latex67 Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 Kupiłem od sklepu military.pl colta1911 no i padł... Wysłałem im paczkę oni ją dostali 9.09.10 teraz mamy 31.10.10 i dalej ni ma paczki czy to jest dopuszczalne? Ile ma sklep na naprawę? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 (edited) Wrzuć skan karty gwarancyjnej. Jakaś korespondencja była? Dzwoniłeś do nich? Edited October 31, 2010 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
latex67 Posted October 31, 2010 Author Report Share Posted October 31, 2010 karte kazali wyslać... Dzwonilem do nich i... tak zwodza mnie od miecha... Że remont ze nie ma czesci:) Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 Nie cackaj się z nimi tylko zażądaj zwrotu repliki lub jej równowartości w gotówce bo inaczej sprawa trafi na policję. Jeżeli mają remont i z jakiegoś powodu nie mogą naprawić i odesłać Ci repliki to na pewno mogą wpłacić Ci pieniądze na konto. Powinni tak zrobić jako odszkodowanie za długi czas oczekiwania. Napisz też, że jak dalej będą się wykręcać to wszystko opiszesz na wmasg i nikt już od nich nic nie kupi ;) Quote Link to post Share on other sites
latex67 Posted October 31, 2010 Author Report Share Posted October 31, 2010 Naprwdę... mozna ich tak postraszyć?? Quote Link to post Share on other sites
PiVoSH Posted October 31, 2010 Report Share Posted October 31, 2010 A czemu nie?? Chociaż patrząc na asxtreme, to nikt nie "posłucha". Quote Link to post Share on other sites
latex67 Posted November 1, 2010 Author Report Share Posted November 1, 2010 a maja jakies powiazania?? Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Ciężko jest znaleźć odpowiedni temat w opiniach i się w nim wypowiedzieć ?? Quote Link to post Share on other sites
Kudłaty Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Ile ma sklep na naprawę? Ma tyle ile sobie wymyśli, że potrzebuje. Generalnie jest tak, że w ciągu 14 dni kalendarzowych, muszą Cię powiadomić o sposobie rozpatrzenia reklamacji (chyba, że zobowiązałeś się dowiadywać samemu). Jeżeli powiadomili, że jest naprawa, to muszą wyznaczyć konkretny termin do którego maksymalnie zobowiązują się towar naprawić. Jeżeli wyznaczony termin minął, a nie otrzymałes naprawionego towaru, możesz wyznaczyć im termin dodatkowy lub odstąpić od umowy kupna/sprzedaży, wtedy muszą zwrócić Ci pieniądze. Jeżeli masz problem zadzwoń do rzecznika praw konsumenta, albo poczytaj ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.