Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Mocne silniki Systemy


Recommended Posts

Jaka jest różnica w silnikach 'Magnum' oraz 'A to Z' od systemy (oprócz ceny oczywiscie)? Sklepy skąpią w informacje, głównie propaganda a i sama systema nie podaje wiele. Który z nich mocniejszy, jakie maja wady/zalety? Znajde coś podobnej mocy innych firm w wersjach long?

 

Jeżeli taki temat był, przepraszam, ale się nie dokopałem.

Link to post
Share on other sites

Brak izolacji, czy w sumie ma wykonaną kijową farbką która się jara przy wyższych obciążeniach i jest słabo odporny na wysokie napięcia baterii. Element tego nie ma, pracuje nawet na 18V. Podłącz magnum pod tyle ;-).

 

EDYTA: Tak będąc całkiem złośliwym, jakiś sport narodowy udowadnianie, że chinole nie mogą zrobić czegoś lepiej niż "markowe" u Was w grupie jest? Na tym silniku i paru innych rzeczach niestety polegliście.

Edited by Tuksiak
Link to post
Share on other sites

Życie. Nikt nie jest doskonały. Mogę nawet postarać się to zrozumieć. ;-).

 

A teraz aby zakończyć offtopa, pozwólmy wypowiedzieć się innym, może coś wniosą to tematu, a jak nie, to sam Założyciel sobie wybierze czy ma kupić "japońską" sztukę z możliwymi wadami, czy bardzo dobry, 3 razy tańszy chinolski wyrób.

Link to post
Share on other sites

@Tuksiak

 

Pytasz ogólnie o replike czy o modyfikacje gearboxa?

 

VFC SCAR-H. Co do gearboxa, sadze sie na mechbox systemy, 'ten wzmacniany', ogolnie pod M130.

 

 

Znam już odpowiednika Magnuma, a czy ktos może mi wskazac roznice miedzy Magnumem a AtoZ ?

Link to post
Share on other sites

O ogólnie mi chodziło co to będzie naciągać.

Osiągi na różnych konfigach znajdziesz w temacie o silnikach elementa, jakoś pod koniec strony.

A o systemę zawsze możesz zapytać chłopaków od tuningu/napraw na forum, albo w asg szopie - oni się lubują w takich.

Link to post
Share on other sites

Szkieletu systemy nie bierz... Silniki Systemy są dobre ale już widziałem z przepalonymi, rozwiniętymi uzwojeniami te silniki. Tuks teraz systema chyba daje izolację bo kumpel miał już takową. Dla mnie są równie dobre i tańsze odpowiedniki. Mam Magnuma ale teraz nie będę płacił takiej ceny, jak kupowałem to nie było jeszcze Elementów ;)

Link to post
Share on other sites

Szkieletu systemy nie bierz... Silniki Systemy są dobre ale już widziałem z przepalonymi, rozwiniętymi uzwojeniami te silniki. Tuks teraz systema chyba daje izolację bo kumpel miał już takową. Dla mnie są równie dobre i tańsze odpowiedniki. Mam Magnuma ale teraz nie będę płacił takiej ceny, jak kupowałem to nie było jeszcze Elementów ;)

 

A co jest nie tak z tym mechboxem systemy? Nie wart swej ceny? Jest o tyle dla mnie istotne, że będę go musiał troche przerobić przed wsadzeniem do SCARa, wiec wolal bym uniknac wywalania kasy w bloto.

 

Jaka różnica między Elementem Ultra Torque a Max Speed?

Link to post
Share on other sites

W scarze VFC gearbox jest "zmodyfikowany".

 

Pozdrawiam,

Lambert

 

Z czego mi wiadomo, GB od VFC różni się niestandardową dyszą, którą można zamienić na dysze od GR25 G&G, a reszta jest standardowym V2 (chyba ze sie myle, bo rzec mozna iz to dla mnie dosc swiezy temat). Widzialem pare przeróbek gdzie ludzie pakuja lekko modyfikowany mechbox od systemy do scara VFC.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...