kurant95
Użytkownik-
Content Count
52 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
na głównej stronie sklepu masz ładny napis że się przenoszą i wysyłki będą realizować dopiero 4.03
-
wallop po czym stwierdziłeś, że prowin jest krzywy bo nie wiem czy nie mam takiego samego przypadku, i czy jakoś to poprawiłeś czy komora do kosza ?
-
Ok rozumiem, w takim razie czy istnieje jakiś poradnik jak dobierać silnik bo z tego co przeczytałem to tylko są propozycje silników na podstawie własnych doświadczeń użytkowników ale opisane są tam najczęściej elementy ut, lub golden eagle. Z tym, że ge już miałem i ten też się lubił grzać
-
Witam mam podobny problem i nie wiem czy to do przewidzenia w takim zestawieniu czy może jednak coś do wymiany, ale do rzeczy po około 70 strzałach silnik(dokładniej chwyt pistoletowy) jak i batka są ciepłe(ciepło w miarę przyjemne w dotyku ale lekko niepokojące). W replice jest: silnik shs ht, m130 guardera, mosfet perun, zębatki stock g&p, testowane na batce 7.4(20c) i 11.1(25c) części nówki tak więc to nie powinna być ich wina. Replikę składałem sam ale nawet na słuch nie wydaje się żeby replika cierpiała czy coś 20190201_150007.mp4
-
Glock 17 [Tokyo Marui]
kurant95 replied to Yahalom's topic in Pistolety, rewolwery i pistolety maszynowe
u mnie niestety ale zbijak nie daje rady gdy cisnienie jest zbyt wysokie. To sprawa tylko sprężyny zbijaka czy coś jeszcze? -
Glock 17 [Tokyo Marui]
kurant95 replied to Yahalom's topic in Pistolety, rewolwery i pistolety maszynowe
Jakie części trzeba wymienić w stoku, żeby można było strzelać na normalnym green gazie a nie o zmniejszonym ciśnieniu ? -
np i powodzonka
-
na stronie retro pisze ze nie nakładają napisów ponieważ koszty aluminium poszły w góre a nie chcieli zwiększać ceny szkieletów
-
troszke teflon fixu zmiana maga i działa jak ta lala ani jednej zacinki dzieki wielkie juz byłem tak wkurzony ze nie pomyślełem o tak prostej żeczy jak hujowy mag ....to teraz jeszcze z tym full auto ma ktos jakies pomysły przerywacz sprawny sprawdziłem w innej replice i dzaiłał a tu tylko full auto :(
-
nie wiem czy to ma jaki kolwiek sens bo wydaje mi sie ze komory maja podobny wymiar kołnierza ktorenb whodzi do gb
-
niestety ale wtedy nie wchodzi magazynek jest za mała odległość pomiędzy komorą a szkieletem i komora nie wchodzi w maga :(
-
Witam posiadam szkielet gb od retro arms i komore od prowina i niestety czesci nie za bardzo chca ze sobą współpracować. A mianowicie po włożeniu maga komora zostaje przesunięta delikatnie do przodu co powoduje brak szczelności i zacinanie sie kulek miał ktoś już podobny problem i wie jak to rozwiązać? I jeszcze co do szkieletu to mam problem z singlem bo po włożeniu gb do lowera, spust miał za krotka drogę i wcale nie łączył więc wygiąłem styki co pomogło ale niestety osunęło całkowicie singla
-
idzie teraz w pl dostać stark armsa czy trzeba ściągać ?
-
o to dobrze wiedziec bo właśnie mieli to poprawiać w najnowszych gb (i taki mam) ale shs jakis dziwny chyba, popróbuje jeszcze z innymi głowicami jak bede spowrotem na stancji i zobacze czy to tylko ta głowica ma takie problemy (moze i głowica lipna ) btw dzięki za info co pasuje ;)
-
co do reklamacji to w sumie tak ale jak ktoś to słusznie zauważył wszystko zależy od osoby która przyjmie reklamacje jak zobaczy ze wszystko co siedzi w gb jest zgodne z gwara to sa wieksze szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji. A co do szkieletu to niestety zakładając przykładowo głowicę od shs mamy małe poruszanie sie głowicy nie siedzi ona idealnie co powoduje, że są większe obciążenia przesyłane na gb a co do sorbo to najpewniej i tak załóżę ale wpierw muszę do końca złożyć gb i sprawdzić AOE