Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Element max torque.

Systema magnum (ale droga i trzeba samemu customowac zeby nie bylo zwarcia).

ICSa 3000 powinien dac rade.

GP m160

 

Pewnie SHSa silniki tez dadza rade.

 

Jedna uwaga - tylko nie bierz guardera - szczotki scieraja mu sie po paru strzelankach.

 

 

ps. M165 na zebatkach STU naciaga nawet najzwyklejszy silnik chinski na lozyskach neodymowych.

Ogolnie - kazdy mocny neodymowy (nie hi speedowy) powinien dac rade. Oczywiscie mosfet oraz wydajny akumulator (lipol 11.1 preferowany) to podstawa.

Link to post
Share on other sites

Element max torque.

Systema magnum (ale droga i trzeba samemu customowac zeby nie bylo zwarcia).

ICSa 3000 powinien dac rade.

GP m160

 

Pewnie SHSa silniki tez dadza rade.

 

Jedna uwaga - tylko nie bierz guardera - szczotki scieraja mu sie po paru strzelankach.

 

 

ps. M165 na zebatkach STU naciaga nawet najzwyklejszy silnik chinski na lozyskach neodymowych.

Ogolnie - kazdy mocny neodymowy (nie hi speedowy) powinien dac rade. Oczywiscie mosfet oraz wydajny akumulator (lipol 11.1 preferowany) to podstawa.

 

Przepraszam za off .

Mam m4 aps ale silnik jest słaby i na stokowych zębatkach nie daje rady m135 naciągnąć

czy zmiana np na zębatkach shs 32;1 i na 9.6 batimex dało by rade ?

Link to post
Share on other sites

Kup sobie lipo ;)

Batimexa batki sa kiepskie.

Zeby jezeli spojrzec na obciazenie silnika przez zebatki.

m120 to jest 10 kg okolo... przy przelozeniu 18:7 - daje to 534 g obciazenia silnika (fizycy nie kopac mnie proboje to jakos sensownie przekazac).

przy zebatkach 32:1 to jest 10 000/32 =312 g

Liczac ze m135 to jest 12 kg - wychodzi ze obciazenie 12 000 /32 = 375 g

 

Teraz tak - zeby osiagnac na 32:1 obciazenie silnika jak przy stockowych zebach i m120 - czyli 534 g. Musialbys naciagac springa przy pomocy zebatek 32:1 z sila - 32*534=17 kg. A 17 kg to jest M170.

Wychodzi wiec ze:

1. Jezeli silnik twoj naciagnie m120 na zebatkach stockowych to powinien naciagnac tez m170 na zebatkach 32:1

2. To sa teoretyczne dywagacje wiec nie odpowiadam jak sie nie uda ;)

3. Rof spadnie ci o 1,7, tak samo reakcja na spust wzrosnie razy 1.7

 

Source sil potrzebnych do naciagu:

http://www.rsov.com/images/vns_9006_form.JPG

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...