Kisielu Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Witam, 4 dni temu zamówiłem karabin RK-01 firmy Boyi ze strony gunfire.pl. Jeszcze tego samego dnia udałem się do Alior banku by doknoać przelewu (Sklep Gunfire ma również konto w Alior banku, więc przelew powinien dojść natychmiastowo), wszystko pięknie, dostałem dowód wpłaty, 3 razy sprawdziłem informacje - wszystko się zagadza. Jednak po 4 dniach żadnej zmiany w zamówieniu : oczekuje na zaksięgowanie kwoty... Przejrzałem jescze raz dane i cóż jedynymi różnicami jest spacja po przecinku w tytule przelewu (ID:Nick-2,10000 a powinno byc :ID=Nick-2, 10000) i dwukropek po ID. Przed chwilą napisałem do Biura obsługi klienta by przedstawić błędy w tytule przelewu, czy możliwe jest że zamówienie zostanie odrzucone? Proszę o pilną odpowiedź, dosyć zaniepokoiła mnie ta sprawa :/ Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 moze zadzwoń ? najczesciej jest tak ze telefon działa cuda. na maila zawsze można opdisac później lub wcale, przez telefon trzeba cos odpowiedzieć klientowi. dryndnij, powiedz ze złozyłeś zamówienie o numerze takim i tak, spytaj sie o status zamówienia, jak beda mówic ze czekajana przelew to powiedz ze tego i tego dnia byłes w oddziale ailor banku, przelałeś kasę masz pokwitowanie niech szukaja przelewu. Quote Link to post Share on other sites
Kisielu Posted May 15, 2011 Author Report Share Posted May 15, 2011 Hmm, dobry pomysł, jutro około 12 zadzwonie, popytam. Zobaczymy jak się sprawa rozwinie, w każdym razie z tego co słyszałem Gunfire to uczciwy sklep więc chyba nie wszystko stracone :] Dzięki za pomysł :) Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Powodzenia... Gunfire to taki SHIT, 2 lata temu miałem taką sama sytuacje. Przelew zrobiony pieniądze zeszły z konta. I nic się nie działo. Po tygodniu zdenerwowany w końcu zadzwoniłem, no i okazało się, że pieniędzy nie ma. Ja już zły, już bylem przygotowany, żeby iść do służb sprawiedliwości:P, po czym telefon od nich. Że pieniądze wpłynęły 15 minut temu... Oczywiście popadłem w śmiech, i powiedziałem, że czekam do jutra na przesyłkę, później jej nie przyjmę. I była. P.S. Jeszcze od obsługi usłyszałem słowa, że do nas lepiej nie robić przelewu, lepiej kupować za pobraniem. P.S. 2 Od tamtej pory nie zajrzałem do tego śmiesznego sklepu i nie zajrzę. Dzwoń i sie domagaj bo przez meila tego nie załatwisz. Nie bądz namolny bo przestana odbierać od ciebie telefony.. Quote Link to post Share on other sites
Kisielu Posted May 16, 2011 Author Report Share Posted May 16, 2011 Sprawa wyjaśniona :) Jutro mogę spodziewać się repliki. Dzięki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.