Marek_pno Posted December 11, 2010 Report Posted December 11, 2010 Mam auga z ca ,silnik stockowy, kable chyba też stockowe (był w tuningu,ale czy kable wymieniali to nie pamiętam,ale wiem ,że nie są w najelpszym stanie). Sprężyna m120 (odkształcona bardzo). Baterie ma li-po 900mah i 800mah 8,4V Pytanie potrzebny mi jakiś bezpiecznik? W serwisie powiedzieli, że jak coś ma się spalić to i tak się spali, a bezpiecznik nic nie pomoże,więc go wyjęli i w tej plastikowej "puszcze" zlutowali kable.. Trochę dziwne mi się to wydało.. Proszę o odpowiedź czy bezpiecznik coś daje czy nie. (tematu w szukaj nie znalazłem więc zakładam nowy) Quote
dobry_mudzyn_z_afryka Posted December 11, 2010 Report Posted December 11, 2010 A kto używa bezpieczników? ;) Dobrze, że go wywalili, tylko miejsce nie potrzebnie zajmuje :P Quote
xel20 Posted December 11, 2010 Report Posted December 11, 2010 pogrzeb na forum. Odpowiedzi na twoje pytania już padły. więc go wyjęli i w tej plastikowej "puszcze" zlutowali kable. co wskazuje na to iż kabli nie wymienili. Baterie ma li-po 900mah i 800mah 8,4V nie ma lipoli o takim napięciu znamionowym. Quote
dobry_mudzyn_z_afryka Posted December 11, 2010 Report Posted December 11, 2010 nie ma lipoli o takim napięciu znamionowym. Mi się wydaje, że kolega ma lipola 900mAh (7,4 lub 11,1V) i nimha 8,4V 800mAh Quote
seger Posted December 13, 2010 Report Posted December 13, 2010 W serwisie powiedzieli, że jak coś ma się spalić to i tak się spali, a bezpiecznik nic nie pomoże,więc go wyjęli i w tej plastikowej "puszcze" zlutowali kable.. Trochę dziwne mi się to wydało.. Wiec nie zrobili tego prawidłowo, powinni wywalić cały, stary kabel i dac nowy a nie lutowac, dawać opór. Bezpiecznik jest jak zły post: do usuniecia. :D Quote
Oozie Posted December 13, 2010 Report Posted December 13, 2010 Bezpiecznik jest jak zły post: do usuniecia. :D Wypowiem się na temat bezpieczników. Ostatnio zakupiłem sobie SCAR'a od CA i nie dzialał. Ni cholery. Niby silnik dawal oznaki życia, ale pozatym nic nie krecil. Okazało się ze to był jakiś kiepski bezpiecznik. Po jego usunięciu replika działa jak szalona :icon_biggrin: Quote
Marek_pno Posted December 14, 2010 Author Report Posted December 14, 2010 lipol 7,4 V (moja pomyłka) Hmm ok czyli bezpiecznik= zło czy przez zły stan kabli może mi się zniszczyć silnik,czy to nie ma znaczenia? Jak tak to ile kosztuje jakiś silnik w miarę dobry (aug ca) Quote
Kocur666 Posted December 14, 2010 Report Posted December 14, 2010 Kupuj silnik z magnesami neodymowymi. Jak nie planujesz wydawac naprawde duzo na tuning - to lepiej nie kupuj speedowego. Najtanszy sensowny to silnik PJ/Cyma - ten z niebieskim koncem. Malo pradu bierze a ciagnie do m165. Dziala tez na slabych pakietach w zime. Jezeli chcesz troche szybszy ale bardzo pradozerny - elementa torque sa szybkie i bardzo mocne. Jezeli chcesz cos markowego - to masz do wyboru mase silnikow od ICSa, GP czy inne. Nie kupuj czasem silnikow Guardera - sa badziewne. Ale tak naparwde w augu z uwagi na latwosc montazu styka chinczyk. Zwlaszcza do m120. Dodatkowo polecam mosfet - w augu miesci sie bardzo latwo. Koszt nie duzy a nie boich sie wiecej o styki, i rof wzrasta. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.