lukas22 Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Witam, robię mały tuning i pytam was ile fps może dać ten zestaw. http://image.ceneo.pl/data/products/1984829/product.jpg Ten bore up tylko trochę inna głowica tłoka ma rowek, nie jest płaska. Sprężyna Guardera 120. Łożyska ślizgowe 7mm. Szkielet JG 3g. Tak btw: czy ktoś ma jakieś sposoby na wypadający antireversal przy składaniu gb? Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 (edited) 440 bez spinania się , a najwięcej na tej konfiguracji wyciągnąłem 456 FPS . Edited October 18, 2010 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted October 18, 2010 Author Report Share Posted October 18, 2010 (edited) Jeszcze precka JBU 6.3 albo 4 nie pamiętam. gumka systemy no i mosfet ale on raczej nie wpływa na fps. Edited October 18, 2010 by lukas22 Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Nie, MOSFET nie wpływa na fps. Reakcja na spust, ROF i mniejsze zużywanie się styków i baterii owszem :wink:. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted October 18, 2010 Author Report Share Posted October 18, 2010 czy ktoś ma jakieś sposoby na wypadający antireversal przy składaniu gb? Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 (edited) Skill. Próbuj, próbuj. W końcu opanujesz to. Ew. zobacz na www.mechbox.com tam masz fajne filmy instruktażowe dot. rozbierania GB. Pozdrawiam. Edited October 18, 2010 by grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted October 18, 2010 Author Report Share Posted October 18, 2010 To nie takie proste.. na szkielecie cymy i zębatkach to jeszcze złoże wszystko w całość, ale teraz mam JG, i zębatki CA jest mała różnica teraz jak włożę ar i zębatki to nie mam NAJMNIEJSZYCH szans żeby 2 skorupy nałożyć tak żeby ar nie wyskoczył;/ trzeba by było przykleić ar.. Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Ciekawostka... Może źle wkładasz sprężynkę ar? Też miałem problem z umiejscowieniem ar pomiędzy połówkami szkieletu, ale jak dobrze go ułożyłem to się trzymał w miejscu i to nawet pionowo. Quote Link to post Share on other sites
MJ6 Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 (edited) czy ktoś ma jakieś sposoby na wypadający antireversal przy składaniu gb? Gęsty smar trochę ułatwi ci sprawę. Edited October 19, 2010 by MJ6 Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Po pierwsze - odpowiednie ustawienie zebatek (zeby popychacz ich nie naciagal) oraz tak zeby tlok mogl sie swobodnie cofnac. Wkladasz antyreversal a potem zebatke silnikowa - i cofasz ja tak zeby zeby przeciwpowrotne naparly na antyreversal - wtedy go troche przytrzymaja. Moze byc problem w gearboxach gdzie mocowanie antyreversala jest rozbite (za duza srednica) - wtedy naprawde trzeba miec 3 rece zeby zlozyc gearboxa. W wersji extremum - malutki srubokrecik - polozony tak zeby naciskal AR od gory. Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted October 19, 2010 Author Report Share Posted October 19, 2010 Tak zapomniałem dodać że narazie składam same zębatki z ar... nie wiem co to będzie jak wszystko włożę. Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 czy ktoś ma jakieś sposoby na wypadający antireversal przy składaniu gb? Weź chusteczkę higieniczna rozwarstwij ja do najcieńszej warstwy i minimalny kawałeczek połóż na otwór i wsadź antirevers.Nie powinien wylatywać przy montażu a swoją role spełnia.Zresztą smar ja potem i tak rozpuści. Quote Link to post Share on other sites
Holgin Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Ja zawsze podkładam pod antyreversal magnes (od zewnętrznej strony gearboxa), który przytrzymuje go w idealnej pozycji, po złożeniu GB po prostu go "odklejam" i po problemie. Sztuczkę tę można zrobić też z samymi zębatkami, wtedy ułożenie drugiej połówki gearboxa będzie jeszcze prostsze. Teoretycznie, można w ten sposób namagnesować części, ale nie wydaje mi się, żeby to miało jakieś zasadnicze znaczenie. Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 Holgin jesteś genialny, mam kilka mocnych magnesów z dysków twardych. Ja odkryłem inną metodę wkładam kawałek rurki termokurczliwej pomiędzy ściankę o którą się opiera część sprężynki a sam AR. Do rurki przywiązałem kawałek drucika, żeby to moc później wyciągnąć. Gdy już włożę AR wkładam zębatkę i wszystko się trzyma. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.