ako1987 Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Witam! W zeszły piątek kupiłem replikę G36 LINK. Sprzęt bardzo fajnie chodzi,nie można się do niczego przyczepić. Wczoraj zaczęły się problemy z okablowaniem. Włożeyłem naładowaną baterię,podłączyłem,włożyłem naładowany magazynek,naciskam na spust i...cisza. Nasunęła mi się myśl aby sprawdzić kable. Podłączyłem Baterie"na krótko" do gearbox'a(omijając kable w kolbie) i działa. A gdy podłącze pakiet do kabli w kolbie kicha. Czy na dłuższą metę mogę zastosować to "prowizoryczne" rozwiązanie?(Akumulator->Gearbox) Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 A sprawdź czy ci coś we wtyczce nie wyszło, może to ona nie łączy jeśli kable w kolbie nie noszą fizycznych śladów uszkodzenia. Quote Link to post Share on other sites
ako1987 Posted May 15, 2011 Author Report Share Posted May 15, 2011 Dzięki za szybką odpowiedź. Niestety,nie widzę śladów zużycia wtyczek ect. Zaraz sprawdzę jeszcze dokładnie miernikiem przepływ prądu. Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Sprawdź bezpiecznik. Quote Link to post Share on other sites
ako1987 Posted May 15, 2011 Author Report Share Posted May 15, 2011 (edited) Przepraszam, zapomniałem dopisać,bezpiecznik cały jest. EDIT:Działa jak narazie. We wtorek jadę siętrochę postrzelać więc zdam znać czy to siętrzyma przysłowiowej kupy. A tak z innej beczki,czy wywalenie bezpiecznika wpływa na zużycie innych elementów repliki ,oraz ,czy jak zlikwiduję bezpiecznik to wpłynie to na gwarancje? Edited May 15, 2011 by ako1987 Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 (edited) Powiem ci tak mam gietke JG, na stoku bez bezpiecznika strzelałem rok, od nowości i na baterii 9.6V, Potem już zaczął się tuning, kable nisko oporowe, i nadal bez bezpiecznika. Replika ma już lekko ponad 2 lata. Wg nie ma to wpływu na działanie repliki, a wręcz nawet poprawia znacznie ROF (w moim przypadku...) Śmiało wywal bezpiecznik, powoduje on tylko zbędny opór. EDIT: Nie wpłynie to na gwarancje. W razie co zawsze można podłączyć ponownie i będzie dobrze... Edited May 15, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
ako1987 Posted May 15, 2011 Author Report Share Posted May 15, 2011 Dzięki za wszystkie odpowiedzi. zajaszcze U Ciebie bez problemów zmieściła się bateria 9,6? Czy coś podpiłowywałeś? Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 (edited) Tak podpiłowałem... Ten mały plastik wystający pod frontgripem... On chyba "podtrzymuje baterię" żeby nie latała po całej długości frontu... Edited May 15, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
ako1987 Posted May 16, 2011 Author Report Share Posted May 16, 2011 Okej,dzięki wszystkim za porady. Dziś wymieniłem kable na silikonowe (20AWG) i wszystkie wtyczki na goldy (inaczej zwane "bananami" 4mm) P.S Odezwał się drugi problem, tak raz na 300/400 kulek ,jedna kulka potrafi się zaciąć. Gdy już przeczyszczę lufę wyciorem to jest ok. Wiecie czym może być to spowodowane? Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Kiepskimi kulkami, zabrudzona lufą... Quote Link to post Share on other sites
ako1987 Posted May 18, 2011 Author Report Share Posted May 18, 2011 Niestety dalej są zacinki, kulka zatrzymuje się w tym miejscu (zaznaczonym czerwoną kropką): Czynności wykonane: Nasmarowanie magazynka Przeczysczenie lufy. Wiecie co może z tym być? Nie chciałbym jechać 50km aby oddać replikę do serwisu,a poczcie nie ufam :D Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Wiadomość automatyczna Wątek został przeniesiony z "Broń airsoftowa i problematyka techniczna -> Ogólne techniczne" do "Broń airsoftowa i problematyka techniczna -> AEG/EAG -> II klasa -> Problemy i serwis". Quote Link to post Share on other sites
zajaszcze Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 (edited) Włóż między komorę a GB kawałek jakiegoś plastiku, izolki. I wtedy będzie dobrze... Mam u siebie to samo... Ja mam miedzianą podkładkę... Tylko pamiętaj, żeby nie włożyć niczego za grubego, bo będzie problem z kompresją... U mnie to wygląda tak: http://screenshooter.net/4444312/dxjwpjp I powiem szczerze, że jest lepsza kompresja niż w stocku. To jest najszybszy sposób. No chyba, że ci się wyrobił popychacz dyszy. No to niestety musisz dać do serwisu... Pozdrawiam: zajaszcze Edited May 19, 2011 by zajaszcze Quote Link to post Share on other sites
white_pl Posted May 22, 2011 Report Share Posted May 22, 2011 Zajaszcze ,a co daje ODSUNIĘCIE komory od GB ? polepszyła Ci się przez to kompresja ? Chronowałeś to ? @autor - Kulka blokuje się w komorze , czy nabija się na dyszę ? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
ako1987 Posted May 22, 2011 Author Report Share Posted May 22, 2011 po długich przemyśleniach i obserwacji stwierdzam że to wina gearboxa. Jutro replika trafi na serwis. Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.