Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

12.12.2010, "Operacja Barrakuda", KRAKÓW ("Pasternik")


Recommended Posts

„OPERACJA BARAKUDA”

 

12.12.2010 rok godz. 9.00 miejsce - Pasternik

 

Organizator: firma TAKTYCZNY

Kontakt: 517 957 120, sklep@taktyczny.com

Przewidziany czas scenariusza: ok. 5-6 h

 

 

barakuda.jpg

 

Założenie dla sił NATO

 

W rejonie ośrodka zurbanizowanego znajduje się likwidowana baza NATO w której przebywa jeden batalion marines. Siły główne zostały przegrupowane do nowej bazy znajdującej się w rejonie ośrodka spadochronowego – wieża do szkolenia spadochronowego. Zadaniem dowództwa i sztabu znajdującego się w nowej lokalizacji jest osiągnąć zdolność bojową do wykonywania zadań w przeciągu kilku najbliższych dni, dlatego też dowódca batalionu marines otrzymał zadanie główne:

 

- W rejonie likwidowanej bazy zabezpieczyć pozostałe mapy, dokumenty wraz z tajnymi kodami do broni balistycznej, oraz za pomocą dostępnych sił i środków zorganizować i przeprowadzić konwój do nowego sztabu.

Transport posiada klauzule tajności o najwyższym poziomie. Dokumenty i kody ze względu na ich ważność powinny być przetransportowane w dniu dzisiejszym po drodze utwardzonej. W rejonie działań znajduje się tylko jedna droga co znacznie utrudnia wykonanie zadania

 

Z pozyskanych informacji wywiadowczych wynika , że strona Rosyjska przechwyciła tajny meldunek o transporcie i ubiegłej nocy wykonała zrzut elementów rozpoznawczych w rejonie przeprawy wodnej. Prawdopodobnym zadaniem grupy rozpoznawczej będzie przygotowanie odpowiedniego rejonu do zrzutu sił głównych. Wg sekcji 2 sztabu głównego zadaniami sił głównych będą:

 

- Przechwycenie tajnych dokumentów z naciskiem na pozyskanie i rozszyfrowanie kodów do sterowania wyrzutniami rakiet balistycznych. Zajęcie opuszczonego składu amunicji w rejonie ośrodka specjalnego. Puszczony skład amunicji znajduje się na przewidzianej drodze marszu sił NATO. Omawiana lokalizacja jest o tyle istotna dla sił Rosyjskich , że w przypadku konieczności wzmocnienia operacji istnieje możliwość wykonania kolejnego zrzutu bez jakichkolwiek przygotowań.

 

W związku z powyższym dowódca batalionu otrzymał zadanie dodatkowe:

 

- Przeprowadzić zwiad rejonu przeprawy wodnej. Pozyskać informacje o procesie przygotowania grupy zwiadowczej do przyjęcia zrzutu sił głównych . W przypadku daleko posuniętych prac wykonać w miarę możliwości działania zmierzające do opóźnienia zrzutu.

 

- W rejonie polany ( wg mapy) zorganizować postój dla całości konwoju.

 

- Podczas postoju skierować odpowiednie siły środki do zajętego przez siły Rosyjskie opuszczonego składu amunicji ( rej oś specjalnego ) z zadaniem przygotowania rejonu do zniszczenia przez lotnictwo taktyczne.

 

- W rejonie opuszczone składu amunicji ( oś. specjalny) zorganizować postój - WARIANT

 

 

Koncepcja organizacji i przeprowadzenia transportu pozostaje w gestii dowódcy batalionu.

 

Dowódca posiada do dyspozycji 4 quady w tym dwa sanitarne z niebieskimi kogutami

 

 

 

Założenie dla sił Rosyjskich

 

W dniu wczorajszym jednostka wywiadowcza sił Rosyjskich przechwyciła tajny meldunek wysłany z rejonu ośrodka spadochronowego do ośrodka zurbanizowanego, gdzie wg danych wywiadowczych znajduje się tajna baza sił NATO. Meldunek zaszyfrowany był najnowszym systemem kodowym „Barakuda”. Specjaliści sekcji szyfrów połączonych sztabów zdołali rozszyfrować zawartość meldunku z którego wynika , że siły NATO zmieniły lokalizację bazy i sztabu głównego lecz pozostawili w poprzedniej lokalizacji batalion marines z zadaniem przygotowania i przeprowadzenia transportu tajnych dokumentów . Jednocześnie w meldunku zawarte są informacje , że w transporcie przewożone będą tajne kody do starowania rakietami balistycznymi.

 

W związku z powyższym w trybie pilnym batalion rozpoznawczy otrzymał zadanie:

- W dniu dzisiejszym przygotować grupę rozpoznawczą i za pomocą śmigłowców transportowych dokonać zrzutu w rejonie przeprawy wodnej.

 

- Przeprowadzić rozpoznanie rejonu planowanych działań.

 

- Przygotować rejon przeprawy wodnej do planowanego desantu batalionu rozpoznawczego.

 

- Po przeprowadzonym desancie w trybie pilnym odtworzyć gotowość bojową

 

- Zająć opuszczony skład amunicji( rej. oś. specjalnego) i przygotować się do jego obrony.

 

- Zaplanować i przygotować zasadzkę zmierzającą do przechwycenia tajnych dokumentów wraz z kodami do broni balistycznej.

 

- Przechwycone dokumenty dostarczyć do rejonu przeprawy wodnej , gdzie planowany jest przylot śmigłowców transportowych.

 

Koncepcja organizacji i przeprowadzenia zasadzki jak i wszystkich działań pozostaje w gestii dowódcy batalionu.

 

Sygnały dowodzenia

- Czerwona flara – przerwa w grze ( wypadek ) wszyscy pozostają na miejscach – info do głównego

- Biała flara w rejonie przeprawy – zrzut sił głównych wykonany. Siły główne (marsz ubezpieczony) przemieszczają się z oś. spadochronowego do przeprawy wodnej

- Wybuch granatu na drodze marszu – zasadzka – trafieni kulkami uznani jako ranni.

- Zielona flara w rejonie oś. specjalnego – opuszczony skład amunicji zajęty przez siły Rosyjskie

Trzy stroboskopy w opuszczonym składzie amunicji ( rejon oś. specjalnego ) następnie po 3 minutach pięć wybuchów rejon zbombardowany przez lotnictwo taktyczne.

 

 

Kryptonimy radiowe

 

Organizator Strona NATO Strona Rosyjska

Kto Kryptonim Kto Kryptonim Kto Kryptonim

 

Nitka Główny Dowódca Zoltan Dowódca Szpieg

Kierunkowy 1 Zoltan 1 Kierunkowy 1 Szpieg 1

Kierunkowy 2 Zoltan 2 Kierunkowy 2 Szpieg 2

Kierunkowy 3 Zoltan 3 Kierunkowy 3 Szpieg 3

Kierunkowy 4 Zoltan 4 Kierunkowy 4 Szpieg 4

 

 

Czasy

9.00 – przybycie na scenariusz , odebranie ID, podpisanie oświadczenia, przygotowanie się do scenariusza.

10.00 – rozpoczęcie scenariusza

10.30 – rozejście na kierunki

11.00 – meldunki o gotowości

11.10 start gry dla Rosyjskiej grupy rozpoznawczej ( rejon przeprawy ) , Rosyjskich sił głównych do wykonania marszu z oś spadochronowego.

11.10 – start gry dla sił NATO – zabezpieczenie terenu os zurbanizowanego zebranie z

budynków map, dokumentów i kodów, organizacja transportu

11.45- wysłanie w rejon grupy zwiadowczej sił NATO

12.00 - rozpoczęcie transportu

14.30 - 15.00 – koniec scenariusza

 

Wszystkie czasy będą na bieżąco korygowane wg potrzeb

 

 

Trafienia – leczenie

Trafienie oznacza chwilową eliminację z gry. Trafiony może zostać uleczony tylko w bezpiecznym miejscu przy użyciu opatrunku. Leczenie musi nastąpić w ciągu 5 min od trafienia. Po upływie tego czasu gracz udaje się do szpitala.

Leczenie może nastąpić:

- Poprzez użycie opatrunku osobistego

- Poprzez sanitariusza

- Pobyt w szpitalu

 

Gracz udający się do szpitala musi by eskortowany przez innego gracza (ewakuacja rannego).

Nie prowadzimy ognia do uczestników schodzących do szpitala z pola gry.

Nie prowadzimy ognia do uczestników w rejonie szpitali ( teren oznaczony )

Nie prowadzimy ognia do quadów i uczestników podczas transportu do i z szpitala (włączony niebieski kogut)

Ze względów bezpieczeństwa nie prowadzimy ognia do kierowców quadów odpowiedzialnych za ewakuację rannych – kierowcy nie biorą udziału w scenariuszu.

 

 

Składy drużyn

Każda drużyna

Dowódca

Dowódcy drużyn ( kierunkowi)

Dwóch sanitariuszy ( każdy dziesięć pakietów medycznych ) oznaczonych czerwonymi opaskami

Dwóch saperów oznaczonych żółtymi opaskami

 

Każdy uczestnik powinien posiadać

Umundurowanie

Broń wg uznania

Ochronniki oczu

 

 

Zabezpieczenie przez organizatora

 

Rejon działań

ID

Znakowanie grup, sanitariuszy, saperów

Zasady bezpieczeństwa

Oświadczenie

Mapy

Mapy do pobrania na wmasg

Apteczki

Pirotechnika

Środki transportowe

Opatrunek osobisty ( odpowiednik )

Środki łączności

Zabezpieczenie medyczne

Ubezpieczenie

Ciepły posiłek

 

 

Przed scenariuszem

- warunki bezpieczeństwa

- odprawa zadaniowa przy dużej mapie dla wszystkich chętnych

- odprawa zadaniowa dla dowódców

- rozdanie map i środków łączności dla dowódców

- instruktarz do użycia pirotechniki

 

Dla każdej drużyny po trzy, czerwone flary do użycia podczas ewentualnego wypadku.

 

 

WAŻNE

Cena wpisowego 30 zł - przelew na konto bankowe:

 

32109016650000000109445514

Grzegorz ARMATYS ul. Nad Potokiem 6/70 30-830 Kraków

Wpłata do dnia 10.12.2010

Kontakt z organizatorem tel 517-957-120 sklep@taktyczny.com

 

Liczba uczestników ograniczona do 200 osób, decyduje kolejność zgłoszeń potwierdzona wpłatą wpisowego na podane konto.

 

W przypadku większego zainteresowania proszę o kontakt z organizatorem.

 

Gra przeznaczona jest dla osób pełnoletnich, wyjątek stanowią osoby powyżej 16 roku życia posiadające pisemną zgodę rodziców.

 

Uczestnik nie przestrzegający podstawowych zasad bezpieczeństwa lub prowadzący grę jako „treminator „ będzie usunięty z rejonu działań.

 

Zabrania się spożywania alkoholu i środków odurzających podczas scenariusza pod groźbą usunięcia z gry.

 

Założenia scenariusza opracowane dla graczy którzy preferują i wolą działania taktyczne.

 

W strefie bezpiecznej będzie stanowisko grillowe.

 

W strefie bezpiecznej będzie możliwość zakupienia kulek oraz podstawowego wyposażenia na stoiskach firm TAKTYCZNY (wyposażenie i markowe repliki airsoftowe), KHAKI – Endurance Shop (oporządzenie Flyye Industries) z Krakowa.

 

Sposoby wykonania poszczególnych zadań będą omawiane podczas odprawy zadaniowej.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Strona Rosyjska

1.WATER

2.Homas

3. Kaczka 50%

4.WTK

5.VINCI

6.REMY

7.KRZYŚ

8.FIFI

9.TOMEK

10.LYSOL

11.KUBA

12.ŚMIGLO

13.SZELMA ?

14.PALUCH

15.DRUT ?

16.POLSKI RUSEK Cool -STALKER

17.PAFCIO

18.Liga Pokemon

19. Diacon

20. Igor

21.Preston

22. Zulu

23, Dare_Devil(Virus) na 75%

24. Exon

25. Kinder

 

 

Zostały jakieś miejsca po stronie sił NATO ??

Link to post
Share on other sites

Hmmm się przymierzam do ew. udziału. Ale parę drobiazgów warto by rozjaśnić wcześniej.

1) warto by wcześniej znać treść oświadczenia uczestnika - w końcu głupio wyjdzie jak się po wpłacie 30 zł okaże że w oświadczeniu jest coś nie do zaakceptowania

2) łączność - jakie środki, detale?

3) pirotechnika uczestników - dopuszczalna?

4) organizator zapewnia ubezpieczenie - na jakich warunkach, w jakim zakresie?

5) mechanika rozgrywki: scenariusz ciągły? koordynacja przez "sztab" organizatora?

6) zgłoszenia - w tym wątku czy jakoś inaczej? jak z możliwością wyboru strony?

7) odprowadzanie rannych do szpitala - jeden żywy odprowadza jednego rannego czy może większa liczbę? Zakaz strzelania do udających się do szpitala dotyczy tylko rannych czy eskorty też?

8) Pasternik to teren wojskowy - rozumiem że zgodę odpowiedniej komórki organizacyjnej WP (w formie pisemnej) organizator posiada?

Link to post
Share on other sites

Hmmm się przymierzam do ew. udziału. Ale parę drobiazgów warto by rozjaśnić wcześniej.

1) warto by wcześniej znać treść oświadczenia uczestnika - w końcu głupio wyjdzie jak się po wpłacie 30 zł okaże że w oświadczeniu jest coś nie do zaakceptowania

2) łączność - jakie środki, detale?

3) pirotechnika uczestników - dopuszczalna?

4) organizator zapewnia ubezpieczenie - na jakich warunkach, w jakim zakresie?

5) mechanika rozgrywki: scenariusz ciągły? koordynacja przez "sztab" organizatora?

6) zgłoszenia - w tym wątku czy jakoś inaczej? jak z możliwością wyboru strony?

7) odprowadzanie rannych do szpitala - jeden żywy odprowadza jednego rannego czy może większa liczbę? Zakaz strzelania do udających się do szpitala dotyczy tylko rannych czy eskorty też?

8) Pasternik to teren wojskowy - rozumiem że zgodę odpowiedniej komórki organizacyjnej WP (w formie pisemnej) organizator posiada?

 

Witam

Ad 1 oświadczenie standartowe - mysle , że znasz treść , na każdej otwartej imprezie powinien byc taki dokument

Ad 2 pięc sztuk na stronę do łączności z orgiem , jeśli ktos posiada łącznośc z zakresami do ustawienia to będzie mógł sie dostroić Motorola XTR 446

Ad 3 pirotechnika firmy firebis - bezpieczna dla uzytkowników- mimo wszystko będzie instruktaż do użycia

Ad 4 ubezpieczenie jak na standartową imprezę w terenie

Ad 5 Scenariusz ciągły na doprawie zadaniowej dla dowódców omówienie szczególowe - przez cały czas dowodzą dowódcy stron. W przypadku jakichkolwiek większych zacięć nasi instruktorzy będą kierować kontaktami ogniowymi - oczywiście poprzez dowódców

 

Ad 6 Zgłoszenia na forum - kazdy wpisuje sie do strony która go interesuje . W ten sposób będzie wiadomo ilu graczy jest w każdej grupie

Ad 7 Odprowadzenie do szpitala - real , takie jest założenie. Jesli ewakułujesz pieszo to oczywiście jeden na jeden. Jesli za pomoca quada to jak w sanitarce ilu weźmiesz na pakę. Nie prowadzimy ognia do eskorty jak i do quadów również.

Ad 8 Jesteśmy żołnierzami z "6" . Zgode mamy , nie martw się.

 

 

Są jeszcze miejsca do obu stron

 

Aktualizacja listy

 

Strona Rosyjska

 

26-30 ASG Kraków

 

Strona NATO

1-4 Pielus

Edited by nitka
Link to post
Share on other sites

Ad 1 oświadczenie standartowe - mysle , że znasz treść , na każdej otwartej imprezie powinien byc taki dokument

Istotnie. Ale nijak ma się to do jego treści - gdyż o ile mi wiadomo, nie funkcjonuje jego zestandaryzowana forma. Dlatego prośba Michała jest zasadna i aktualna. Mówiąc prosto: uczestnicy wpłacają wpisowe i stawiają się w miejscu gry. Podpisanie kwitu jest warunkiem uczestnictwa. Warto wiedzieć na czym ten warunek polega. Choćby tylko pro forma.

 

Ad 2 pięc sztuk na stronę do łączności z orgiem , jeśli ktos posiada łącznośc z zakresami do ustawienia to będzie mógł sie dostroić Motorola XTR 446

Łączność "organizacyjna" w standardzie PMR, na sprzęcie o mocy 500mW? Nie wiem na jakich dystansach ma być prowadzona korespondencja, ale na tzw. "większych" będą problemy (to akurat na GOSz przerabiałem). Rozumiem, że częstotliwość organizacyjna zastrzeżona?

 

Ad 3 pirotechnika firmy firebis - bezpieczna dla uzytkowników- mimo wszystko będzie instruktaż do użycia

Czy z powyższego mam rozumieć, że uczestnicy mogą używać własnej pirotechniki? Ponieważ tego dotyczyło pytanie Michała (nb. Firebis to sprzedawca, nie producent). Jeśli tak to czy dotyczy to także granatów rozpryskowych (GR2) oraz czy będzie istniała procedura dopuszczenie takiej pirotechniki do użycia (okazania org.)?

 

Ad 4 ubezpieczenie jak na standartową imprezę w terenie

Unikając zbęnego rozpisywania: rozumiem, że analogiczne jak np. na imprezy PB?

 

Pozdrawiam

KZ

Edited by Kuba
Link to post
Share on other sites

10 gotowych (BGB.ASG) do walki po stronie NATO ! :D

Do kiedy wpłaty ??

 

Ok wpisuje WAS do gry po stronie NATO. Wpłaty do 10.12.2010

 

 

Rozumiem wątpliwości .

Wyjaśniam

Oświadczenie będzie na forum pojutrze , ale dotyczy: ochrony oczu , alkoholu, dragów, fps, pirotechniki i td - musi być bezpiecznie dla wszystkich graczy. Nikt nie chce nikogo oszukać . Tak jak piszesz nie ma oficjalnej wersji oświadczenia. Istotą kwitu jest spowodować , aby gracze podczas działań byli bezpieczni!!!!!!!!!!!!!!

Łączność jest przede wszystkim dla orga i dowódców stron którzy będą mieli po kilka sztuk do łączności w timach. Szczegóły na odprawie.

Pirotechnika . Oczywiście Firebis to sprzedawca, ale mają dobre produkty. Oczywiście będzie można używać własnej pirotechniki ( nie własnej roboty ) Granaty rozpryskowe - owszem tak. Wszystko co nie będzie pochodziło od orga musi być zaakceptowane przed scenariuszem.

Pozdrawiam

Edited by Wolf
Link to post
Share on other sites

Oświadczenie będzie na forum pojutrze , ale dotyczy: (...) fps (...). Nikt nie chce nikogo oszukać .

W żadnym miejscu nie było moim zamiarem posądzanie kogokolwiek o jakiekolwiek "oszustwo". Chodzi wyłącznie o to abyśmy wszyscy mieli jasność na jakich warunkach się bawimy. W szczególności jeśli (jw.) masz zamiar wprowadzać limity V wyl. (do czego np. ja i większość znajomych mamy stosunek raczej negatywny). W związku z tym czekam na opublikowanie tekstu.

 

Pozdrawiam

KZ

Edited by Kuba
Link to post
Share on other sites

Dla zainteresowanych przesyłam treść wg mnie najlepszego do tej pory oświadczenia. Jednocześnie nadmieniam ,że jego treść została opracowana przez zespół graczy zmierzających do ujednolicenia organizacji imprez ASG na terenie kraju.

 

 

 

ksywka/nick używana na forum .............. data: ......................

 

Ja, niżej podpisany (a) ........................... .. ..............................urodzony(a) w dniu....................., oświadczam, iż jest mi wiadomym, że spotkania ASG polegają na oddawaniu przez uczestników strzałów do siebie (symulacja walki) z replik broni o napędzie pneumatycznym kulkami plastikowymi o średnicy 6-8 mm i masie do 0,35 g. Jest mi również wiadomym, że używane przez uczestników repliki, są napędzane sprężonym powietrzem lub gazem i wyrzucają pocisk z prędkością początkową do 200 m/sek., na odległość do ok 100 m, także seriami. W użyciu są również cywilne ogólnodostępne środki pirotechniczne tzw. petardy.

Oświadczam dodatkowo, że mam świadomość, iż uczestnictwo w grach ASG jest obarczone ryzykiem zaistnienia nieszczęśliwych wypadków, tj. potłuczeń, otarć, złamań, a także, w skrajnym przypadku, utratą oka lub oczu, a wszystkie mogące zaistnieć wypadki, mogą doprowadzić do trwałego uszkodzenia zdrowia i ciała, w tym do utraty wzroku. Ryzyko utraty wzroku jest minimalizowane przy zastosowaniu ochrony oczu w postaci okularów lub gogli ochronnych, które posiadają atest i klasę wytrzymałości na udary i odpryski (co najmniej klasa odporności F). Organizatorzy spotkań poinformowali mnie o bezwzględnym obowiązku noszenia okularów lub gogli ochronnych podczas całego spotkania ASG. Oświadczam, że uczestniczę w spotkaniach ASG na własną odpowiedzialność, wyrażam zgodę na ponoszenie określonego powyżej ryzyka i że w razie nieumyślnej szkody jaką ewentualnie poniosę, nie będę wnosił(a) roszczeń odszkodowawczych, ani wnosił (a) o zastosowanie jakichkolwiek konsekwencji prawnych wobec nieumyślnego sprawcy wypadku bądź jakiegokolwiek innego uczestnika spotkań ASG i ich organizatorów.

 

Oświadczam jednocześnie, iż zostałem poinformowany przez organizatorów, że najlepszym dla mnie rozwiązaniem będzie wykupienie ubezpieczenia NW jak i OC

Termin ważności oświadczenia – bezterminowe

 

Podpisy

.................................................................

 

Telefon kontaktowy:

.....................

.....................

Numer dowodu osobistego:

...........................................................

W razie wypadku powiadomić:

....................................................................................

 

Organizator nie podlega obowiązkowi przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 Nr 101, poz. 926 ze zm.). Oświadczenia będą przechowywane przez okres prawnie określony.

 

Jeszcze jedna uwaga

Organizator będzie posiadał ubezpieczenie NNW na całą imprezę

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Witam

Prosze o nastepujący wpis do NATO trzech osób z GNP

Łukasz GNP

Bartek GNP

Konrad GNP

 

Mam pytanie dot. piro czy bedzie można zakupić na miejscu.

Do końca tygodnia określą się jeszczy inni potencjalni ok.5osób,

dokładne info potwierdzające te osoby w niedziele.

 

Dziękuje.

Link to post
Share on other sites

W procesie przygotowania scenariusza musieliśmy założyć jakiś wariant ( ilość graczy do sprzętu i wiele innych składników ) . W przypadku mniejszej ilości graczy nie ma problemu - z pewnością to ogarniemy. Natomiast chciałem nadmienić ,że z pewnością będzie ponad setka może nawet grubo - nie wszyscy się jeszcze wpisali. Myślę , że co niektórych troszeczkę blokuje pogoda, ale zobaczymy.

Link to post
Share on other sites

Z przykrością informuję, iż oświadczenie jest wadliwe:

1. Oświadczenie nie identyfikuje ani podmiotu, jakiemu zostaje złożone i który je przechowuje, ani organizatora którego zwalnia z odpowiedzialności, ani nawet miejsca i czasu gry na potrzeby której jest wymagane.

2. Okres na który wyrażona jest zgoda na ponoszenie ryzyka, jest "bezterminowy". W wypadku jednokrotnej gry, jest to chyba niejakie nieporozumienie. W jakim celu PT Organizatorom potrzebne są tego rodzaju dokumenty? Bo na pewno nie do organizacji ww. imprezy.

3. Przedmiotowy dokument nie zawiera trybu odwołania zgody, o której mowa w punkcie 2, ze skutkiem ex nunc.

4. Sytuacja opisana w punktach 2 i 3 prowadzi do możliwości "bezterminowego" przechowywania takich oświadczeń. Czyni to bezprzedmiotowym ustęp o okresie przechowywania dokumentu.

Choć i w nim popełniono uchybienie wobec elementarnych zasad (rzetelnego) konstruowania takich dokumentów, nie podając podstawy prawnej, umożliwiającej zrekonstruowanie tego okresu, przez składającego oświadczenie woli.

 

Reasumując - oświadczenie powyższe dalekie jest od minimum profesjonalizmu wymaganego w podobnych wypadkach. Swoim zakresem wykracza ono poza potrzeby tej gry, a w związku ze wskazanymi uchybieniami, może zostać skutecznie zakwestionowane.

Uprzedzając - jestem prawnikiem.

Link to post
Share on other sites

Oświadczenie w tej formie funkcjonuje od lat na imprezach ogólnopolskich w łódzkim (wykorzystane za zgodą) i nikomu nie przeszkadzają domniemane przez Ciebie Kuba "uchybienia" prawne. Standardowe oświadczenie. Zawsze można coś poprawić, zapewne inny ktoś związany z prawem by się czepił czegoś innego. Przesadzasz. To nie kolokwium z prawa, ani forum prawnicze, a forum i zabawa airsoftowa.

Link to post
Share on other sites

Drogi Regdornie - oświadczenie w tej formie może funkcjonować nawet tysiąc lat. I nadal nie będzie to miało żadnego znaczenia. Chyba, że na jego podstawie zapadł już jakiś prawomocny wyrok ekskulpujący sprawcę lub organizatora?

 

Zaś w tym temacie nie dyskutujemy o kiedyś i gdzieś, tylko o tu i teraz. Skoro wymagamy od siebie dopełniania jakichś formalności, to w interesie wszystkich potencjalnych uczestników (także Twoim) jest to, aby były one skuteczne. Inaczej będą one bezsensowne.

 

Wydaje się to na tyle proste i zrozumiałe, że nie widzę sensu tworzenia tu OT na ten temat.

Edited by Kuba
Link to post
Share on other sites

@Kuba (z resztą tyczy się też trochę Michal_g): chcesz pomóc, podaj poprawioną wersję do organizatora (o co wiem, że zostałeś już poproszony). To nie forum, ani szczególnie wątek na rozwiązywanie casusów i rozpływanie się w prawniczym OT.

Link to post
Share on other sites

Prawda leży jak zwykle po środku, ale z prawnego punktu widzenia koledzy mają racje. Podstawowym problemem jest jednak fakt samego uczestnictwa w takiej grze. Należy przyjąć, że osoby ktore w niej uczestniczą, tym faktem akceptuja warunki i zasady wyznaczone przez organizatora. Jest to więc ich osobista decyzja. Wiadomo,że nie każdy jest prawnikiem, ale nieznajomość prawa nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania. Problem odpowiedzialność samego organizatora to już osobny temat.

Nie widzę więc sensu dalszego drążenia odwiecznych dywergacji prawych powyższych tematów w tym wątku.

Link to post
Share on other sites

Dodajmy: Organizatora będącego przedsiębiorcą, organizującego imprezę w zakresie prowadzonej przez siebie działalności i pobierającego opłatę za udział w niej.

 

Stosowne uwagi przesłałem organizatorowi na PW.

Link to post
Share on other sites

Jak już wiecie prowadzę rozmowy z Kubą. Mogę powiedzieć jedno - może uda się pewne rzeczy sprecyzować .

Co do wpłat - oczywiście napisałem do kiedy, ale jeśli wpłacisz 10.12. to z pewnością w piątek nie będziemy mieli info. Zrób to wcześniej , lub wydrukuj wpłatę. Jeśli nie masz możliwości to oczywiście wpłacisz w niedzielę na miejscu. Oczywiście będzie można zagrać , ale nie zawsze po zaplanowanej stronie.

 

Jeszcze jedno

Jak wiecie na sceno będą dwa sklepy

1. Piro, amo o różnej wadze, i td

2. Wyposażenie taktyczne

 

Podaje link do mapy sceno.

Oczywiście dla każdej strony przygotuję po cztery mapy.

Dodatkowo przy dużej mapie będzie odprawa.

 

http://i1024.photobu...6/Kuba747/1.jpg

 

Aktualizacja listy. Myślę ,że nie poplątałem nazw. Na kilku forach mam zgłoszenia.

Co do ostatecznego podziału to zobaczymy jak nam wyjdzie w niedziele

 

 

Strona Rosyjska

1-30. ASG Kraków

31. Skariot

32. Fryzjer

33. Taternik

34. Siema

35. Eraw

36. Trawiasty

37. Mietek

38. Piero

39. Nasa

40.Kamyk

41. Tutek

42. Kristo

43. Krzysztof " Krzychu"

44. Szakalos

45. Foka

46. Nico

47. Dominik

48.Fokus

49. Paweł Młody

50. Maciek

51. Korek/ SZNOK

52. Major

53. Iwona

54. Damian

55. Szczery

 

 

Strona NATO

1-4. Pielus

5. SPECNASZ

6-15. ( BGB,ASG)

16. Nuru

17. Przemas

18-23. el polaco

24. Gekon_1

25. Łukasz GNP

26. Bartek GNP

27. Konrad GNP

28.Śnieżyn

29.Dixon

30.Budziak

31.Adam

32.Łysy

33-59. G.G.A. KRUK oraz Hunters Myślenice

60. Keller

61. Romin

62. Cichy

63.ctxpl

64. Badyl

65.Biały

66. Irek

67.K4MP3R

68-81. zgłoszenie telefoniczne

82. Raggan

83. Ahmed

84-85. Kuba +1

86. Grzejnik

87. Generał

88-89. Generał + 1

90.Otto

91. Gyver

92. Pietras

93.Wolwes

94.Massimuss

95-104. Marek

Link to post
Share on other sites

Proszę o update linka do strony, ponieważ hotlink nie działa.

Proponuję, żebyście dzisiaj zamieścili ostateczny podział (chyba, że takie jest założenie scenariusza, że stosunek sił jest 2:1) bo jutro rano będzie zamieszanie i okaże się, że część ludzi zostało przeniesionych o czym nie wiedzieli i będa walczyć po stronie NATO zamist Rosyjskiej i zrobi się wielkie burdello.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...