Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam. Mam replikę G36C firmy KWA. Po prawie dwóch latach użytkowania moc poważnie spadła. Zastanawiam się ile kosztować będzie ulepszenie repliki i podkręcenie do około 430-450 fps-ów.

Czy lepiej będzie kupić poszczególne części osobno(jakie) i samemu zamontowac lub z czyjomś pomocom czy oddać do specshopu na przykład i wykupić u nich jakiś tuing.

Z góry dziękuję Wam za pomoc i mam nadzieje, że mi się ona przyda.

Pozdrawiam Pszczoła.

Link to post
Share on other sites

Inaczej się podchodzi do tuningu repliki - najpierw liczysz ile masz/ile chcesz w nią włożyć ,a potem zastanawiasz się co w tej kwocie wymienić.

Żeby tylko osiągnąć tą prędkość, wystarczy sama zmiana sprężyny za 60zł...ale IMO to najgorsze co mógłbyś zrobić...

Co do serwisu: jak umiesz sam to wymieniasz sam, jak problem sprawia Ci wkręcenie śrubki to tuningujesz z "czyjomś pomocom"

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Wybaczcie błędy :). Jeżeli chodzi o odsprzedanie to pomyślę jeszcze nad ceną i dam znać jak już się zastanowię.

Wracając do tuingu, jak kupie mocniejszą sprężynę to będę musiał automatycznie wzmocnić gearbox u dokupić nowy silniczek, prawda? Jeżeli tak to co trzeba dokupić, żeby replika miała tą ilość fps-ów ale się przy tym nie rozleciała?

Link to post
Share on other sites

Zawsze tuning mocowy powoduje szybsze zużywanie się części, co powymieniasz na mocniejsze to już zależy od zasobności portfela.

Mimo to potarzam Ci jeszcze raz. Rozsądnie jest NIE zaczynać tuningu od wymiany sprężyny, no chyba ,że wymieniasz wszystko :)

Czemu ? Powiedz mi co Ci z tego ,że kulka będzie leciała dalej, jak nie będziesz mógł trafić nikogo? A jeśli używasz repliki do CQB co Ci przyjdzie z tego ,że będziesz komuś większy ból zadawał ?

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Mi nie zależy na wymianie samej sprężyny tylko na podciągnięciu osiągów.

Jeżeli pytasz dlaczego chcę tuingowac to jest to związane z tym, że po prawie dwóch latach użytkowania prędkość wylotowa poważnie spadła. Kulka zanim osiągnie cal na odległości 20-30 metrów będzie leciała jakieś 2 do 3 sekund, jeżeli w ogóle osiągnie cel. Zasięg tej repliki jest aktualnie mniejszy niż zasięg glocka 17, gazówki którą ostatnio zakupiłem. Tak więc osiągami nie jestem zadowolony. Podoba mi się teraz tylko wykonanie i to jaka jest cicha.

Link to post
Share on other sites

Witaj.

 

Powinieneś odpowiedzieć sobie na 4 podstawowe pytania:

1. Jakie osiągi (moc, zasięg) miała na początku?

2. Jakie ma teraz? - i bez tekstów typu "koło 300 albo i mniej", dokładnie.

3. Czy osiągi początkowe (pkt.1) Cię satysfakcjonowały? A jeśli nie, to dlaczego?

4. Jakie chcesz żeby miała? I dlaczego?

 

Potem będziemy mogli zacząć rozmowę o tuningu. Bo póki co, to przychodzisz z "chorą" giwerą i od razu chcesz z niej atletę zrobić.

Link to post
Share on other sites

1- Miała około 350 fps-ów, zasięgu nie jestem w stanie precyzyjnie określić ale było to mniej więcej na długość rampy na ZNTK, może troche więcej.

2- mocy nie podam bo dokładnej nie znam a zasięg spadł do około 25-30 metrów.

3- osiągi mnie satysfakcjonowały ale teraz chciałbym by zasięg w prędkość wylotowa kulki były większe.

4- chcę by miała koło 430-450 fps-ów, gdyż zasięg jest zbyt mały jak i prędkość początkowa jest zbyt niska.

Edited by Pczola
Link to post
Share on other sites

Sama zmiana sprężyny da Ci może +5 metrów. Problem najprawdopodobniej tkwi w zużytym już mechanizmie, który wymaga regeneracji i doszczelnienia oraz zapewne czyszczenia połączonego z wymianą smarów.

Jeśli nic się w środku nie popsuło, to wymiany będzie wymagać najpewniej gumka hop-up i/lub oring na głowicy tłoka. Czyszczenie lufy też pewnie nie zawadzi.

 

W kwestii dokładnego tuningu powinien się wypowiedzieć ktoś, kto przetestował już wytrzymałość zębatek tej firmy.

Standardowo na 450 fps polecę SP120 i Bore Up guarder. Lufa precyzyjna typu KM Head lub prometheus, nawet dłuższa, ukryta w tłumiku, może być dobrym rozwiązaniem.

 

Są to jednak luźne podpowiedzi i sugeruję skorzystanie z usług fachowca w tym zakresie, który obejrzy, sprawdzi, przestrzela replikę i będzie w stanie zrobić tuning poprawnie. Może się zdarzyć, że pneumatyki nie będzie trzeba wymieniać, bo dysza będzie wystarczająco szczelna i w połączeniu z SP120, nową gumką oraz "preclufą" osiągniesz oczekiwane 430 fps.

 

Pozdrawiam

Mortis

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...