Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

kurant95

Użytkownik
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. na głównej stronie sklepu masz ładny napis że się przenoszą i wysyłki będą realizować dopiero 4.03
  2. wallop po czym stwierdziłeś, że prowin jest krzywy bo nie wiem czy nie mam takiego samego przypadku, i czy jakoś to poprawiłeś czy komora do kosza ?
  3. Ok rozumiem, w takim razie czy istnieje jakiś poradnik jak dobierać silnik bo z tego co przeczytałem to tylko są propozycje silników na podstawie własnych doświadczeń użytkowników ale opisane są tam najczęściej elementy ut, lub golden eagle. Z tym, że ge już miałem i ten też się lubił grzać
  4. Witam mam podobny problem i nie wiem czy to do przewidzenia w takim zestawieniu czy może jednak coś do wymiany, ale do rzeczy po około 70 strzałach silnik(dokładniej chwyt pistoletowy) jak i batka są ciepłe(ciepło w miarę przyjemne w dotyku ale lekko niepokojące). W replice jest: silnik shs ht, m130 guardera, mosfet perun, zębatki stock g&p, testowane na batce 7.4(20c) i 11.1(25c) części nówki tak więc to nie powinna być ich wina. Replikę składałem sam ale nawet na słuch nie wydaje się żeby replika cierpiała czy coś 20190201_150007.mp4
  5. u mnie niestety ale zbijak nie daje rady gdy cisnienie jest zbyt wysokie. To sprawa tylko sprężyny zbijaka czy coś jeszcze?
  6. Jakie części trzeba wymienić w stoku, żeby można było strzelać na normalnym green gazie a nie o zmniejszonym ciśnieniu ?
  7. na stronie retro pisze ze nie nakładają napisów ponieważ koszty aluminium poszły w góre a nie chcieli zwiększać ceny szkieletów
  8. troszke teflon fixu zmiana maga i działa jak ta lala ani jednej zacinki dzieki wielkie juz byłem tak wkurzony ze nie pomyślełem o tak prostej żeczy jak hujowy mag ....to teraz jeszcze z tym full auto ma ktos jakies pomysły przerywacz sprawny sprawdziłem w innej replice i dzaiłał a tu tylko full auto :(
  9. nie wiem czy to ma jaki kolwiek sens bo wydaje mi sie ze komory maja podobny wymiar kołnierza ktorenb whodzi do gb
  10. niestety ale wtedy nie wchodzi magazynek jest za mała odległość pomiędzy komorą a szkieletem i komora nie wchodzi w maga :(
  11. Witam posiadam szkielet gb od retro arms i komore od prowina i niestety czesci nie za bardzo chca ze sobą współpracować. A mianowicie po włożeniu maga komora zostaje przesunięta delikatnie do przodu co powoduje brak szczelności i zacinanie sie kulek miał ktoś już podobny problem i wie jak to rozwiązać? I jeszcze co do szkieletu to mam problem z singlem bo po włożeniu gb do lowera, spust miał za krotka drogę i wcale nie łączył więc wygiąłem styki co pomogło ale niestety osunęło całkowicie singla
  12. idzie teraz w pl dostać stark armsa czy trzeba ściągać ?
  13. o to dobrze wiedziec bo właśnie mieli to poprawiać w najnowszych gb (i taki mam) ale shs jakis dziwny chyba, popróbuje jeszcze z innymi głowicami jak bede spowrotem na stancji i zobacze czy to tylko ta głowica ma takie problemy (moze i głowica lipna ) btw dzięki za info co pasuje ;)
  14. co do reklamacji to w sumie tak ale jak ktoś to słusznie zauważył wszystko zależy od osoby która przyjmie reklamacje jak zobaczy ze wszystko co siedzi w gb jest zgodne z gwara to sa wieksze szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji. A co do szkieletu to niestety zakładając przykładowo głowicę od shs mamy małe poruszanie sie głowicy nie siedzi ona idealnie co powoduje, że są większe obciążenia przesyłane na gb a co do sorbo to najpewniej i tak załóżę ale wpierw muszę do końca złożyć gb i sprawdzić AOE
×
×
  • Create New...