Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

P90 chińskie (AGM / ECHO1 / GFC / jakkolwiek to sprzedawca nazwie) jest bardzo, bardzo udane. Nówkę można spokojnie brać.

 

Oczywiście ładowarka do wymiany. Warto jak najszybciej odwiedzić z tym zaprzyjaźnionego serwisanta, bo gearbox Chińczycy zawalają toną smaru i trzeba to oczyścić (inaczej smar włazi w dyszę, syfi HU i ogólnie kaszana jest). Hi-capy są kijowe (z nieznanego powodu kulki dostają jobla). Poza tym - świetna replika.

Link to post
Share on other sites

Z rzeczy negatywnych jakie wypatrzyłem w swojej p90:

- po pewnym czasie pada tryb single, a to z powodu popalonych styków. Można poczyścić, ale problem powróci.

- pękające body przy zatrzasku stopki, ale jeśli kable od silnika będą za bardzo wypychać plastykową ściankę dociskającą ten silnik i ta ścianka będzie wchodzić na 'wcisk'.

- sensowne hi-capy to tylko od TM. Chińskie magi na pełnym nakręceniu pozwalają na wystrzelenie ok 1/3 magazynka. Wada -> cena, trzeba liczyć koło 120-150 za magazynek (choć czasem można dorwać taniej).

 

A co do reszy... to jest tak jak Errhile pisze.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...