Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy. Można powiedzieć że jestem zielony, dlatego kilka pytanek:

1. tata kupił mi kałacha CG elektryk. jak myślicie dobra broń na początek ????

jego moc:

410 fps 1.55 J na kulkach 0.20 , 490 fps na kulkach 0.12

bateria:

oryginalna 1100 mAh troche niepokoji mnie ta pojemność przy takiej mocy

mag:

hi-cap 600 BB będą kulki latały ??? czytałem na innym forum, że hi-cap ma do tego że kulki latają

dostane go jutro ( tata kupował przez allegro ) , dlatego prosze o jakieś informacje.

Link to post
Share on other sites

Oh my god!!!

:bialaflaga:

 

Ile masz lat? Ja zaczynałem z asg w wieku 15lat.

410fps dla dzieciaka? To jest nie odpowiedzialność, niestety. Wiesz że to nie jest zabawka z giełdy? Możesz zrobić komuś krzywdę ,zdajesz sobie sprawę?

 

0.12 kulki, pewnie sprzedawca dlatego testował replike na takich kulkach aby ci zieloni się napalili, jak będziesz strzelał nimi to będą latać byle gdzie, bo są za lekkie.

 

Nie pojmuje...ile ty masz lat? :bialaflaga:

Link to post
Share on other sites

Skoro na 0,12g ma 490fps, to na 0,20g ma jakieś 420-430fps, Ty musisz używać 0,25g. Te 490fps to pic na wodę, każdy początkujący ersoftowiec (zielony) który cokolwiek poczytał o tym, powinien wiedzieć, że im mniejsza waga kulki tym większa prędkość wylotowa kulki :)

Co do samej broni - powinieneś być zadowolony, choć jak zauważył Ghost, to te 410 to dość sporo dla początkującego.

Magazynek on nie ma nic do latania kulek. Także nie wiem ja jakim mądrym forum to wyczytałeś (podrzuć jakiś link, bo aż sam jestem ciekawy :D)

 

@Ghost10 - czasem i są osoby bardziej nieodpowiedzialne nawet powyżej 25lat od tych co mają po te 14,15. Dla przykładu ja zacząłem czy miałem 16 :)

 

Pozdro :D

Edited by Tomek_GGRS
Link to post
Share on other sites