniem całej paczki do kosza, co do kulek po wywaleniu około 70 potwierdzam że brudzą lufe - wypada je umyć.
  2. Zaryzykowałem i kupiłem worek 0.45 platinium i jestem mega zadowolony lot znacznie stabilniejszy niż 0.43 dodatkowo wymagają mocniejszego docisku (znacznie mocniejszego) co jest zaletą bo łatwiej i precyzyjniej można ustawić hopa (nie ma takich różnic podczas regulacji). Ogólnie latają najlepiej z wszystkich kulek jakie testowałem (lufa PDI + mancraft). Jeśi chodzi o nalot u mnie paczka jest czysta, kulki wyglądają ok, jak przestrzele wiecej to sprawdze stan lufy oraz gumki.
  3. No oczywiście masz racje vsr to nie msr :) Sam pokierowałem się właśnie wyglądem repliki do którego nie mam zastrzeżeń. Rozwiązanie z taśmą to raczej przyznasz że nie jest do końca profesionalne choć na pewno działa. Tak czy siak zostaje przy swoim, albo gaz + delikatne modyfikacje, albo spring + masa zabawy. Taki standard z replikami aresa.
  4. U mnie tak łatwo nie było :) Tak mam i tuningowałem, z repliki wyleciało wszystko prócz komory hop-up. Większość części jest niestandardowa głownie mowa tu o zestawie spustowym który został wykonany na zamówienie z resztą jak cała reszta. Dodatkowy wypada dorobić stabilizator lufy wewnętrznej która lubi się kiwać, oraz po około 1,5 roku użytkowania zaczęła latać lufa zewnętrzną trzymająca się na 2 śrubach z aluminiowym gwintem który się szybko wyrobił (wymienione na stalowe gwinty). Ułamał mi się także ten śmieszny dosyłasz kulek przy wejściu do komory ale to akurat bardziej moja wina (choć m
  5. Dalej nie wiele się zmieniło, ogólnie odradzam zakup MSRek, ładne wyglądają na półce w praktyce ciężko z tego zrobić snajperkę.
  6. Mam dwa customy M4 oba składane od podstaw, co do baterii - SP150 + maluteńka bateryjka li-po 11.1v 900mah, replika ciąganie bez problemu wystarczy dobrze dobrać części oraz mosfet, replikę co prawdę używam na singlu ale spokojnie nigdy nie miałem problemu z słaba baterią może dla tego że stawiam na jeden precyzyjny strzał a nie na robienie z kogoś sieczki. Ogólnie składanie customa to bardzo ciężka sprawa nie liczę kosztów które wyniosły mnie ponad dwie firmowe repliki ale spasowanie wszystkiego jest nie lada sztuką. Co prawda w drugiej m4 właśnie na częściach madbulla i szkielecie SHS poszł
  7. To samo co inni użytkownicy, padł na m120 po kilku tysiącach kulek. Wygląda pancernie ale wytrzymałościowo wypada blado.
  8. Batka to 11.1, ok jutro zrobie test na ms150 i napisze czy coś się zmieniło.
  9. Trochę odkopie własny temat, szkielet kupiony - padło na Core. Dziś zacząłem składać wszystko do kupy ale niestety natrafił mi się pierwszy problem silnik + batka bardzo się nagrzewają na sprężynie M110. Podkładkowanie + docisk silnka jest ok. Sprawdziłem dwa silnik APS i SHS HT na tym pierwszym bateria się nie grzała tylko lekko silnik niestety na docelowym SHS silnik już po kilku strzałach robi się gorący tak samo jak batka. Kable to Tunigy 14 AWG , batka Tunigy 25-50c 1200mah a mosfet to Merf 3.2. Czy jest możliwość że do silnika jest dostarczana za duża ilość prądu?
  10. A nie wpłynie to jakoś negatywnie na żywotność - reakcje na spust? Sprężyna będzie bardziej napięta, w przypadku MS150 to już jest naprawdę ogromna siła działająca na pozostałe elementy mechanizmu. Zębatki co prawda to promyki ale czy przypadkiem nie wrośnie ryzyko złamania ostatniego zębu na zębatce tłokowej?
  11. Dzięki za odpowiedz, jest tak jak przypuszczałem. Zastosuję się do porady samaela i usunę łożyskowania z głowicy tłoka przy MS150. Co do AOE to sprawdzę jak będzie wyglądać sytuacja.
  12. Wielkie dzięki za pomoc, przekonaliście mnie do zakupu szkieletu CNC. Mam tylko pytanie czy jeśli będzie łożyskowana prowadnica + łożyskowanie na tłoku to muszę jakość skracać sprężynę by wydłużyć żywotność części? Szukałem na forum odpowiedzi ale jakoś nic nie znalazłem. Są też jakieś inne zabiegi które mogą polepszyć osiągi - żywotność mechanizmu? Mam też pytanie do samego AOE jak to wygląda przy sprężynie M150 i bore-up Systemy? Ma to jakiś sens? Pozdrawiam
  13. Dzięki za pomoc - co do mbloka niestety odpada gdyż komora ProWin ma inną konstrukcje niż standardowa komora. Cały czas się zastanawiam co będzie lepsze zakup szkieletu JG czy może dozbieranie i zakup CNC ciężko mi się zdecydować, dla mnie priorytetem jest bez awaryjność dlatego się ciągle zastanawiam.
  14. Witam, W najbliższym czasie będę przykładał się do skończenia składania własnego customa M4. Do ostatecznego zakupu pozostał mi głowie szkielet, replika ma być para snajperką więc myślę o sprężynie M150. Część gb które już posiadam: Bore-up - Systema Prowadnica łożyskowana - ProTech Zębatki - Prometheus Triple Torque Up Tłok czarny 15 zębów - SHS Do pełni szczęści został zakup silnika (myślę o HT GFC) , sprężyny (myślałęm o SP150 Guardera) oraz szkieletu. Początkowo byłem nastawiony na zakup szkieletu CNC ale ostatecznie środki ograniczyły mnie do zakupu czegoś tańszego - znal
  15. Mam kilka pytań odnośnie luf PDI. Czym można je czyścić? Próbowałem wielu środków ale nadal na lufie pozostawał delikatny osad po kulkach. Czy taka lufa może zardzewieć? (nie znam się na metalurgi - zapewne większość uzna to za głupie pytanie) oraz ostatnie czy takowa lufa może się zarysować (np od piasku który wpadnie do lufy)? Co do samej lufy jestem bardzo zadowolony skupie przy odpowiednim złożeniu repliki i dostosowaniu odpowiedniej gumki oraz kulek jest znakomite (delikatnie lepsze od Km-Head ale wyczuwalne). Dodam że strzelałem kulkami G&G, P&J ,Madbull, Guarder o różnej gramat
×
×
  • Create New...