bijacz Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Jaka jest różnica w silnikach 'Magnum' oraz 'A to Z' od systemy (oprócz ceny oczywiscie)? Sklepy skąpią w informacje, głównie propaganda a i sama systema nie podaje wiele. Który z nich mocniejszy, jakie maja wady/zalety? Znajde coś podobnej mocy innych firm w wersjach long? Jeżeli taki temat był, przepraszam, ale się nie dokopałem. Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Element Ultra Torqe - odpowiednik Magnum Systemy tylko bez wad powyższej, w niższej cenie. Do czego to chcesz zapodać? Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 A jakie wady ma Magnum? Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 (edited) Brak izolacji, czy w sumie ma wykonaną kijową farbką która się jara przy wyższych obciążeniach i jest słabo odporny na wysokie napięcia baterii. Element tego nie ma, pracuje nawet na 18V. Podłącz magnum pod tyle ;-). EDYTA: Tak będąc całkiem złośliwym, jakiś sport narodowy udowadnianie, że chinole nie mogą zrobić czegoś lepiej niż "markowe" u Was w grupie jest? Na tym silniku i paru innych rzeczach niestety polegliście. Edited March 25, 2011 by Tuksiak Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Eee, wydaje Ci się! :icon_razz2: Moje Magnumy działają doskonale od lat przy LiPo 11,1V - nie wiem dlaczego miałbym podłączać wyższe napięcie. Przecież one nie potrzebują wysokiego. Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Widocznie nie tylko chinolom zdarza się zrobić wyjątkowo niewadliwy i odporny egzemplarz :-P. Patrz nawet Systemie taka sztuka się udała i należy się cieszyć, że posiada się (pewnie odrobinkę poprawiony z izolacją) taki wyjątek. Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 :icon_biggrin: No tak, ale spójrz na to inaczej; Wyobraź sobie, że jestem jak Twoje, krzywe odbicie w lustrze - lubię japońskie, nie chińskie. :dry: Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Życie. Nikt nie jest doskonały. Mogę nawet postarać się to zrozumieć. ;-). A teraz aby zakończyć offtopa, pozwólmy wypowiedzieć się innym, może coś wniosą to tematu, a jak nie, to sam Założyciel sobie wybierze czy ma kupić "japońską" sztukę z możliwymi wadami, czy bardzo dobry, 3 razy tańszy chinolski wyrób. Quote Link to post Share on other sites
bijacz Posted March 25, 2011 Author Report Share Posted March 25, 2011 @Tuksiak Pytasz ogólnie o replike czy o modyfikacje gearboxa? VFC SCAR-H. Co do gearboxa, sadze sie na mechbox systemy, 'ten wzmacniany', ogolnie pod M130. Znam już odpowiednika Magnuma, a czy ktos może mi wskazac roznice miedzy Magnumem a AtoZ ? Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 O ogólnie mi chodziło co to będzie naciągać. Osiągi na różnych konfigach znajdziesz w temacie o silnikach elementa, jakoś pod koniec strony. A o systemę zawsze możesz zapytać chłopaków od tuningu/napraw na forum, albo w asg szopie - oni się lubują w takich. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Szkieletu systemy nie bierz... Silniki Systemy są dobre ale już widziałem z przepalonymi, rozwiniętymi uzwojeniami te silniki. Tuks teraz systema chyba daje izolację bo kumpel miał już takową. Dla mnie są równie dobre i tańsze odpowiedniki. Mam Magnuma ale teraz nie będę płacił takiej ceny, jak kupowałem to nie było jeszcze Elementów ;) Quote Link to post Share on other sites
bijacz Posted March 25, 2011 Author Report Share Posted March 25, 2011 Szkieletu systemy nie bierz... Silniki Systemy są dobre ale już widziałem z przepalonymi, rozwiniętymi uzwojeniami te silniki. Tuks teraz systema chyba daje izolację bo kumpel miał już takową. Dla mnie są równie dobre i tańsze odpowiedniki. Mam Magnuma ale teraz nie będę płacił takiej ceny, jak kupowałem to nie było jeszcze Elementów ;) A co jest nie tak z tym mechboxem systemy? Nie wart swej ceny? Jest o tyle dla mnie istotne, że będę go musiał troche przerobić przed wsadzeniem do SCARa, wiec wolal bym uniknac wywalania kasy w bloto. Jaka różnica między Elementem Ultra Torque a Max Speed? Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Taka, że pierwszy do silówych Upów a drugi pod wysokiego ROFa. W scarze VFC gearbox jest "zmodyfikowany". Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
bijacz Posted March 25, 2011 Author Report Share Posted March 25, 2011 W scarze VFC gearbox jest "zmodyfikowany". Pozdrawiam, Lambert Z czego mi wiadomo, GB od VFC różni się niestandardową dyszą, którą można zamienić na dysze od GR25 G&G, a reszta jest standardowym V2 (chyba ze sie myle, bo rzec mozna iz to dla mnie dosc swiezy temat). Widzialem pare przeróbek gdzie ludzie pakuja lekko modyfikowany mechbox od systemy do scara VFC. Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted March 25, 2011 Report Share Posted March 25, 2011 Selektor rodzaju ognia np. Ogólnie, łatwiej i taniej zostawić stockową skorupe V2 wymieniając co tam chcesz w środku. Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.