Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

cm 0.48 problem i magazynki


Recommended Posts

witam,

mam problem z moja cyma 0.48. Pod raczka jest śróbka która trzyma caly gearbox, problem w tym że mi się stale poluzowywuje. A ciagle dokrecanie na hama niema sensu ponieważ się wyrabia. Tz gdy sie poluzowywuje to gearbox idzie do tylu, wraz z selektorem ognia, i wydaje mi sie ze jest mniejsza moc strzalu. Gdy docisne do przodu to po strzale wraca do tylu, a gdy srobka jest dokrecona to jest docisniety do przodu. Czy macie jakies pomysly co z tym zrobic? Oprocz wlozenia podkladki za gearbox? Zeby sie jeszcze raczka nie ruszala.

 

Druga sprawa to magazynki typu mid cap. Jakiej firmu najlepiej brac? Boyi sie zacinaja, i niechce kupic takiego beznadziejnego, a w trakcie strzelanki klepac w niego. Rzeczy biore z specshop, to moze cos polecicie.

Link to post
Share on other sites

Nie wiem dokładnie o jaką Ci śrubkę chodzi. Jeżeli w chwycie pistoletowym to one niema wpływu na działanie GB, jeżeli chodzi Ci o śrubkę która znajduje się w miejscu wejścia maga w komorę hopka, to owszem ta śrubka może spowodować minimalne odsuniecie komory hopka, od Gb i przez to wynika ta nie szczelność.

Link to post
Share on other sites

@andyss1995 w AK nie ma czegoś takiego jak regulacja silnika, silnik znajduje się w stałej pozycji w koszyku.

 

U mnie w CM.040 śrubka się nigdy sama z siebie nie luzuje, ale jeśli takie coś nastepuje to proponuje znaleźć jakąś inną śrubkę ;) co do midów nie kupuj cymowskich tyle ci powiem, u mnie jeden na 3 które mam dobrze podaje ;)

Edited by VasiLiev
Link to post
Share on other sites

VasiLieV, powiem Ci że pierwszy raz słyszę o tym że niemożna regulować silnika w GB V3, jak masz koszyk to tam jest taka mała śrubka pod nim i nią się reguluje. Jeszcze nie spod kałem repliki bez możliwości regulacji położenia silnika, chyba że tanie repliki za ok. 100zł.

Link to post
Share on other sites

Co do tych magów VasiLiew to się nie zgodzę mam 10 midów Cymowskich, każdy nasmarowany jak fabryka kazała i tylko raz się 1 zaciął jak do piachu wpadł. Silnik da się regulować w koszyku silnika na samym jego dole jest taki mały kapsel blaszany, który można dokręcić lub popuścić. I ja bym koledze proponował wsiąść trochę dłuższa stalową śrubkę, bo te stockowe to gównolit i lubią się wyrobić.

Link to post
Share on other sites

@kondziu tak mi się trafiło, jeśli wiesz lepiej ode mnie co dzieje się z moimi które też smarowałem, to wypowiedz się za mnie, proste. Jak moje przeżycia z Boyi'em. Widzisz a ja za to nie zgadzam się z tym, że stockowa śruba się wyrabia, bo przez 5 lat w żadnej Cymie nie widziałem wyrobionej śrubki, czy to znaczy że zmyślasz? Nie, takie masz doświadczenia. Chińczyk to chińczyk co ci się trafi to się trafi.

 

P.S.

vasilieV i pisze się wziąć a nie wziąść.

Edited by VasiLiev
Link to post
Share on other sites

To jest śróbka pod raczka, a pod nia jest chyba do regulacji silnika, tam wyżej napisał ktoś że komora sie odsuwa od gearboxa, ale komora jest na swoim miejscu, ani drgnie, tylko się gearbox z raczka i selektorem ognia rusza, gdy śróbka się odrobinke poluzuje. A poluzowywuje się gdy jest obciązenie jakieś na rączke i podczas strzelania. Bo w instrukcji mam, że śróbę regulacyjną silnika powinienem przekręcać imbusem, a tam jest śróbka pod "krzyżaka". Pisałem do taiwangun, i mówili że coś pod szczerbinką, ale z ciekawości spróbowałem tą sróbke i podzialalo. A z tą szczerbinką to wogule niewiem o co chodzi, wytlumaczy ktos?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...