Kasposki Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Witam Jestem początkującym ASG-owiczem. I mam pytanie do tejże społeczności. Chce kupic sobie snajperkę (proszę tylko nie mówić że za 1500-2500zł) chodzi o to ze chce sobie strzelać w ogródku na odległość max 35m.Nie mam zamiaru latać po lasach. Chce mieć tylko jagby to powiedzieć ... Karabin z lunetą dla siebie,który będzie trafiał w puszkę po coca coli z 30-35 m. Aha nie wchodzi u mnie w rachubę tuningowanie no chyba że w ostateczności. Proszę o przykłady. Zaczynajmy. Link to post Share on other sites
SnajperSWD Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Witam jeśli chcesz miec broń tylko do strzelania do celu kup wiatrówkę to najtańszy sposób, a jeśli broń ASG to jakimi funduszami operujesz?? Link to post Share on other sites
Kasposki Posted March 19, 2011 Author Report Share Posted March 19, 2011 (edited) Witam jeśli chcesz miec broń tylko do strzelania do celu kup wiatrówkę to najtańszy sposób, a jeśli broń ASG to jakimi funduszami operujesz?? do 550zł Jak mówiłem jestem początkujący i nie mam dużego budżetu. Edited March 19, 2011 by Kasposki Link to post Share on other sites
Smutas Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Jeśli chodzi o rekreacyjne strzelanie do celu również polecałbym wiatrówkę. Link to post Share on other sites
Kasposki Posted March 19, 2011 Author Report Share Posted March 19, 2011 (edited) Tylko że na wiatrówki nie jestem zwyczajnie nastawiony. Proszę o jakieś przykłady ASG z wyżej podanymi kryteriami. Edited March 19, 2011 by Kasposki Link to post Share on other sites
Guest Aztek_PL Posted March 19, 2011 Report Share Posted March 19, 2011 Do strzelania do puszek naprawdę lepsza jest wiatrówka. No ale jeśli już koniecznie chcesz ASG to może SVD od A&K? Nowe chodzą po 350-400zł. Link to post Share on other sites