Sebo_NS Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 (edited) Witam, chciałem przygotować moją starą replikę HK416JG na sprzedaż i pojawił się problem. Podpiąłem naładowaną batkę lipo 7.4 (działa ,bo sprawdzałem na innej replice) ,a tu nic. Znaczy dźwięk jest "cyk cyk" coś w tym guście ,ale nie strzela. Silnik kręci po wyjęciu ,ale jak się włoży to Gb nie rusza. Jak w ogóle odpiąć GB od reszty? Co jest przyczyną? Pozdrawiam. ps. Wydaje mi się ,że tłok jest cofnięty. Edited January 27, 2011 by Sebo_NS Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Rozbierz GB i zobacz czy czasem jakiś ułamany ząbek czy inny syf nie blokuje zębatek. Quote Link to post Share on other sites
parkie Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Bezpiecznik ? Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted January 27, 2011 Author Report Share Posted January 27, 2011 (edited) Co bezpiecznik? Działa ,bo mam na razie jeden i przepiąłem ,aby zobaczyć czy działa replika. Jak wyjąć Gb? Edited January 27, 2011 by Sebo_NS Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 (edited) Jak wyjąć Gb? W takim razie nie rozkręcaj GB. Odkręć dwa piny, jeden jest blisko gniazda magazynka, drugi obok selektora ognia. Pierw odkręca się taką śrubkę (za pomocą imbusa) a potem wybija te dwa piny. Następnie, wybijasz taki mały pin, który jest nad spustem. Musisz wybić też pin od takiego cyngla co lata na boku. Musisz pozbyć się także zatrzasku magazynka. Kolba - na dole prowadnicy masz taką małą śrubkę, odkręć ją i zdejmij tą zaślepkę. W kolbie znajduje się śruba, dość długa, wykręć ją i zdejmij prowadnicę. Chwyt pistoletowy - wyjmij silnik masz w środku 2-4 śrubek, należy je wykręcić. Już możesz wyciągać GB :) Myślę, że pomogłem :) Edited January 27, 2011 by Tomek_GGRS Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted January 27, 2011 Author Report Share Posted January 27, 2011 W takim razie nie rozkręcaj GB. Gearbox rozbierałem ,ale dwudzielny w ICS-ie. Z takim nie miałem styczności. Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 A na youtubie szukałeś pomocy? Nie wierzę żeby nikt nie nakręcił filmiku typu "jak rozebrać GB v2". Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Gearbox rozbierałem ,ale dwudzielny w ICS-ie. Z takim nie miałem styczności. OK, Spytałeś się jak GB wyjąc, to pomyślałem, że tym bardziej nie masz pojęcia o rozebraniu GB :P - hehe, ale kto pyta nie błądzi :) Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted January 27, 2011 Author Report Share Posted January 27, 2011 Spoko :icon_biggrin: , wyjąłem go ,a teraz zaczyna się zabawa z rozbieraniem. Wielkie dzięki za pomoc, opis się przydał. Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted January 27, 2011 Author Report Share Posted January 27, 2011 Witam, rozebrałem Gb i wszystko wygląda ok. Ręcznie da się przekręcić zębatki ,aby sprężyna przeskoczyła. Czuję coś ,że winny jest silnik. Niby kręci ,ale oddam jutro go tacie aby sprawdził go dokładnie. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 I co Ci tata powie? To trzeba po prostu oddać na jakiś serwis, do kogoś kto się zna a nie samemu knuć wojnę, a potem podpisywać kapitulacje w wagonie. Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Pożycz silnik od kumpla. Zmontuj wszystko jeszcze raz i zobacz czy strzeli. Ja tak miałem w M15A4 Rifle od CA, strzelal, nagle silnik sie nie ruszal. Rozkrecilem GB, wszystko bylo ok, skrecilem i juz dziala ;) Quote Link to post Share on other sites
tomekgos111 Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 (edited) JAk juz masz rozebrany gb to przeczysc styk i te blaszki 2 ;)one tez mogą miec na to wpływ.. Edited January 27, 2011 by tomekgos111 Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted January 28, 2011 Author Report Share Posted January 28, 2011 (edited) Witam, silnik ma baaaaaaaaaaaaardzo silne magnesy i stwierdziłem ,że batka ma za małe napięcie jak na ten silnik. Sprawdzałem innym silnikiem (ICS Infinity) i było tak samo. Podpiąłem do mocnego akumlatora i było git. Muszę kupić Li Po 11.1V ,bo powinno być dobrze. Nic innego nie może być tego przyczyną ,bo sprawdzałem każde zęby po dwa razy, sytki wyczyściłem, wszystko odtłuściłem i nasmarowałem jeszcze raz ,a nie przyniosło skutków. Pozdro ps. magnesy są tak mocne ,że przez chwyt pistoletowy potrafi śruby przyciągać. Edited January 28, 2011 by Sebo_NS Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted January 28, 2011 Report Share Posted January 28, 2011 ps. magnesy są tak mocne ,że przez chwyt pistoletowy potrafi śruby przyciągać. Czyli masz silnik z magnesami neodymowymi ;) Quote Link to post Share on other sites
Sebo_NS Posted January 28, 2011 Author Report Share Posted January 28, 2011 Sam się zdziwiłem, cholera tak ciężko chodzi ,że ja pier.... :D Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 Czy przypadkiem LiPo 7,4V nie powinno dać rady uciągnąć silnika neodymowego? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.