Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gearbox - wymiana. Który będzie pasował?


Recommended Posts

Cześć.

Posiadam replikę M4A1 R.I.S. od AGM, postanowiłem wymienić w niej wszystkie bebechy, co by zwiększyć osiągi i żywotność. Przyznaję, że jestem nieco zielony, ale kiedy oglądam zdjęcia gearboxów, i kiedy oglądam go w mojej replice (ogarnąłem rozkładanie broni - pierwsze koty za płoty) to dochodzę do wniosku że do prawidłowej modyfikacji (a raczej wymiany całego GB, nie będę się póki co bawił w jego rozkładanie) wystarczy nieco oleju w głowie i zdolność analizowania. Ogarniam mniej - więcej budowę broni, ale jest jedno "ale". Mianowicie - czy w stockowej wersji, jeżeli wymieniam GB na mocniejszy, to powinienem wymienić coś jeszcze żeby nic się nie posypało?

Niedługo mam urodziny, więc wpadnie trochę kasy. Trochę mam też odłożone. Upatrzyłem sobie trzy produkty.

Kandydat nr 1

Kandydat nr 2 [będzie pasował do M4A1?]

Kandydat nr 3 [będzie pasował do M4A1?]

Który z tych będzie najlepszy? Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.

 

-Myszur

Link to post
Share on other sites

Ja bym brał ten od deep fire i wsadził sp120 guardera i masz już spokój.

Guarder też może być ale jednak wolę df'a i tam też można wsadzić 130/140 springa ale przy 140 nie wiem czy tłok nie trzeba było by zmienić na JBU

Edited by ziolo129
Link to post
Share on other sites

Ja bym brał ten od deep fire i wsadził sp120 guardera i masz już spokój.

Guarder też może być ale jednak wolę df'a i tam też można wsadzić 130/140 springa ale przy 140 nie wiem czy tłok nie trzeba było by zmienić na JBU

 

No dobra, ale tak jak pytałem - wymienię GB, springa w nim i już? Czy powinienem wymieniać jakieś inne komponenty, żeby nic się nie posypało?

Link to post
Share on other sites

Wg. mnie nie warto, zauważ, że włożysz więcej niż warta jest cała ta replika...

Na forum jest tylu dobrych serwisantów, sam nic nie musisz robić.

Myślę, że przy włożeniu max. 300zł-350zł miał byś zrobioną dobrze replikę, na dobrych częściach, ze stabilnymi 420-430fpsami, która pożyła by długo.

 

Ja na Twoim miejscu, skoro masz pieniądze sprzedał bym tego AGMa i kupił jakąś emeczkę od G&P z tuningiem 2lvl lub od KWA i cieszył się dobrym wykonaniem i kulturą pracy ;)

Edited by konri8
Link to post
Share on other sites

Wg. mnie nie warto, zauważ, że włożysz więcej niż warta jest cała ta replika...

Na forum jest tylu dobrych serwisantów, sam nic nie musisz robić.

Myślę, że przy włożeniu max. 300zł-350zł miał byś zrobioną dobrze replikę, na dobrych częściach, ze stabilnymi 420-430fpsami, która pożyła by długo.

 

Ja na Twoim miejscu, skoro masz pieniądze sprzedał bym tego AGMa i kupił jakąś emeczkę od G&P z tuningiem 2lvl lub od KWA i cieszył się dobrym wykonaniem i kulturą pracy ;)

 

Rozumiem, ale coś mnie ciągnie do totalnego, samodzielnego tuningu. Mam ochotę wszystko powymieniać i być z tego dumnym. :D A kasa... Eh, kasy mi jakoś nie szkoda. Prędziej czy później i tak wydam na tą zabawę fortunę... A i tak nie mam teraz na co wydawać.

A co masz na myśli mówiąc że na forum jest tylu dobrych serwisantów, i że przy małej kasie będę miał dobrą replikę? Tzn, że wysyłam takiemu potencjalnemu serwisantowi replikę, on robi z nią małe czary - mary i przy takiej kasie mam lepsze osiągi i większą żywotność? Czy sami składają od zera? Wytłumacz waćpan bo ja zielony jestem. :<

Edited by Myszur
Link to post
Share on other sites

No jak masz zamiar wydać pieniądze to tym bardziej nie wiem czemu się chcesz z chińskimi replikami męczyć :)

 

Ja nie polecam kupna całych gearboxów, jeżeli chcesz tuningować AGMa to polecam serwisantów (na forum jest paru dobrych). Wydasz te 300zł i będziesz miał spokój, za resztę możesz kupić oporządzenie albo jakiegoś boczniaka jeśli nie masz :)

 

 

EDIT: Jeśli chodzi o serwisantów, to wysyłasz/dostarczasz takiemu specowi replikę i to zależy od danego serwisanta, czy chce już części, czy można kupić u niego od razu, on montuje wszystko tak jak być powinno i masz pewność że jest tak jak trzeba.

Edited by konri8
Link to post
Share on other sites

No jak masz zamiar wydać pieniądze to tym bardziej nie wiem czemu się chcesz z chińskimi replikami męczyć :)

 

Ja nie polecam kupna całych gearboxów, jeżeli chcesz tuningować AGMa to polecam serwisantów (na forum jest paru dobrych). Wydasz te 300zł i będziesz miał spokój, za resztę możesz kupić oporządzenie albo jakiegoś boczniaka jeśli nie masz :)

 

 

EDIT: Jeśli chodzi o serwisantów, to wysyłasz/dostarczasz takiemu specowi replikę i to zależy od danego serwisanta, czy chce już części, czy można kupić u niego od razu, on montuje wszystko tak jak być powinno i masz pewność że jest tak jak trzeba.

 

Podasz mi jakieś namiary na kilku takich serwisantów? Byłbym wielce wdzięczny. :)

Tylko jakoś mi się nie chce wierzyć, że za 300 zł można replikę podkręcić do 400 fps. :S

Link to post
Share on other sites

Możesz poszukać na forum, jest temat i opinie o serwisantach.

Słyszałem że AnR zna się na rzeczy.

 

To zależy od repliki, niektóre to za 300zł możesz do 500FPS spokojnie podkręcić.

Cenę podałem na "oko", nie chodzi tu tylko o wstawienie mocniejszej sprężyny ale i paru części w GB, żeby to się nie posypało :)

Link to post
Share on other sites

Co fakt to fakt. Możesz sam lepiej stuningować replikę z części różnych firm (nie koniecznie markowych) niż kupować od razu całego GB za cenę 1, dobrej chińskiej repliki. Tyle że powinieneś poczytać i stosować się do zaleceń obeznanych w temacie. Ja tego nie robiłem i za części które teraz u mnie leżą mógłbym sobie kupić drugiego chińczyka. Z FPSami nie przesadzaj bo fajnie to wygląda ale później wolał byś z tego nie dostać z bliskiej odległości. Sam na początku nastawiłem się na FPSy ale jak nie bateria to zębatki i na końcu GB się sypał (mowa o wersji v2).

Link to post
Share on other sites

Dokładnie jak kolega wyżej pisze, bez szaleństwa z fpsami i czytaj na forum więcej.

 

Moim zdaniem 430fps spokojnie wystarczy jak dla karabinu szturmowego.

Lepiej zainwestować w preckę KmHeada i dobrą gumkę + kulki G&G żeby wystrzelone kulki leciały jak po sznurku :)

Link to post
Share on other sites

Kiedys martwil mnie podobny problem w moim chinolu, skończyło się na tym ze mam 2 gerboxy. Jeden stockowy z 450 fpsami i zapasowy do cqb z 330, Na wiekszych imprezach mam go w plecaku lub na parkingu, malo miejsca zajmuje i kosztował w sumie ok 80zł.

Link to post
Share on other sites

właśnie nie wiesz czy się opłaca wymieniac sam szkielet gdy replika ma przebieg 10k 12k czy lepiej kupić gearboxa i sobie tyłka nie zawracać.

 

Kupisz cały gearbox a i tak ci wyjdzie że niektóre części przydało by się wymienić w krótkim czasie. Zainwestuj w mocniejszy szkielet w rozsądnej cenie. Nie płać za samą nazwę bo i tak pęknie, tyle że po dłuższym czasie (mowa o v.2)

Link to post
Share on other sites

Jak pęka Ci szkielet to radzę kupić zestaw wyciszonych głowic/zestaw BU, zmniejszają one obciążenia przekazywane na szkielet a co za tym idzie jego wytrzymałość.

Co do dobrego a taniego tuningu to faktycznie można mieć te 500fps za 300zł a nawet mniej. Dla przykładu podam tutaj moje M249 P&J. Wymieniłem sprężynę na M140, tłok na taki z metalową szczęką Ultimate, gumkę HU ultimate, do tego zestaw cichych głowic ultimate. Razem jakieś 220zł. Kupiłem też zębatki STU helikalne CA dla zwiększenia kultury pracy, chociaż w M249 można by zrobić taki tuning za 120zł (nie trzeba zmieniać głowic bo szkielet i tak wytrzyma, zębaty miałem jakieś JG i też dają radę). Oczywiście do tego zrobiłem teflon fixa i inne czary mary więc wszystko ładnie sobie po cichutku śmiga ;)

Edited by you-dash
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...