Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silnik High Speed [guarder] + sprężyna 130 [guarder] będzie działać?


Recommended Posts

Witam!

 

Nie jestem jakimś znawcą w temacie gearboxa a więc piszę z prośbą o pomoc czy silnik High Speed [guarder] będzie w miarę normalnie działał przy sprężynie 130[guarder].

 

Dodam że nie zależy mi na ROF'ie i dodam jeszcze że mam AUG'a A1 od JG full stock :uśmiech:

Edited by horohoro
Link to post
Share on other sites

Najlepiej jakiś high torque, bo przy high speed ( u mnie siedzi high speed G&P na M130 ) silnik strasznie się grzeje jak już kolega przed chwilą wspomniał. Ze swojej strony mogę polecić ten oto silnik - http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5572 lub http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5573, zależnie jaki masz typ silnika, bo nie pamiętam już jaki siedzi w AUG`u.

Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie nie polecam guarderow.

Chcesz mocny silnik - kup elementa torque.

Turbo podobno tez daje rade przy m130 - ale zabije ci w srodku tlok. Za duzy for bedzie.

Element torqowy jest bardzo mocny i bardzo szybki, ale wymaga poteznego akumulatora. Bez lipola nie podskoczysz - zajedzie ci szybko nimhowe pakiety o malej pojemnosci. A do auga large duzych nie wcisniesz.

Link to post
Share on other sites

Pisał, że replika to stock.

 

Ale zasada pozostaje jedna:

- szybki silnik do słabych sprężyn i dużego ROFa

- silne sprężyny do mocnych silników i przyrostu FPSów

 

SP130 to już silna sprężyna.

Przy jej użyciu nie tylko silnik należy wymieniać.

Na dobrą sprawę, sporo do wymiany - z czego silnik na ostatnim miejscu.

 

Pozdrawiam,

Lambert

Link to post
Share on other sites

Guardera silnikow nie polecam nie dlatego ze sa slabe czy wolne ... ale dlatego ze ich szczotki scieraja sie w przeciagu jakis 3 miesiecy.

Moj Guarderowski revolution - ma teraz szczotki od stockowego silnika JG zwyklego bez neodymowych magnesow.

Zostawilem sobie skorupe z neodymami, wirnik od stocka JG, szczotki i mocowanie szczotek od JG i smiga pieknie.

 

ps. Mocowanie szczotrek guardera jest inne niz standard TM (czyli inny niz wszystkie stockowe silniki). Jest szerszy i wymiana szczotek w guarderach nie jest mozliwa. (przynajmniej na szczotki standardu TM).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...