Sten Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Witam , mam taki problem z wspomnianym GB v.2 . Przed strzelanką przestrzelałem replikę w domu i nagle coś się zrypało i od tamtej pory GB pracuje tak zryty GB ;/ , rozbierałem go co najmniej 10 razy , niby wszystko ok , wszystko na miejscu , i w dobrym stanie . Przy 7 rozbieraniu GB zauważyłem że tłok ma zjechane zębatki , więc go wymieniłem ale nadal nic ... Osobiście nie mam już pomysłu co tam się mogło popsuć , niby wszystko jest ok , ale tylko niby ;/ Z góry wielkie dzięki za pomoc ;) Pzdr Sten Quote Link to post Share on other sites
ziolo129 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Nie mam głosu więc nie słyszę ale spróbuję pomóc. Dokręć bardziej silnik i naładuj batkę.Jeśli skrzeczy tak jak piszesz to wystarczy dokręcić silnik do gb Quote Link to post Share on other sites
Sten Posted March 22, 2011 Author Report Share Posted March 22, 2011 Sprawdzałem na 3 batkach - 2x 9.6V i na jednej 12V na każdej to samo , silnik dokręcałem i luzowałem - nic , zero rezultatów ;/ osobiście obstawiałem anti-reversal ale po jego wymontowaniu sytuacja wiele się nie poprawiła , a teraz już nie mam pomysłu co może być winne ... Quote Link to post Share on other sites
Tomek_GGRS Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 (edited) Nie dokręcaj żadnego silniku, bo wtedy możesz coś więcej zrypać. Ja miałem w swojej eMce to samo. Powodem były źle wypodkładkowane zębatki. rozbierz GB jeszcze raz. Zobacz czy masz wszędzie podkładki. Złóż GB i zobacz czy wszystko działa. Zobacz także czy wszystko jest dobrze z zębatkami, czy pomiędzy ząbki nie wpadł jakiś opiłek metalu, albo inny śmieć. Edited March 22, 2011 by Tomek_GGRS Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Ja obstawiam luźne łożysko zębatki silnikowej. Po prostu odskakuje do góry i nie zazębia się z silnikiem. Zrób tak. Załóż GB do chwytu silnikowego. Wmontuj silnik. Dopchnij łożysko na lewej połówce i zobacz czy wtedy się zazębi. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 ja ostatnio rozbierając M16 kolegi napotkałem podobny problem przy wymianie okablowania. Powodem był zły kąt zaklinowania silnika (silnik krzywo się układał. wymieniłem kable te, które szły do silnika na "pro asg" bo takowe miałem i jest git. Quote Link to post Share on other sites
rakieciarz Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Ostatnio miałem iście podobny problem(z tym że w v3) podobny dźwięk i podobna sytuacja, a w czym tkwił kruczek ? A w tym, że w jednej z zębatek,tej od tłoka, zerwał się jeden ząbek(dosłownie cały został wyrwany!) a dwa obok niego starte i właśnie w tym miejscu zębatka tarła jedna o drugą i stąd ten dźwięk. Radzę sprawdzić każdą zębatkę dokładnie. Pozdrawiam, mam nadzieję że pomogłem Rakieciarz Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.