Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 ICS GB pękł.


Recommended Posts

Witam.

 

Jestem posiadaczem M4 ICS. Ostatnio przy minusowej temperaturze pękł mi GB. Teraz nie wiem co zrobić, czy zamawiać górną połowę gb czy zostawić tak jak jest (pęknięcie się nie rozszerza, pomimo wystrzelenia +/- 300bb's. I czy "wzmocniony" gearbox do ICSa jest rzeczywiście wzmocniony, czy tak samo jak stock? Chodzi mi o to: http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_89&products_id=1198

 

Pozdrawiam

 

Sylwek

Link to post
Share on other sites

Witam.

 

Jestem posiadaczem M4 ICS. Ostatnio przy minusowej temperaturze pękł mi GB. Teraz nie wiem co zrobić, czy zamawiać górną połowę gb czy zostawić tak jak jest (pęknięcie się nie rozszerza, pomimo wystrzelenia +/- 300bb's. I czy "wzmocniony" gearbox do ICSa jest rzeczywiście wzmocniony, czy tak samo jak stock? Chodzi mi o to: http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info.php?cPath=57_89&products_id=1198

 

Pozdrawiam

 

Sylwek

 

 

Dokupi działa to nie ma co w to ingerować.

Link to post
Share on other sites

To się nazywa "markowa replika". No chyba, że jakąs mocną sprężyne wstawiałeś to rozumiem.

 

To się nazywa używanie repliki przy minusowej pogodzie...

 

A ty swoja już ogarnąłeś ? Temat chyba doszedł do 10 stron bo fps uciekały bokiem ?

Link to post
Share on other sites

Jeśli powstała szczelina na tej frontowej ściance GB, to powiem ci że to nic nowego.

Ja tak wykończyłem dwa szkielety ics, każdy miał przebieg poniżej 500 bb, sprężyna M120. Byłem pewien że to zasługa alu tłoka ale teraz widzę , że one po prostu lubią tak pękać, w dodatku na śmiesznie słabych sprężynach.

Link to post
Share on other sites

mi pękło w mp5 tam, gdzie się cylinder zaczyna czyli cały przód. Głowica cylindra ma 2 wgłębienia na kołki, które je mocują i w twoim przypadku do tych kołków brakuje sporo, żeby ode też odpadły. jeśli ta część gb przy strzelaniu "nie rozejdzie się na boki" i niepourywa ci tych kołków to raczej problemu nie ma, ale ja ci mówię odrazu że v2 nie rozbierałem tylko v3 i on tak ma. Ja bym go zostawił tak jak jest albo dał jakąś grubą uszczelkę i oparł o hu jeśli masz tam taką możliwość

Link to post
Share on other sites

To się nazywa "markowa replika". No chyba, że jakąs mocną sprężyne wstawiałeś to rozumiem.

 

Popraw biustonosz bo Cie cycki swędzą. Teraz we wrześniu miałem wysyp popękanych GB, ludzie po sezonie oddawali. Teraz po zimie będę miał znów taki wysyp. Najmniej, jak co roku, w tym markowych replik. Każda replika polegnie na mrozie. Czy to będzie G&P/CA czy A&K.

Link to post
Share on other sites

Ostatnio nie znajduję bardziej adekwatnych ripost na dyrdymały, które wyczytuje tutaj. Dlatego odpowiedź jest na tyle adekwatna, aby adresat mógł ją zrozumieć. Nie wiń mnie, wiń siebie. Ja tylko chce pomóc dbając o wysoki poziom merytoryczny działów technicznych.

 

Aby totalnego OFF'a nie było. Normalny GB nie pasuje do ICS'a.

Edited by AnR
Link to post
Share on other sites

ICS ma kilka części niestandardowych, w tym szkielet (w końcu dwudzielny).

Najlepsze co możesz zrobić to kupić górną połówkę szkieletu na MO, choćby tę wzmocnioną. Na przyszłość, uważaj następny raz na replikę kiedy jest zimno, ciężki palec i duży rof w zimie to najgorsze połączenie jakie można sobie wyobrazić.

Edited by dr_wisla
Link to post
Share on other sites

Nie, no sorry za takie durne pytanie, po prostu nie byłem pewny... A jak myślicie, lepiej dokupić cały GB z body (np. G&P używane i szkielet A&K) czy może jednak tylko górną część GB? Nie wiem czy nie lepiej mieć normalnego GB. Doradźcie jeżeli możecie...

 

EDIT: Nie zauważyłem Twojej wypowiedzi Wisła.

Edited by sylwek3231
Link to post
Share on other sites

Co mnie interesuję Twój mundur? :F Z frontami chodzi o to, że nie dam sobie głowy uciąć, ale wydaje mi się, że ICS ma inny sposób montażu frontów od "normalnych AEG". Ale skoro komora się różni to byś musiał kupić normalną komorę, bo tam na pewno dysza jest inna. Generalnie, zbyt kombinujesz i może to się okazać Twoim "końcem".

Link to post
Share on other sites

I jeszcze jedno, czy wymiana tego szkieletu wyeliminuje problem z tłokiem? Czy raczej nic nie da i trzeba będzie dalej podkładki wstawiać? Teraz to nawet mi nie chce silnik tej sprężyny naciągnąć, nawet na pełnej baterii. Na prowadnicy mam łożyska, na tłoku też miałem, ale zdjąłem.

Link to post
Share on other sites
Jeżeli to Cię nie interesuje to po co piszesz? Chciałem uzyskać odpowiedź która by mi pomogła' date=' a nie to, że kogoś to nie interesuje... [/quote']

Nie interesuje go Twój mundur. Natomiast stara się Ci pomóc z repliką. Ochłoń pierw dzieciaku i czytaj dokładnie.

 

Co do wymiany górnego GB. Jeśli kupisz gotową górną połówkę i nie będziesz nic grzebać to nie będzie problemu.

 

Nie wiem coś Ty zrobił z tym tą górą że silnik Ci tego nie ciągnie... Najlepiej daj to do zrobienia osobie która zna sie na ICSie.

Ja na tłoku wzmacnianym G&P i głowicy pomowej prometheusa nie musiałem ładować żadnych podkładek - wszystko działa jak najbardziej powinno.

Edited by Hannon
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...