czeslaw3 Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Siema możecie mi powiedzieć jaki szkielet mam kupić żeby jak najdłużej mi śmigał na "m125 element" Myślałem nad JG III generacji ??? Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Myślałem nad JG III generacji ??? Pokaż mi gdzie taki jest dostępny to od razu kupię ze 3 sztuki , zresztą odradzam springi elementa , co prawda nie zbijają się szybko bo już 3 miesiące moja M135 trzyma idealnie moc ale ciężko z powtarzalnością ich mocy . Wspomniana sprężyna daj mi 525-530 FPS a na M125 jest tylko 410 FPS choć układ jest szczelny i wszystko ok poskładane . Quote Link to post Share on other sites
czeslaw3 Posted August 2, 2010 Author Report Share Posted August 2, 2010 (edited) Kumpel który się zna na gb mi go polecił Jeszcze go nie szukałem, a co jest taki dobry?? Edit: Mam na azteko tylko nie wiem czy III gen i niedostępny http://azteko.pl/wzmocniony-szkielet-gearboxa-p-131.html Edited August 2, 2010 by czeslaw3 Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 (edited) No ludzie używają do M140 i się trzyma . Problem w tym że przez zamykanie fabryk w chinach nigdzie już nie dorwiesz go ani 95% fajnych akcesoriów które jeszcze rok temu były wszędzie dostępne . Edited August 2, 2010 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
czeslaw3 Posted August 3, 2010 Author Report Share Posted August 3, 2010 A ten ?? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5774 Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 Mam taki V3. Wytrzymuje 35 rps na 450 fpsach. Swietnie sie podkladkuja bo duzo miejsca na podkladki (w niektorych chinolach to jest problem). Do tej pory przemielil jakies 60 k kulek i zero sladow pekania (no ale to v3 wiec troche wytrzymalszy niz v2). Quote Link to post Share on other sites
czeslaw3 Posted August 3, 2010 Author Report Share Posted August 3, 2010 Kumpel ma w tej v2 sp130... Tylko nie wiem jak się sprawuje bo wyjechał do Holadi... Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 Odnośnie tych JG, to mam taki tylko v3 i wytrzymuje m165 Elementa ;) Wcześniej chodził na 475fps i 25rps i zero zużycia ;) Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 V3 i V2 to inne konstrukcje i inne wytrzymałości więc to że v3 wytrzymuje nie oznacza że wytrzyma tak samo na v2. Dla przykładu moje v3 DF m130, m140, m150 i m160 trzyma a podobno już na m130 v2 DF pękają. Po co więc pisać że v3 tyle wytrzyma? Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 JG 3gen v2 jest też strasznie mocny... m150 z borkiem na auto to dla niego żadne wyzwanie ;) Quote Link to post Share on other sites
Czarny650 Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 A taki szkielecik http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1023 wytrzyma 150 guardera? Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 (edited) Semi czy automat? Edit: na jakiej głowicy tłoka? Edited August 10, 2010 by lukira Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Mój JG wytrzymuje M140(chyba juz powyżej 5000bb). I czy ktoś wie ile to jeszcze pociągnie na nieszczelnym i nieamortyzowanym układzie ? Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Na nieszczelnym w każdej chwili Ci może pójść. Nic nie jest wieczne Quote Link to post Share on other sites
Czarny650 Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 W środku tego GB miał być cały zestaw FTK guardera z BU. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Ale nie psizesz czy na auto czy na semi. I w jakim teoretycznym rofem... To głównie rof zabija szkielety... Quote Link to post Share on other sites
Czarny650 Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 A sory...tylko i wyłącznie semi. Ma to być para-snajpa. Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Wytrzyma ;) Quote Link to post Share on other sites
Czarny650 Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Dzięki :ok: Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Większość szkieletów wytrzyma m150 z borkiem na semi ;) Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 JG poległ :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 niech zgadnę. M120 i zerowa kompresja... Wystarczy na każdy szkielet Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 (edited) sp140, a kompresja ku mojemu zaskoczeniu była przyzwoita (nie dobrany cylinder). Co sądzicie o szkieletach VFC? P.s głownie krótkie serie albo semi Edited August 17, 2010 by sakamuto22 Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 VFC też świetne;) Mają baaardzo dużo miejsca na podkładkowanie. Z resztą były gdzieś na forum opisywane ;) Quote Link to post Share on other sites
sakamuto22 Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 Właśnie nic nie mogę wyszukać na temat V2 od VFC http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5774 wygląda ma mocny do tego slizgówki 8mm, ale czy wytrzyma Sp140 na semi ? Czy może opłaca się dozbierać na G&P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.