Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Duke Nukem Forever


Recommended Posts

Panowie, Panie, moze nie wszyscy czytają niusy w internecie zatem poinformuję w swej radości niezmiernej:

Będzie Duke Nukem Forever!

Prawa do projektu zostały przejęte przez Gearbox Software. Szef tejże firmy poinformował, że gra została UKOŃCZONA przez jego firmę już 3 września tego roku. Aktualnie trwają prace nad sprawieniem by działała na x360 i jakichśtam innych nieludzkich wynalazkach a całość ukaże się równocześnie na blaszaki i wynalazki na początku 2011 roku.

Więcej informacji tu:

http://gry.onet.pl/28061,1625057,artykul.html

 

A teraz wyciągamy flagi narodowe, czerwone podkoszulki, ciemne okulary i z radosnym okrzykiem "NO ALIENS GONNA TAKE MY BALLS!" ruszamy ku świetlanej przyszłości!

 

A tu do klimatu:

 

:killer: :killer: :killer: :killer: :killer: :killer:

Link to post
Share on other sites

Hm... paradoksalnie dzięki konsolom z wymaganiami sprzętowymi nie ma większych problemów obecnie. Komp z 2 rdzeniowym prockiem 2,66 GHz, 3 GB RAM i GF 8800 GTS bardzo dobrze radzi sobie z BF:BC2 (wszystko na MAX, tylko AA nie więcej niż na 2x i gra chodzi pięknie w 1280x1024). Zakładając, że DNF będzie chodzić na U3E (z tego silnika korzystał poprzedni hit Gearbox, Borderlands) to ta gra będzie ładnie chodzić nawet na lekko leciwym sprzęcie, ale nie będzie już ta fajnie wyglądać.

 

Mam tylko nadzieję, że sama gra będzie ciekawa, bo granie w gniota, niezależni na jak kultowej marce został zrobiony, nie ma sensu :/

Edited by SHOGUN_YAMATO
Link to post
Share on other sites

DNF nie powinien powstawać, ma już swoje miejsce w mitologii, i tam powinien pozostać. Nigdy nie rozumiałem zachwytów nad dn3d, gry która 3d była głównie z nazwy, bo wszystkie ruchome obiekty były bitmapowe.

Fenomen polega na tym, że dn3d był dla większości młodych graczy pierwszą grą multiplayer, pierwszą grą masową z ciężkimi żartami (nieśmiertelne sample), i "chodził" na bardzo przeciętnych komputerach.

Nie widzę możliwości żeby DNF odniósł sukces bazując wyłącznie na tym, że gra jest "kultowa".

Btw-pierwszy news jaki ukazał się na temat obecnego wydania DNF, ktoś bardzo celnie i szybko skomentował w stylu samego Księcia:

"Who honestly still gives a shit? "

Edited by PrezesOi
Link to post
Share on other sites

A mnie się zdaje, że hype jaki się już nakręcił wokół tej produkcji spokojnie sprawi, że kilkaset tysięcy egzemplarzy pójdzie w dniu premiery na pniu. Z sentymentu, z ciekawości, "bo czekałem 13 lat"-jeśli Gearbox nie skaszani optymalizacji (bo pewnie DNF będzie portowany z konsoli na PC) i wymagania sprzętowe nie będą kosmiczne, to ta gra ma naprawdę spore szanse powojować nieco o swoje miejsce na rynku.

Link to post
Share on other sites

DNF nie powinien powstawać, ma już swoje miejsce w mitologii, i tam powinien pozostać. [...]

Nie widzę możliwości żeby DNF odniósł sukces bazując wyłącznie na tym, że gra jest "kultowa".

 

Oczekiwania wobec tej gry są ogromne, a szanse, że zostaną spełnione chyba żadne. Szkoda legendy :/

Link to post
Share on other sites

"dn3d, gry która 3d była głównie z nazwy" - pierwsze 2 gry z Dukiem były platformówkami.

 

Poza żartami należy dodać ogromną jak na owe czasy interakcję z otoczeniem - tłuczenie różnego rodzaju szkła, i innych przedmiotów, sikanie, picie wody, dziury po kulach, krew na ścianach, skryptowane wysadzanie ścian, kamery bezpieczeństwa, striptizerki i LUSTRA (mało jest gier w których się je wykorzystuje). Do tego taki smaczki jak pływanie, zmiana dźwięku w zależności od otoczenia w jakim się znajdowało, latanie, kucanie i bardzo ciekawe mapy.

 

Nigdy nie grałem w DN3D po sieci, w 1996 internetu nie miałem a i chodzenie do kolegów z kompem nie było aż tak popularne, dla mnie ta gra była świetna z powodu singla i nie pamiętam ile razy ją przeszedłem :P

 

Od kontynuacji oczekuję - dowcipów przynajmniej tak dobrych jak w DN3D, podobnie interesujących lokacji, większej rozwałki ale nie takiej jak w Serious Sam czy Painkiller (obydwie gry przeginają pałę w tej materii).

Link to post
Share on other sites

Ale co z tego, że wyjdzie teraz (o ile) skoro od nowa trzeba by ją pisać? Silnik graficzny, fizyka czy inne rozwiązania, których użyli twórcy są już przestarzałe. Zgadzam się z niektórymi przedmówcami, że ta gra już nigdy nie powinna powstać, a na miejscu wytwórni gier osób, które były za niż odpowiedzialni nie chciałbym widzieć nawet na stanowiskach sprzątaczy.

 

Do Duke Nukem 3D mam sentyment, ale przez to jak zniszczyli tą grę cyrkiem, który dział się wokół Forever nie zamierzam jej kupić.

Edited by ASG-O
Link to post
Share on other sites

W zeszłym roku 3D Realms miało 90% pecetowej wersji ukończone-Gearbox musiało tylko połączyć to do kupy i zrobić konsolowe konwersje (teraz doczytałem, że jednak na przekór współczesnym trendom najpierw powstała edycja PC, potem zaś miały być ewentualne porty na konsole), więc nie wiem skąd taki defetyzm. Współczesne engine'y albo mają własne moduły odpowiadające za fizykę, albo korzystają z havoka/innego (które to narzędzia są na rynku już jakiś czas i programiści mają je oswojone), więc raczej o takie pierdoły bym się nie martwił. Mnie martwią inne rzeczy-Książe ponoć może nieść tylko dwa rodzaje broni (bo na padzie brakuje klawiszy do przyporządkowania), ponoć zdrowie ma się automatycznie regenerować (brak apteczek, sniff), system osłon, możliwość przycelowania (wtf?!)-DNF może się niewiele różnić od innych, współczesnych strzelanin. Pożyjemy, zobaczymy, ja nie mam zamiaru kupić zaraz po premierze, poczekam, popatrzę, może u kogoś zagram.

Edited by Nath
Link to post
Share on other sites

Przycelowanie, system samoregenerującego się zdrowia... To są współczesne trendy w FPSach więc nie widzę powodu by miało ich nie być. Ja bym chciał przede wszystkim usłyszeć ten sam głos bo to co było w Manhattan Project było nędzne. Oryginalny Książe miał głos znacznie niższy, bardziej chrapliwy. Noszenie dwóch rodzajów broni, może trzech, też jest aktualnie praktykowane i doskonale się sprawdza, bierzmy poprawkę na to, że teraz dąży się do jako takiego realizmu, przesyconego efektami filmowymi. Kiedyś fajny był plecak wypchany armatami, teraz wyciąganie bazuki z kieszeni jakoś nie wygląda.

Niech to będzie nowoczesny FPS, tylko z dodatkiem tego książęcego polotu i to wystarczy. Poza tym faktem jest, że za wiele się od tej gry nie oczekuje ale nie zmienia to tego, że jak tylko będzie info o pojawieniu się, to będę stał pierwszy w kolejce pod sklepem z grami i choćby nie wiem co, kupię edycję kolekcjonerską, jeśli takowa się pojawi.

Link to post
Share on other sites

Gimmie a break-napakowany testosteronem Książę nie da rady nieść więcej niż dwóch rodzajów broni ;)? Kto gra w DNF dla realizmu;)?! Ja liczyłem, że DNF będzie oldschoolowy także w tej materii, z resztą ponoć Gearbox wciąż zastanawia się jak obłożyć klawisze na padzie, więc może jednak nie będzie tego "głupiego" ograniczenia (jak np. w Bioshocku)

Link to post
Share on other sites

To przykre że gry projektuje się dzisiaj pod kątem zgodności z gamepadami :). Ostatnio widziałem podobną dyskusję symulotników-byli "lekko" zdegustowani najnowszą gierką opatrzoną logo JANE (dawniej wyróżnik prostych, nie hardcorowych, lecz ciągle symulatorów lotu) - jak to ktoś określił - symulator samolotu na szynach - tak żeby konsolowcy potrafili to ogarnąć swoimi kolorowymi pstrykaczami :)

Link to post
Share on other sites

Hm... kupiłem Xboxa 360 w lipcu, opanowanie poruszania i strzelania na padzie zajęło mi ok 3 godziny (Halo 3 ODST) - grać się da ale nie jest to szczyt wygody, snajpienie z padem jest wolne i mało precyzyjne. Za to w grach wyścigowych pad jest super, w grach ala Tomb Raider też, w H.A.W.X. na PC też grałem na padzie (bo było wygodniej niż na klawiaturze). Kwestia podejścia.

 

Ograniczenie broni też mnie dziwi trochę. Np w Arkham Assylum jest 8 broni i wybiera je się D-padem (dość szybko i sprawnie) to czemu w DNF nie zastosować tego samego? Z drugiej strony podoba mi się tasowanie bronią w Halo - trzeba pomyśleć chwilkę co najlepiej podnieść albo jak użyć tego co się w danym momencie ma. Bo teoretycznie Master Chief będą cyborgiem z różnego rodzaju modyfikacjami byłby w stanie nosić przy sobie więcej zabawek :P

 

Trzeba czekać na demo (ma być jak sobie dokładnie ustalę kalendarz wydawniczy DNF) i w praktyce zobaczyć jak to będzie działać.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

O kurde... weź się idź schowaj. Jak można takich podstaw od DN3D nie wiedzieć.

 

Boss 1 - Who the hell are you? (kula w łeb) Duke - My name's Duke Nukem, and I'm gonna get the rest of you alien bastards!

 

Boss 2 - (przed walką) Duke - I'll rip you'er head off and shit down your neck! (po walce Duke spełnia swoją groźbę)

 

Boss 3 - Duke - It's down to you and me, you one eyed freak! (po walce kopie jego oko przez bramkę) Duke - Game over!

 

Boss 4 - (Był w dodatkowym epizodzie) Duke - I'm gonna kick your ass bitch! (po walce) Duke - It's time to abort your whole freaking species!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...