myszekmyszek Posted December 21, 2010 Report Share Posted December 21, 2010 Witam. Moglibyście mi polecić silnik który by naciągnął m170-m190? (o ile taki istnieje) póki co widziałem systemę m160. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 21, 2010 Report Share Posted December 21, 2010 Element max torque. Systema magnum (ale droga i trzeba samemu customowac zeby nie bylo zwarcia). ICSa 3000 powinien dac rade. GP m160 Pewnie SHSa silniki tez dadza rade. Jedna uwaga - tylko nie bierz guardera - szczotki scieraja mu sie po paru strzelankach. ps. M165 na zebatkach STU naciaga nawet najzwyklejszy silnik chinski na lozyskach neodymowych. Ogolnie - kazdy mocny neodymowy (nie hi speedowy) powinien dac rade. Oczywiscie mosfet oraz wydajny akumulator (lipol 11.1 preferowany) to podstawa. Quote Link to post Share on other sites
Pawelo Posted December 21, 2010 Report Share Posted December 21, 2010 Witam. Moglibyście mi polecić silnik który by naciągnął m170-m190? (o ile taki istnieje) póki co widziałem systemę m160. Pozdrawiam Tak mocne sprężyny nie są polecane dla nowych graczy. Quote Link to post Share on other sites
myszekmyszek Posted December 21, 2010 Author Report Share Posted December 21, 2010 Tak mocne sprężyny nie są polecane dla nowych graczy. A kto powiedział, że ja się mam zamiar z tej repliki strzelać z innymi? Quote Link to post Share on other sites
_Sick_ Posted December 23, 2010 Report Share Posted December 23, 2010 Hmmm, co do ICS Turbo to dałby radę z M170 na pewno, co do m190 to nie mam pojęcia. Systema magnum na 100% dałaby radę, co do reszty to napisał Kocur666 Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted December 23, 2010 Report Share Posted December 23, 2010 Element max torque. Systema magnum (ale droga i trzeba samemu customowac zeby nie bylo zwarcia). ICSa 3000 powinien dac rade. GP m160 Pewnie SHSa silniki tez dadza rade. Jedna uwaga - tylko nie bierz guardera - szczotki scieraja mu sie po paru strzelankach. ps. M165 na zebatkach STU naciaga nawet najzwyklejszy silnik chinski na lozyskach neodymowych. Ogolnie - kazdy mocny neodymowy (nie hi speedowy) powinien dac rade. Oczywiscie mosfet oraz wydajny akumulator (lipol 11.1 preferowany) to podstawa. Przepraszam za off . Mam m4 aps ale silnik jest słaby i na stokowych zębatkach nie daje rady m135 naciągnąć czy zmiana np na zębatkach shs 32;1 i na 9.6 batimex dało by rade ? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 23, 2010 Report Share Posted December 23, 2010 Kup sobie lipo ;) Batimexa batki sa kiepskie. Zeby jezeli spojrzec na obciazenie silnika przez zebatki. m120 to jest 10 kg okolo... przy przelozeniu 18:7 - daje to 534 g obciazenia silnika (fizycy nie kopac mnie proboje to jakos sensownie przekazac). przy zebatkach 32:1 to jest 10 000/32 =312 g Liczac ze m135 to jest 12 kg - wychodzi ze obciazenie 12 000 /32 = 375 g Teraz tak - zeby osiagnac na 32:1 obciazenie silnika jak przy stockowych zebach i m120 - czyli 534 g. Musialbys naciagac springa przy pomocy zebatek 32:1 z sila - 32*534=17 kg. A 17 kg to jest M170. Wychodzi wiec ze: 1. Jezeli silnik twoj naciagnie m120 na zebatkach stockowych to powinien naciagnac tez m170 na zebatkach 32:1 2. To sa teoretyczne dywagacje wiec nie odpowiadam jak sie nie uda ;) 3. Rof spadnie ci o 1,7, tak samo reakcja na spust wzrosnie razy 1.7 Source sil potrzebnych do naciagu: http://www.rsov.com/images/vns_9006_form.JPG Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted December 23, 2010 Report Share Posted December 23, 2010 Dziękuje za odp mam jeszcze jedno pytanie czy zamontowanie 32;1 wpłynie tez na ilość oddanych strzałów na stoku mam ok 1600-1700? na w pełni naładowanej baterji . Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted December 23, 2010 Report Share Posted December 23, 2010 przed wymianą silnika skorygował bym podkładki. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted December 23, 2010 Report Share Posted December 23, 2010 Wiesz ze do 32:1 potrzebujesz tlok polowkowy ? Ilosc strzalow pewnie ci spadnie. Prawie dwa razy dluzej musi pracowac silnik na strzal. Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted December 23, 2010 Report Share Posted December 23, 2010 Teraz wiem :D krakmani mówili ze normalny tłok bo się o to samo pytałem a jaki ma wpływ ten połówkowy tłok ? Quote Link to post Share on other sites
Bojeq Posted December 23, 2010 Report Share Posted December 23, 2010 Było już pierdyliard razy w tysiącu tematach, a tłok z połową zębów nawet nie ma bezpośredniego kontaktu z silnikiem więc przynajmniej zmień temat. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.