Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam

Kupiłem niedawno wzmocniony szkielet i chcę go zamontować.

Już bym to zrobił tylko pomyslałem, że mógłbym od razu całego przesmarować, styki przeczyścić itp.

Chciałem Was zapytać co? gdzie? i jak? ;]

 

Sprawa ma się następująco posiadam silikon w sprayu, smar grafitowy, dobre chęci i troche rozumu.

Jak byście mogli wytłumaczyć jak dużo smaru zużyć na zębatki i łozyska?

Czym lepiej nasmarować tłok i prowadnice, silikonem czy smarem grafitowym?

I co jeszcze mógłbym w gearboxie "oświerzyć"?

Jak nasmarować komore HU(spotkałem się z wieeeeloma sposobami)?

 

Wiem, że było pełno tematów o tym, przeczytałem wszystkie i powstał mi tylko mętlik w głowie.

Proszę Was o pomoc :)

Link to post
Share on other sites

Wielkie dzięki, na prawdę mi pomogłeś :)

Wcześniej nie znałem tej strony...

 

Ale mam jeszcze jedną prośbę, jak Wy smarujecie komore HU?

Rozumiem, że silikonem, ale jakim sposobem?;)

Znam kilka:

-Wsypanie kulek do magazynka "popsikanie" silikonem do środka i wystrzelenie

-"zalanie"pierwszej kulki silikonem

-"napsikanie" silikonu prosto do komory HU(od wlotu kulek)

-przetarcie lufy szmatką nawilżoną silikonem

-wyciągnięcie lufy z komorą "napsikanie do środka" silikonu i ustawienie na kilka minut lufą w dół

-przetarcie na sucho

 

Przez te wszystkie tematy na forum jestem jeszcze bardziej zdezorientowany :D

Link to post
Share on other sites

AnR ale i tak ktoś będzie twierdził, że jego mikrokryształki są super i nie rysują żadnych powierzchni itp. Swoją drogą pewnie się nie znam ale u mnie w obu replikach wszystko ślizga się na ŁT-43 i jeszcze nic się nie dzieje.

Do autora, jeżeli zmieniasz obudowę GB to pomyśl jeszcze o nowym podkładkowaniu bo możesz sobie przypadkowo przysporzyć trochę kłopotów.

I co do lufy. Ja komory nigdy nie smarowałem jakoś specjalnie (tyle tylko co przetarłem palcem z "balistol'em" nie podkręcającą część gumki by łatwiej wchodziła do komory) a lufę czyść zwykłą szmateczką lub nawet chusteczką.

Edited by Bojeq
Link to post
Share on other sites

Jeżeli wkładasz zwykły szkielet v2 to po złożeniu usłyszysz niemiłe tarcie (w gb ofc). Trzeba go spiłować od góry na całej długości.

Oczywiście ktoś zaraz powie że nie mam racji, bo niedawno pytałem się na forum, jak wypodkładkować dobrze zębatki, ale co mi tam...;)

 

A ze swojej strony również mam pytanie o smar,

Do łożysk, błękitny taki nadaje się(smaruje nim co wejdzie, od zębatek po zespół cylindra)? Jest to smar używany przez samochodziarzy, bo na taki aesgowy to mnie nie stać ;)

 

I okno wyrzutnika łusek też nie będzie się otwierało, o ile w ogóle dasz radę to upchnąć po włożeniu gb, lub na odwrót :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...