Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Ja dorzucę swoje dwa grosze co do wytrzymałości szkieletów. Głowica faktycznie ma znaczenie, ale jeżeli masz dobrze dopasowany O-ring i w cylindrze nigdzie nie ucieka powietrze, to wtedy uderzenie tłoka jest bardzo pięknie amortyzowane i szkielet dłuugo wytrzymuje :) Przynajmniej ze swoich praktyk wiem że to się sprawdza.

Link to post
Share on other sites

U mnie, gdy przepycham tłok z głowicą przez cylinder ostatnie 2cm trzeba dusić z całej siły, głowica jest plastikowa, więc nie wiem dlaczego szkielet poległ tak szybko(na pewno mniej niż 10tys BB).

A jak już mowa o głowicy tłoka to polecam stok JG, śmiga już z 2 lata(M120 i Sp140).

Link to post
Share on other sites

No i dobrze, że dla Ciebie to oczywiste jest :)

 

Sakamuto, jak sprawdzasz, to włóż cylinder z tłokiem do jednej połówki szkieletu, żeby tłok miał prowadzenie, bo w rękach może łapać ładnie szczelność, a w GB nie, albo i odwrotnie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...