Smallgielbi Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 witam, mam problem z moja cyma 0.48. Pod raczka jest śróbka która trzyma caly gearbox, problem w tym że mi się stale poluzowywuje. A ciagle dokrecanie na hama niema sensu ponieważ się wyrabia. Tz gdy sie poluzowywuje to gearbox idzie do tylu, wraz z selektorem ognia, i wydaje mi sie ze jest mniejsza moc strzalu. Gdy docisne do przodu to po strzale wraca do tylu, a gdy srobka jest dokrecona to jest docisniety do przodu. Czy macie jakies pomysly co z tym zrobic? Oprocz wlozenia podkladki za gearbox? Zeby sie jeszcze raczka nie ruszala. Druga sprawa to magazynki typu mid cap. Jakiej firmu najlepiej brac? Boyi sie zacinaja, i niechce kupic takiego beznadziejnego, a w trakcie strzelanki klepac w niego. Rzeczy biore z specshop, to moze cos polecicie. Quote Link to post Share on other sites
Andzia Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Ta śrUbka nie trzyma całego gearboxa. To śruba od regulacji silnika. Może zastosuj odrobinę grubszą śrubę? To tylko moja sugestia. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Nie wiem dokładnie o jaką Ci śrubkę chodzi. Jeżeli w chwycie pistoletowym to one niema wpływu na działanie GB, jeżeli chodzi Ci o śrubkę która znajduje się w miejscu wejścia maga w komorę hopka, to owszem ta śrubka może spowodować minimalne odsuniecie komory hopka, od Gb i przez to wynika ta nie szczelność. Quote Link to post Share on other sites
VasiLiev Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 (edited) @andyss1995 w AK nie ma czegoś takiego jak regulacja silnika, silnik znajduje się w stałej pozycji w koszyku. U mnie w CM.040 śrubka się nigdy sama z siebie nie luzuje, ale jeśli takie coś nastepuje to proponuje znaleźć jakąś inną śrubkę ;) co do midów nie kupuj cymowskich tyle ci powiem, u mnie jeden na 3 które mam dobrze podaje ;) Edited May 23, 2011 by VasiLiev Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 VasiLieV, powiem Ci że pierwszy raz słyszę o tym że niemożna regulować silnika w GB V3, jak masz koszyk to tam jest taka mała śrubka pod nim i nią się reguluje. Jeszcze nie spod kałem repliki bez możliwości regulacji położenia silnika, chyba że tanie repliki za ok. 100zł. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Jest regulacja :) Pod śrubą chwytu znajduje się mały imbus do regulacji, ale to tak na marginesie. Quote Link to post Share on other sites
VasiLiev Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 A dotykał ktoś kiedyś tego na stocku? Dobrze wiedzieć, ale temat nie o tym ;) gość mówi o śrubie mocującej chwyt w odpowiednim położeniu, a ta nie jest śrubą regulacyjną dla silnika. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 W takim wypadku prowizorycznie można owinąć śrubkę jakąś cienką nitką, wkręcić i kapnąć superglutem. Na serio, to trzeba dorwać gwintownik, zrobić na nowo gwint i użyć ciut większej śrubki. Quote Link to post Share on other sites
konrad1313 Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Co do tych magów VasiLiew to się nie zgodzę mam 10 midów Cymowskich, każdy nasmarowany jak fabryka kazała i tylko raz się 1 zaciął jak do piachu wpadł. Silnik da się regulować w koszyku silnika na samym jego dole jest taki mały kapsel blaszany, który można dokręcić lub popuścić. I ja bym koledze proponował wsiąść trochę dłuższa stalową śrubkę, bo te stockowe to gównolit i lubią się wyrobić. Quote Link to post Share on other sites
VasiLiev Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 (edited) @kondziu tak mi się trafiło, jeśli wiesz lepiej ode mnie co dzieje się z moimi które też smarowałem, to wypowiedz się za mnie, proste. Jak moje przeżycia z Boyi'em. Widzisz a ja za to nie zgadzam się z tym, że stockowa śruba się wyrabia, bo przez 5 lat w żadnej Cymie nie widziałem wyrobionej śrubki, czy to znaczy że zmyślasz? Nie, takie masz doświadczenia. Chińczyk to chińczyk co ci się trafi to się trafi. P.S. vasilieV i pisze się wziąć a nie wziąść. Edited May 23, 2011 by VasiLiev Quote Link to post Share on other sites
Smallgielbi Posted May 24, 2011 Author Report Share Posted May 24, 2011 To jest śróbka pod raczka, a pod nia jest chyba do regulacji silnika, tam wyżej napisał ktoś że komora sie odsuwa od gearboxa, ale komora jest na swoim miejscu, ani drgnie, tylko się gearbox z raczka i selektorem ognia rusza, gdy śróbka się odrobinke poluzuje. A poluzowywuje się gdy jest obciązenie jakieś na rączke i podczas strzelania. Bo w instrukcji mam, że śróbę regulacyjną silnika powinienem przekręcać imbusem, a tam jest śróbka pod "krzyżaka". Pisałem do taiwangun, i mówili że coś pod szczerbinką, ale z ciekawości spróbowałem tą sróbke i podzialalo. A z tą szczerbinką to wogule niewiem o co chodzi, wytlumaczy ktos? Quote Link to post Share on other sites
TheNoddingDonkey Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 Napisz jeszcze raz z tym że po polsku. I w ak nie ma czegoś takiego jak "rączka", jest chwyt pistoletowy. Zaś jeśli nie wiesz co to szczerbinka to odsyłam to takiej przydatnej strony google.pl Quote Link to post Share on other sites
czortkot Posted May 24, 2011 Report Share Posted May 24, 2011 "Rączka" też jest poprawną nazwą dla chwytu pistoletowego, podobnie jak w mauserach "oporę demontażową" nazywa się "babką". Quote Link to post Share on other sites
Smallgielbi Posted May 25, 2011 Author Report Share Posted May 25, 2011 Co to szczerbinka wiem, tylko że tam miała być jakaś śruba. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.