Evan Kenobi
Użytkownik-
Content Count
9 -
Joined
-
Last visited
-
Świetna zabawka. Zapewne replika tego: Wybaczcie offtop :D
-
Budowa karabinu-opłaca się?
Evan Kenobi replied to soltys123's topic in Archiwum - ogólne techniczne
Nie wiem ile takich pneumatyków zrobiłeś ale po kilku udanych sztukach, stwierdzam, że warto się pobawić. Wystarczy kilka zaworów i złączek oraz dobra lufa. Nie bedę się tu kłócił. W internecie jest mnóstwo dowodów na to, że się da. -
Budowa karabinu-opłaca się?
Evan Kenobi replied to soltys123's topic in Archiwum - ogólne techniczne
Ciśnienie ma właściwie niewielkie znaczenie. Karabinek z ostatniego linku jest do zrobienia w jeden weekend minimalnym nakładem finansowym. Jeśli kupisz dobrą lufę to bez problemu dorównasz, a nawet przewyższysz osiągami markowe repliki za XXXX zł. Zapewniam Cię, że działa. -
Mi też się SPR bardziej podoba. No ale cóż. Takie tuningi na zwykłym gb v.2 to zawsze będzie bomba pieniędzy w porównaniu z longiem. Dodatkowo warto jeszcze by było wsadzić M-blocka czy inne ustrojstwo przenoszące obciążenie ze szkieletu na korpus.
-
I tu się nie zgodzę. Jeśli chodzi Wam tylko o FPSy, to sprawa jasna. Im dłuższa lufa i więcej powietrza tym większa prędkość wylotowa. Ale... Stosunek objętości cylindra i lufy ma ogromne znaczenie dla powtarzalności strzałów i tu jest właśnie cały haczyk. Nadmiar powietrza nie wylatuje sobie tak po prostu. Przeciska się on głównie w momencie gdy kulka opuszcza wylot lufy. Ponieważ kulka nie leci dokładnie środkiem lufy (czego chyba tłumaczyć nie trzeba) przedmuch znosi ją w jakąś stronę- rzadko w tą samą. Zjawisko najbardziej widoczne jest w gazówkach gdy pobawimy się dawkowaniem gazu. Nie m
-
Ziut.. pyk..... ziut.. pyk.... ziut.. pyk.... Taa przyjemny :D
-
Do szybkiej zmiany mocy najlepsze są gazówki. Szczególnie te z zewnętrznym zasilaniem.
-
Przed strzałem następuje rozszczelnienie. Trafiłeś. To wynika z potrzeby otwarcia zaworu pilotowego w celu przesterowania qeva. Gdy nie docisnę go mocniejszą sprężyną pierwszy strzał będzie pusty bo powietrze musi zamknąć układ. Tutaj to kwestia dobrania sprężyny. Co do spustu. Nie trzeba się z nim siłować ale gibie się na wszystkie strony. W środku jednym z elementów przeniesienia spustu był kawałek drutu, który jak się okazało przestał współpracować. O ile pneumatyka śmiga to mechanika do poprawek.
-
Może to i temat o sprężynowych wariacjach, ale się pochwalę. Co mi tam. http://www.youtube.com/watch?v=aVXLRALTp_c Pierwsze testy konwersji z aeg na hpa. Większość elementów wykonana własnoręcznie, bez użycia urządzeń mądrzejszych niż wiertarka i pilniki. Całość wymaga jeszcze poprawek ale mogę napisać, że działa. Mechanizm opiera się o zawór QEV, zero elektroniki.
-
O Ultimate nic nie napiszę. Mam JBU aluminiowy. Jest chyba niezniszczalny, u mnie śmigał na m140 i bateryjce 14.4v co dawało ładnego rofa. Jest jednak ciężki jak jasna cholera, trzeba go nawiercać żeby zgubił kilka gramów. Po uważnym wierceniu górnej części nie traci wytrzymałości.