nitka Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 „OPERACJA BARAKUDA” 12.12.2010 rok godz. 9.00 miejsce - Pasternik Organizator: firma TAKTYCZNY Kontakt: 517 957 120, sklep@taktyczny.com Przewidziany czas scenariusza: ok. 5-6 h Założenie dla sił NATO W rejonie ośrodka zurbanizowanego znajduje się likwidowana baza NATO w której przebywa jeden batalion marines. Siły główne zostały przegrupowane do nowej bazy znajdującej się w rejonie ośrodka spadochronowego – wieża do szkolenia spadochronowego. Zadaniem dowództwa i sztabu znajdującego się w nowej lokalizacji jest osiągnąć zdolność bojową do wykonywania zadań w przeciągu kilku najbliższych dni, dlatego też dowódca batalionu marines otrzymał zadanie główne: - W rejonie likwidowanej bazy zabezpieczyć pozostałe mapy, dokumenty wraz z tajnymi kodami do broni balistycznej, oraz za pomocą dostępnych sił i środków zorganizować i przeprowadzić konwój do nowego sztabu. Transport posiada klauzule tajności o najwyższym poziomie. Dokumenty i kody ze względu na ich ważność powinny być przetransportowane w dniu dzisiejszym po drodze utwardzonej. W rejonie działań znajduje się tylko jedna droga co znacznie utrudnia wykonanie zadania Z pozyskanych informacji wywiadowczych wynika , że strona Rosyjska przechwyciła tajny meldunek o transporcie i ubiegłej nocy wykonała zrzut elementów rozpoznawczych w rejonie przeprawy wodnej. Prawdopodobnym zadaniem grupy rozpoznawczej będzie przygotowanie odpowiedniego rejonu do zrzutu sił głównych. Wg sekcji 2 sztabu głównego zadaniami sił głównych będą: - Przechwycenie tajnych dokumentów z naciskiem na pozyskanie i rozszyfrowanie kodów do sterowania wyrzutniami rakiet balistycznych. Zajęcie opuszczonego składu amunicji w rejonie ośrodka specjalnego. Puszczony skład amunicji znajduje się na przewidzianej drodze marszu sił NATO. Omawiana lokalizacja jest o tyle istotna dla sił Rosyjskich , że w przypadku konieczności wzmocnienia operacji istnieje możliwość wykonania kolejnego zrzutu bez jakichkolwiek przygotowań. W związku z powyższym dowódca batalionu otrzymał zadanie dodatkowe: - Przeprowadzić zwiad rejonu przeprawy wodnej. Pozyskać informacje o procesie przygotowania grupy zwiadowczej do przyjęcia zrzutu sił głównych . W przypadku daleko posuniętych prac wykonać w miarę możliwości działania zmierzające do opóźnienia zrzutu. - W rejonie polany ( wg mapy) zorganizować postój dla całości konwoju. - Podczas postoju skierować odpowiednie siły środki do zajętego przez siły Rosyjskie opuszczonego składu amunicji ( rej oś specjalnego ) z zadaniem przygotowania rejonu do zniszczenia przez lotnictwo taktyczne. - W rejonie opuszczone składu amunicji ( oś. specjalny) zorganizować postój - WARIANT Koncepcja organizacji i przeprowadzenia transportu pozostaje w gestii dowódcy batalionu. Dowódca posiada do dyspozycji 4 quady w tym dwa sanitarne z niebieskimi kogutami Założenie dla sił Rosyjskich W dniu wczorajszym jednostka wywiadowcza sił Rosyjskich przechwyciła tajny meldunek wysłany z rejonu ośrodka spadochronowego do ośrodka zurbanizowanego, gdzie wg danych wywiadowczych znajduje się tajna baza sił NATO. Meldunek zaszyfrowany był najnowszym systemem kodowym „Barakuda”. Specjaliści sekcji szyfrów połączonych sztabów zdołali rozszyfrować zawartość meldunku z którego wynika , że siły NATO zmieniły lokalizację bazy i sztabu głównego lecz pozostawili w poprzedniej lokalizacji batalion marines z zadaniem przygotowania i przeprowadzenia transportu tajnych dokumentów . Jednocześnie w meldunku zawarte są informacje , że w transporcie przewożone będą tajne kody do starowania rakietami balistycznymi. W związku z powyższym w trybie pilnym batalion rozpoznawczy otrzymał zadanie: - W dniu dzisiejszym przygotować grupę rozpoznawczą i za pomocą śmigłowców transportowych dokonać zrzutu w rejonie przeprawy wodnej. - Przeprowadzić rozpoznanie rejonu planowanych działań. - Przygotować rejon przeprawy wodnej do planowanego desantu batalionu rozpoznawczego. - Po przeprowadzonym desancie w trybie pilnym odtworzyć gotowość bojową - Zająć opuszczony skład amunicji( rej. oś. specjalnego) i przygotować się do jego obrony. - Zaplanować i przygotować zasadzkę zmierzającą do przechwycenia tajnych dokumentów wraz z kodami do broni balistycznej. - Przechwycone dokumenty dostarczyć do rejonu przeprawy wodnej , gdzie planowany jest przylot śmigłowców transportowych. Koncepcja organizacji i przeprowadzenia zasadzki jak i wszystkich działań pozostaje w gestii dowódcy batalionu. Sygnały dowodzenia - Czerwona flara – przerwa w grze ( wypadek ) wszyscy pozostają na miejscach – info do głównego - Biała flara w rejonie przeprawy – zrzut sił głównych wykonany. Siły główne (marsz ubezpieczony) przemieszczają się z oś. spadochronowego do przeprawy wodnej - Wybuch granatu na drodze marszu – zasadzka – trafieni kulkami uznani jako ranni. - Zielona flara w rejonie oś. specjalnego – opuszczony skład amunicji zajęty przez siły Rosyjskie Trzy stroboskopy w opuszczonym składzie amunicji ( rejon oś. specjalnego ) następnie po 3 minutach pięć wybuchów rejon zbombardowany przez lotnictwo taktyczne. Kryptonimy radiowe Organizator Strona NATO Strona Rosyjska Kto Kryptonim Kto Kryptonim Kto Kryptonim Nitka Główny Dowódca Zoltan Dowódca Szpieg Kierunkowy 1 Zoltan 1 Kierunkowy 1 Szpieg 1 Kierunkowy 2 Zoltan 2 Kierunkowy 2 Szpieg 2 Kierunkowy 3 Zoltan 3 Kierunkowy 3 Szpieg 3 Kierunkowy 4 Zoltan 4 Kierunkowy 4 Szpieg 4 Czasy 9.00 – przybycie na scenariusz , odebranie ID, podpisanie oświadczenia, przygotowanie się do scenariusza. 10.00 – rozpoczęcie scenariusza 10.30 – rozejście na kierunki 11.00 – meldunki o gotowości 11.10 start gry dla Rosyjskiej grupy rozpoznawczej ( rejon przeprawy ) , Rosyjskich sił głównych do wykonania marszu z oś spadochronowego. 11.10 – start gry dla sił NATO – zabezpieczenie terenu os zurbanizowanego zebranie z budynków map, dokumentów i kodów, organizacja transportu 11.45- wysłanie w rejon grupy zwiadowczej sił NATO 12.00 - rozpoczęcie transportu 14.30 - 15.00 – koniec scenariusza Wszystkie czasy będą na bieżąco korygowane wg potrzeb Trafienia – leczenie Trafienie oznacza chwilową eliminację z gry. Trafiony może zostać uleczony tylko w bezpiecznym miejscu przy użyciu opatrunku. Leczenie musi nastąpić w ciągu 5 min od trafienia. Po upływie tego czasu gracz udaje się do szpitala. Leczenie może nastąpić: - Poprzez użycie opatrunku osobistego - Poprzez sanitariusza - Pobyt w szpitalu Gracz udający się do szpitala musi by eskortowany przez innego gracza (ewakuacja rannego). Nie prowadzimy ognia do uczestników schodzących do szpitala z pola gry. Nie prowadzimy ognia do uczestników w rejonie szpitali ( teren oznaczony ) Nie prowadzimy ognia do quadów i uczestników podczas transportu do i z szpitala (włączony niebieski kogut) Ze względów bezpieczeństwa nie prowadzimy ognia do kierowców quadów odpowiedzialnych za ewakuację rannych – kierowcy nie biorą udziału w scenariuszu. Składy drużyn Każda drużyna Dowódca Dowódcy drużyn ( kierunkowi) Dwóch sanitariuszy ( każdy dziesięć pakietów medycznych ) oznaczonych czerwonymi opaskami Dwóch saperów oznaczonych żółtymi opaskami Każdy uczestnik powinien posiadać Umundurowanie Broń wg uznania Ochronniki oczu Zabezpieczenie przez organizatora Rejon działań ID Znakowanie grup, sanitariuszy, saperów Zasady bezpieczeństwa Oświadczenie Mapy Mapy do pobrania na wmasg Apteczki Pirotechnika Środki transportowe Opatrunek osobisty ( odpowiednik ) Środki łączności Zabezpieczenie medyczne Ubezpieczenie Ciepły posiłek Przed scenariuszem - warunki bezpieczeństwa - odprawa zadaniowa przy dużej mapie dla wszystkich chętnych - odprawa zadaniowa dla dowódców - rozdanie map i środków łączności dla dowódców - instruktarz do użycia pirotechniki Dla każdej drużyny po trzy, czerwone flary do użycia podczas ewentualnego wypadku. WAŻNE Cena wpisowego 30 zł - przelew na konto bankowe: 32109016650000000109445514 Grzegorz ARMATYS ul. Nad Potokiem 6/70 30-830 Kraków Wpłata do dnia 10.12.2010 Kontakt z organizatorem tel 517-957-120 sklep@taktyczny.com Liczba uczestników ograniczona do 200 osób, decyduje kolejność zgłoszeń potwierdzona wpłatą wpisowego na podane konto. W przypadku większego zainteresowania proszę o kontakt z organizatorem. Gra przeznaczona jest dla osób pełnoletnich, wyjątek stanowią osoby powyżej 16 roku życia posiadające pisemną zgodę rodziców. Uczestnik nie przestrzegający podstawowych zasad bezpieczeństwa lub prowadzący grę jako „treminator „ będzie usunięty z rejonu działań. Zabrania się spożywania alkoholu i środków odurzających podczas scenariusza pod groźbą usunięcia z gry. Założenia scenariusza opracowane dla graczy którzy preferują i wolą działania taktyczne. W strefie bezpiecznej będzie stanowisko grillowe. W strefie bezpiecznej będzie możliwość zakupienia kulek oraz podstawowego wyposażenia na stoiskach firm TAKTYCZNY (wyposażenie i markowe repliki airsoftowe), KHAKI – Endurance Shop (oporządzenie Flyye Industries) z Krakowa. Sposoby wykonania poszczególnych zadań będą omawiane podczas odprawy zadaniowej. Link to post Share on other sites
GKbaca Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Strona Rosyjska 1.WATER 2.Homas 3. Kaczka 50% 4.WTK 5.VINCI 6.REMY 7.KRZYŚ 8.FIFI 9.TOMEK 10.LYSOL 11.KUBA 12.ŚMIGLO 13.SZELMA ? 14.PALUCH 15.DRUT ? 16.POLSKI RUSEK Cool -STALKER 17.PAFCIO 18.Liga Pokemon 19. Diacon 20. Igor 21.Preston 22. Zulu 23, Dare_Devil(Virus) na 75% 24. Exon 25. Kinder Zostały jakieś miejsca po stronie sił NATO ?? Link to post Share on other sites
Michal_g Posted November 27, 2010 Report Share Posted November 27, 2010 Hmmm się przymierzam do ew. udziału. Ale parę drobiazgów warto by rozjaśnić wcześniej. 1) warto by wcześniej znać treść oświadczenia uczestnika - w końcu głupio wyjdzie jak się po wpłacie 30 zł okaże że w oświadczeniu jest coś nie do zaakceptowania 2) łączność - jakie środki, detale? 3) pirotechnika uczestników - dopuszczalna? 4) organizator zapewnia ubezpieczenie - na jakich warunkach, w jakim zakresie? 5) mechanika rozgrywki: scenariusz ciągły? koordynacja przez "sztab" organizatora? 6) zgłoszenia - w tym wątku czy jakoś inaczej? jak z możliwością wyboru strony? 7) odprowadzanie rannych do szpitala - jeden żywy odprowadza jednego rannego czy może większa liczbę? Zakaz strzelania do udających się do szpitala dotyczy tylko rannych czy eskorty też? 8) Pasternik to teren wojskowy - rozumiem że zgodę odpowiedniej komórki organizacyjnej WP (w formie pisemnej) organizator posiada? Link to post Share on other sites
nitka Posted November 28, 2010 Author Report Share Posted November 28, 2010 (edited) Hmmm się przymierzam do ew. udziału. Ale parę drobiazgów warto by rozjaśnić wcześniej. 1) warto by wcześniej znać treść oświadczenia uczestnika - w końcu głupio wyjdzie jak się po wpłacie 30 zł okaże że w oświadczeniu jest coś nie do zaakceptowania 2) łączność - jakie środki, detale? 3) pirotechnika uczestników - dopuszczalna? 4) organizator zapewnia ubezpieczenie - na jakich warunkach, w jakim zakresie? 5) mechanika rozgrywki: scenariusz ciągły? koordynacja przez "sztab" organizatora? 6) zgłoszenia - w tym wątku czy jakoś inaczej? jak z możliwością wyboru strony? 7) odprowadzanie rannych do szpitala - jeden żywy odprowadza jednego rannego czy może większa liczbę? Zakaz strzelania do udających się do szpitala dotyczy tylko rannych czy eskorty też? 8) Pasternik to teren wojskowy - rozumiem że zgodę odpowiedniej komórki organizacyjnej WP (w formie pisemnej) organizator posiada? Witam Ad 1 oświadczenie standartowe - mysle , że znasz treść , na każdej otwartej imprezie powinien byc taki dokument Ad 2 pięc sztuk na stronę do łączności z orgiem , jeśli ktos posiada łącznośc z zakresami do ustawienia to będzie mógł sie dostroić Motorola XTR 446 Ad 3 pirotechnika firmy firebis - bezpieczna dla uzytkowników- mimo wszystko będzie instruktaż do użycia Ad 4 ubezpieczenie jak na standartową imprezę w terenie Ad 5 Scenariusz ciągły na doprawie zadaniowej dla dowódców omówienie szczególowe - przez cały czas dowodzą dowódcy stron. W przypadku jakichkolwiek większych zacięć nasi instruktorzy będą kierować kontaktami ogniowymi - oczywiście poprzez dowódców Ad 6 Zgłoszenia na forum - kazdy wpisuje sie do strony która go interesuje . W ten sposób będzie wiadomo ilu graczy jest w każdej grupie Ad 7 Odprowadzenie do szpitala - real , takie jest założenie. Jesli ewakułujesz pieszo to oczywiście jeden na jeden. Jesli za pomoca quada to jak w sanitarce ilu weźmiesz na pakę. Nie prowadzimy ognia do eskorty jak i do quadów również. Ad 8 Jesteśmy żołnierzami z "6" . Zgode mamy , nie martw się. Są jeszcze miejsca do obu stron Aktualizacja listy Strona Rosyjska 26-30 ASG Kraków Strona NATO 1-4 Pielus Edited November 28, 2010 by nitka Link to post Share on other sites
GKbaca Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 (edited) 10 gotowych (BGB.ASG) do walki po stronie NATO ! :D Do kiedy wpłaty ?? Edited November 29, 2010 by GKbaca Link to post Share on other sites
Kuba Posted November 29, 2010 Report Share Posted November 29, 2010 (edited) Ad 1 oświadczenie standartowe - mysle , że znasz treść , na każdej otwartej imprezie powinien byc taki dokument Istotnie. Ale nijak ma się to do jego treści - gdyż o ile mi wiadomo, nie funkcjonuje jego zestandaryzowana forma. Dlatego prośba Michała jest zasadna i aktualna. Mówiąc prosto: uczestnicy wpłacają wpisowe i stawiają się w miejscu gry. Podpisanie kwitu jest warunkiem uczestnictwa. Warto wiedzieć na czym ten warunek polega. Choćby tylko pro forma. Ad 2 pięc sztuk na stronę do łączności z orgiem , jeśli ktos posiada łącznośc z zakresami do ustawienia to będzie mógł sie dostroić Motorola XTR 446 Łączność "organizacyjna" w standardzie PMR, na sprzęcie o mocy 500mW? Nie wiem na jakich dystansach ma być prowadzona korespondencja, ale na tzw. "większych" będą problemy (to akurat na GOSz przerabiałem). Rozumiem, że częstotliwość organizacyjna zastrzeżona? Ad 3 pirotechnika firmy firebis - bezpieczna dla uzytkowników- mimo wszystko będzie instruktaż do użycia Czy z powyższego mam rozumieć, że uczestnicy mogą używać własnej pirotechniki? Ponieważ tego dotyczyło pytanie Michała (nb. Firebis to sprzedawca, nie producent). Jeśli tak to czy dotyczy to także granatów rozpryskowych (GR2) oraz czy będzie istniała procedura dopuszczenie takiej pirotechniki do użycia (okazania org.)? Ad 4 ubezpieczenie jak na standartową imprezę w terenie Unikając zbęnego rozpisywania: rozumiem, że analogiczne jak np. na imprezy PB? Pozdrawiam KZ Edited November 29, 2010 by Kuba Link to post Share on other sites
nitka Posted November 29, 2010 Author Report Share Posted November 29, 2010 (edited) 10 gotowych (BGB.ASG) do walki po stronie NATO ! :D Do kiedy wpłaty ?? Ok wpisuje WAS do gry po stronie NATO. Wpłaty do 10.12.2010 Rozumiem wątpliwości . Wyjaśniam Oświadczenie będzie na forum pojutrze , ale dotyczy: ochrony oczu , alkoholu, dragów, fps, pirotechniki i td - musi być bezpiecznie dla wszystkich graczy. Nikt nie chce nikogo oszukać . Tak jak piszesz nie ma oficjalnej wersji oświadczenia. Istotą kwitu jest spowodować , aby gracze podczas działań byli bezpieczni!!!!!!!!!!!!!! Łączność jest przede wszystkim dla orga i dowódców stron którzy będą mieli po kilka sztuk do łączności w timach. Szczegóły na odprawie. Pirotechnika . Oczywiście Firebis to sprzedawca, ale mają dobre produkty. Oczywiście będzie można używać własnej pirotechniki ( nie własnej roboty ) Granaty rozpryskowe - owszem tak. Wszystko co nie będzie pochodziło od orga musi być zaakceptowane przed scenariuszem. Pozdrawiam Edited December 6, 2010 by Wolf Link to post Share on other sites
Kuba Posted November 30, 2010 Report Share Posted November 30, 2010 (edited) Oświadczenie będzie na forum pojutrze , ale dotyczy: (...) fps (...). Nikt nie chce nikogo oszukać . W żadnym miejscu nie było moim zamiarem posądzanie kogokolwiek o jakiekolwiek "oszustwo". Chodzi wyłącznie o to abyśmy wszyscy mieli jasność na jakich warunkach się bawimy. W szczególności jeśli (jw.) masz zamiar wprowadzać limity V wyl. (do czego np. ja i większość znajomych mamy stosunek raczej negatywny). W związku z tym czekam na opublikowanie tekstu. Pozdrawiam KZ Edited November 30, 2010 by Kuba Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted December 1, 2010 Report Share Posted December 1, 2010 Witam Jak są jeszcze miejsca do strony NATO to proszę mnie dopisać ;) Gekon Pozdrawiam Link to post Share on other sites
nitka Posted December 1, 2010 Author Report Share Posted December 1, 2010 Dla zainteresowanych przesyłam treść wg mnie najlepszego do tej pory oświadczenia. Jednocześnie nadmieniam ,że jego treść została opracowana przez zespół graczy zmierzających do ujednolicenia organizacji imprez ASG na terenie kraju. ksywka/nick używana na forum .............. data: ...................... Ja, niżej podpisany (a) ........................... .. ..............................urodzony(a) w dniu....................., oświadczam, iż jest mi wiadomym, że spotkania ASG polegają na oddawaniu przez uczestników strzałów do siebie (symulacja walki) z replik broni o napędzie pneumatycznym kulkami plastikowymi o średnicy 6-8 mm i masie do 0,35 g. Jest mi również wiadomym, że używane przez uczestników repliki, są napędzane sprężonym powietrzem lub gazem i wyrzucają pocisk z prędkością początkową do 200 m/sek., na odległość do ok 100 m, także seriami. W użyciu są również cywilne ogólnodostępne środki pirotechniczne tzw. petardy. Oświadczam dodatkowo, że mam świadomość, iż uczestnictwo w grach ASG jest obarczone ryzykiem zaistnienia nieszczęśliwych wypadków, tj. potłuczeń, otarć, złamań, a także, w skrajnym przypadku, utratą oka lub oczu, a wszystkie mogące zaistnieć wypadki, mogą doprowadzić do trwałego uszkodzenia zdrowia i ciała, w tym do utraty wzroku. Ryzyko utraty wzroku jest minimalizowane przy zastosowaniu ochrony oczu w postaci okularów lub gogli ochronnych, które posiadają atest i klasę wytrzymałości na udary i odpryski (co najmniej klasa odporności F). Organizatorzy spotkań poinformowali mnie o bezwzględnym obowiązku noszenia okularów lub gogli ochronnych podczas całego spotkania ASG. Oświadczam, że uczestniczę w spotkaniach ASG na własną odpowiedzialność, wyrażam zgodę na ponoszenie określonego powyżej ryzyka i że w razie nieumyślnej szkody jaką ewentualnie poniosę, nie będę wnosił(a) roszczeń odszkodowawczych, ani wnosił (a) o zastosowanie jakichkolwiek konsekwencji prawnych wobec nieumyślnego sprawcy wypadku bądź jakiegokolwiek innego uczestnika spotkań ASG i ich organizatorów. Oświadczam jednocześnie, iż zostałem poinformowany przez organizatorów, że najlepszym dla mnie rozwiązaniem będzie wykupienie ubezpieczenia NW jak i OC Termin ważności oświadczenia – bezterminowe Podpisy ................................................................. Telefon kontaktowy: ..................... ..................... Numer dowodu osobistego: ........................................................... W razie wypadku powiadomić: .................................................................................... Organizator nie podlega obowiązkowi przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.). Oświadczenia będą przechowywane przez okres prawnie określony. Jeszcze jedna uwaga Organizator będzie posiadał ubezpieczenie NNW na całą imprezę Pozdrawiam Link to post Share on other sites
bartek GNP Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Witam Prosze o nastepujący wpis do NATO trzech osób z GNP Łukasz GNP Bartek GNP Konrad GNP Mam pytanie dot. piro czy bedzie można zakupić na miejscu. Do końca tygodnia określą się jeszczy inni potencjalni ok.5osób, dokładne info potwierdzające te osoby w niedziele. Dziękuje. Link to post Share on other sites
nitka Posted December 2, 2010 Author Report Share Posted December 2, 2010 Witam. Będziemy mieli piro do sprzedaży. Napisz co Cie interesuje. Nadmieniam ,że przewidujemy piro do realizacji sceno. Oczywiście każde kolejne piro jest mile widziane. Link to post Share on other sites
GKbaca Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Scenariusz jest przewidziany na 200 osób, spodziewacie się większych tłumów niż to co jest na liście ?? Link to post Share on other sites
nitka Posted December 5, 2010 Author Report Share Posted December 5, 2010 W procesie przygotowania scenariusza musieliśmy założyć jakiś wariant ( ilość graczy do sprzętu i wiele innych składników ) . W przypadku mniejszej ilości graczy nie ma problemu - z pewnością to ogarniemy. Natomiast chciałem nadmienić ,że z pewnością będzie ponad setka może nawet grubo - nie wszyscy się jeszcze wpisali. Myślę , że co niektórych troszeczkę blokuje pogoda, ale zobaczymy. Link to post Share on other sites
Kuba Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 Z przykrością informuję, iż oświadczenie jest wadliwe: 1. Oświadczenie nie identyfikuje ani podmiotu, jakiemu zostaje złożone i który je przechowuje, ani organizatora którego zwalnia z odpowiedzialności, ani nawet miejsca i czasu gry na potrzeby której jest wymagane. 2. Okres na który wyrażona jest zgoda na ponoszenie ryzyka, jest "bezterminowy". W wypadku jednokrotnej gry, jest to chyba niejakie nieporozumienie. W jakim celu PT Organizatorom potrzebne są tego rodzaju dokumenty? Bo na pewno nie do organizacji ww. imprezy. 3. Przedmiotowy dokument nie zawiera trybu odwołania zgody, o której mowa w punkcie 2, ze skutkiem ex nunc. 4. Sytuacja opisana w punktach 2 i 3 prowadzi do możliwości "bezterminowego" przechowywania takich oświadczeń. Czyni to bezprzedmiotowym ustęp o okresie przechowywania dokumentu. Choć i w nim popełniono uchybienie wobec elementarnych zasad (rzetelnego) konstruowania takich dokumentów, nie podając podstawy prawnej, umożliwiającej zrekonstruowanie tego okresu, przez składającego oświadczenie woli. Reasumując - oświadczenie powyższe dalekie jest od minimum profesjonalizmu wymaganego w podobnych wypadkach. Swoim zakresem wykracza ono poza potrzeby tej gry, a w związku ze wskazanymi uchybieniami, może zostać skutecznie zakwestionowane. Uprzedzając - jestem prawnikiem. Link to post Share on other sites
Regdorn Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 Oświadczenie w tej formie funkcjonuje od lat na imprezach ogólnopolskich w łódzkim (wykorzystane za zgodą) i nikomu nie przeszkadzają domniemane przez Ciebie Kuba "uchybienia" prawne. Standardowe oświadczenie. Zawsze można coś poprawić, zapewne inny ktoś związany z prawem by się czepił czegoś innego. Przesadzasz. To nie kolokwium z prawa, ani forum prawnicze, a forum i zabawa airsoftowa. Link to post Share on other sites
Kuba Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 (edited) Drogi Regdornie - oświadczenie w tej formie może funkcjonować nawet tysiąc lat. I nadal nie będzie to miało żadnego znaczenia. Chyba, że na jego podstawie zapadł już jakiś prawomocny wyrok ekskulpujący sprawcę lub organizatora? Zaś w tym temacie nie dyskutujemy o kiedyś i gdzieś, tylko o tu i teraz. Skoro wymagamy od siebie dopełniania jakichś formalności, to w interesie wszystkich potencjalnych uczestników (także Twoim) jest to, aby były one skuteczne. Inaczej będą one bezsensowne. Wydaje się to na tyle proste i zrozumiałe, że nie widzę sensu tworzenia tu OT na ten temat. Edited December 6, 2010 by Kuba Link to post Share on other sites
Regdorn Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 @Kuba (z resztą tyczy się też trochę Michal_g): chcesz pomóc, podaj poprawioną wersję do organizatora (o co wiem, że zostałeś już poproszony). To nie forum, ani szczególnie wątek na rozwiązywanie casusów i rozpływanie się w prawniczym OT. Link to post Share on other sites
Wolf Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 Prawda leży jak zwykle po środku, ale z prawnego punktu widzenia koledzy mają racje. Podstawowym problemem jest jednak fakt samego uczestnictwa w takiej grze. Należy przyjąć, że osoby ktore w niej uczestniczą, tym faktem akceptuja warunki i zasady wyznaczone przez organizatora. Jest to więc ich osobista decyzja. Wiadomo,że nie każdy jest prawnikiem, ale nieznajomość prawa nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania. Problem odpowiedzialność samego organizatora to już osobny temat. Nie widzę więc sensu dalszego drążenia odwiecznych dywergacji prawych powyższych tematów w tym wątku. Link to post Share on other sites
Kuba Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 Dodajmy: Organizatora będącego przedsiębiorcą, organizującego imprezę w zakresie prowadzonej przez siebie działalności i pobierającego opłatę za udział w niej. Stosowne uwagi przesłałem organizatorowi na PW. Link to post Share on other sites
pryskacz Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 witam mam małe pytanko odnośnie płatności a mianowicie czy można wpłacić pieniądze równego 10.12.2010r. ? Link to post Share on other sites
nitka Posted December 10, 2010 Author Report Share Posted December 10, 2010 Jak już wiecie prowadzę rozmowy z Kubą. Mogę powiedzieć jedno - może uda się pewne rzeczy sprecyzować . Co do wpłat - oczywiście napisałem do kiedy, ale jeśli wpłacisz 10.12. to z pewnością w piątek nie będziemy mieli info. Zrób to wcześniej , lub wydrukuj wpłatę. Jeśli nie masz możliwości to oczywiście wpłacisz w niedzielę na miejscu. Oczywiście będzie można zagrać , ale nie zawsze po zaplanowanej stronie. Jeszcze jedno Jak wiecie na sceno będą dwa sklepy 1. Piro, amo o różnej wadze, i td 2. Wyposażenie taktyczne Podaje link do mapy sceno. Oczywiście dla każdej strony przygotuję po cztery mapy. Dodatkowo przy dużej mapie będzie odprawa. http://i1024.photobu...6/Kuba747/1.jpg Aktualizacja listy. Myślę ,że nie poplątałem nazw. Na kilku forach mam zgłoszenia. Co do ostatecznego podziału to zobaczymy jak nam wyjdzie w niedziele Strona Rosyjska 1-30. ASG Kraków 31. Skariot 32. Fryzjer 33. Taternik 34. Siema 35. Eraw 36. Trawiasty 37. Mietek 38. Piero 39. Nasa 40.Kamyk 41. Tutek 42. Kristo 43. Krzysztof " Krzychu" 44. Szakalos 45. Foka 46. Nico 47. Dominik 48.Fokus 49. Paweł Młody 50. Maciek 51. Korek/ SZNOK 52. Major 53. Iwona 54. Damian 55. Szczery Strona NATO 1-4. Pielus 5. SPECNASZ 6-15. ( BGB,ASG) 16. Nuru 17. Przemas 18-23. el polaco 24. Gekon_1 25. Łukasz GNP 26. Bartek GNP 27. Konrad GNP 28.Śnieżyn 29.Dixon 30.Budziak 31.Adam 32.Łysy 33-59. G.G.A. KRUK oraz Hunters Myślenice 60. Keller 61. Romin 62. Cichy 63.ctxpl 64. Badyl 65.Biały 66. Irek 67.K4MP3R 68-81. zgłoszenie telefoniczne 82. Raggan 83. Ahmed 84-85. Kuba +1 86. Grzejnik 87. Generał 88-89. Generał + 1 90.Otto 91. Gyver 92. Pietras 93.Wolwes 94.Massimuss 95-104. Marek Link to post Share on other sites
water Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Ruskich mniej,ale i tak was wszystkich ubijemy!! Link to post Share on other sites
Budziak_ Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 Proszę o update linka do strony, ponieważ hotlink nie działa. Proponuję, żebyście dzisiaj zamieścili ostateczny podział (chyba, że takie jest założenie scenariusza, że stosunek sił jest 2:1) bo jutro rano będzie zamieszanie i okaże się, że część ludzi zostało przeniesionych o czym nie wiedzieli i będa walczyć po stronie NATO zamist Rosyjskiej i zrobi się wielkie burdello. Pozdrawiam Link to post Share on other sites
MARTINEZ Posted December 11, 2010 Report Share Posted December 11, 2010 (edited) spokojnie woda najpierw wytluc a pozniej pisac. A jak bedziemy sie musieli bronic to co wtedy :? Ja mysle ze podzial jest ok Nawet jesli jest tak przewaga sil to kto powiedzial ze wojna jest sprawiedliwa. Edited December 11, 2010 by MARTINEZ Link to post Share on other sites
Recommended Posts